Uitstekend

52 reviews over Camping & Speelboerderij De Steenuil in het Nederlands

wederom geweldig

Jeroen, 26-5-2015

afgelopen pinksteren op deze camping geweest voor een fam weekend

samen met opa oma zus en zwager met hun kinderen en ik en mijn vrouw met onze 3 dochters leeftijd kinderen tussen 5 en 10

kinderen kunnen hier na hartelust spelen en fietsen (staan er vol op) in de middag kalfjes eten geven en andere dieren verzorgen samen met broer wim en willem

overdag spelen in de binnenspeeltuin bij minder weer anders lekker buitenspelen (vuil worden moet hier gewoon) het personeel is zeer klant vriendelijk en denkt met je mee

Gereisd familie in mei 2015

fijne meivakantie met kleine kinderen

Tanja, 17-5-2015

Voor ons de tweede keer in de meivakantie, het was twee weken genieten. Onze kinderen (3,5 en 5) vonden het geweldig om mee te helpen met het voeren en eitjes rapen. Een uitstapje met de huifkar naar 'De Heilige Eik' met boer Wim was erg gezellig en onze oudste heeft haar tractor rijbewijs gehaald. Er was elke dag een activiteit, maar met de zandbak en de trampoline recht voor de caravan was het al zo gezellig met alle kinderen op de camping dus hebben we niet overal aan meegedaan. Je kijkt vanuit de camping over de weilanden en er is een wandelroute die begint bij de Steenuil 'Het eikenpadje' 5,7 km. nog even kort: super aardige mensen, sanitair is netjes, lekker eten, aanrader voor kleine kinderen.
Gereisd familie in mei 2015

Het echte boerenleven

Lindeman, 20-8-2014

Leuke knusse camping met goede voorziening. In handen van een hardwerkende boer, zoon en dochter. Alles is op de jongere kinderen ingericht met ook een prachtige binnen speeltuin. Iedere dag organiseerde ze wat extra's voor de campinggasten naast het dagelijkse voren van de dieren.

Mijn kinderen hebben zich geen minuut verveelt ondanks dat we niet al te best weer hadden. Het campingveld met de reuze trampoline en zandbak was een genot.

Gereisd familie in augustus 2014

Wederom een heerlijke vakantie gehad!

Fam-Snoek, 3-8-2014

Voor het eerst zijn wij voor een tweede keer naar dezelfde locatie gegaan. Wat een feest is het voor de kinderen om bijna 3 weken op de Steenuil te kamperen. Dieren voeren met boer Wim en Willem, dieren verzorgen, trekker rijden, van de banden glijbaan, skelteren, de verhalen van Hanne, de wandeling naar de wensput, de huifkartocht... Alles goed verzorgd en zeer vriendelijke eigenaren en medewerkers. Onze drie kinderen (6jr, 5jr en 2,5jr) gaan er eigenlijk alweer vanuit dat we volgend jaar weer gaan! Wie weet!
Gereisd familie in juli 2014

Geweldige vakantie gehad!

Wijnand, 16-6-2014

Weer een erg leuke week gehad. Onze 3 jonge kinderen hebben weer alles gedaan wat ze zo leuk vinden: dieren voeren, pony rijden, tractor rijden, skelteren en fietsen.

Trampoline en zandbak voor de tent, dus wat wil je nog meer?

Gereisd familie in juni 2014

zeker voor jonge kids: grote aanrader

hnijstad, 26-8-2013

Heerlijk natuurlijk met al die koeien, kalfjes, het lieve paardje, de (jonge) poesjes, de ondeugende geit ..... lekker ruime plekken met eigen kraantje... sanitair echt top qua reinheid, mengkranen, toiletpapier, etc etc: dat hebben we op andere campings wel heel anders gezien.

Er waren vooral veel jongere kids, onze zoontjes van 9 en 10 lijken al bijna buiten hun doelgroep te vallen.

Hele aardige boer met zijn team (dochters, zonen etc). Kamperen zeker niet duur, voor de catering gelden wel wat andere prijzen. Maar dat lijkt me logisch, want ze hebben de zaakjes goed voor mekaar.

Aanrader!!

Gereisd familie in augustus 2013

Heerlijk ontstressen bij de Steenuil

Maarten Klaassen, 7-8-2013

Bij aankomst krijg je meteen het vakantiegevoel.

Kinderen kunnen zich heerlijk uitleven en mogen zelfs meedoen met diverse "boeren-activiteiten".

Zelfs mensen van andere campings komen naar de Steenuil voor het vermaak!

Een dikke aanrader voor mensen met kinderen tussen de 2-12 jaar.

Gereisd familie in juli 2013

Heerlijk weekend!

fam van den Bosch, 5-8-2013

We hebben de Steenuil nu 5 maal bezocht. De eerste keer fietsten we toevallig voorbij. De tweede keer met 1kleinkind, de derde keer met 2 kleinkinderen en de vierde en vijfde keer met 3 kleinkinderen.We hebben het steeds prima naar ons zin.De kleintjes kunnen heerlijk en veilig spelen .We hopen volgend jaar weer te gaan.Inmiddels hebben we 6 kleinkinderen dus voorlopig kunnen we nog een poosje vooruit!
Gereisd familie in augustus 2013

Leuk voor kinderen, maar wel zeer duur

Fam. Bruining, 18-7-2013

Leuke camping, genoeg te doen voor de kinderen maar de prijzen zijn hoog. Eten kost als gezin snel 30 euro, voor patat en frisdrank. Vriendjes op bezoek laten komen? Kost 7 euro per kind!
Gereisd familie in januari 2013
Accommodatie-eigenaar

Beste Familie Bruining, bedankt voor u beoordeling, wat vreemd dat het u de kosten van het eten zo ervaren heeft ?

Voor onze campinggasten hebben wij voordeel pannen friet voor 4 personen friet € 6,50 voor 8 personen friet € 10,00 :) Misschien is dit aan u aandacht ontsnapt ?

Op het binnen of buiten terras kost incl. snack en volop sausjes naar keuze een kinderfriet € 3,95 daarnaast kost een volwassenen friet incl volop sausjes en garnituur € 5,00. Onze kinderranja kost € 0,70 en een flesje van o,2Liter frisdrank kost € 2,00. De kosten zijn dan voor 2kids en 2 volwassenen zijn dan precies €25,90.

Verder zijn de kosten voor alle kids tussen 1 en 12 jaar inderdaad € 7,00 , ze kunnen op het hele park spelen en mee doen aan de activiteiten net als onze andere dag gasten.

Wij wensen u nog een fijne zomervakantie !

Hartelijke groet

Hanne van de Schoot

Superplek!

Hanneke van Doornik-Beemer, 6-7-2013

We komen hier voor het vijfde jaar en zien deze plek uitgroeien van kampeerboerderij naar superspeelboerderij! Vandaag staan de speelbadjes buiten en in de speeltuinen is het niet te druk. Leuke activiteiten voor de kinderen, zoals knutselen, helpen voeren en een mooie skelterbaan. Kinderen tot en met 10 jaar kunnen zich hier prima vermaken!
Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping & Speelboerderij De Steenuil in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping & Speelboerderij De Steenuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping & Speelboerderij De Steenuil scoort een 8.99 uit 10 op basis van 52 reviews.