Camping & Speelboerderij De Steenuil

& Speelboerderij De Steenuil

53 reviews over Camping & Speelboerderij De Steenuil in het Nederlands

leuke plaats voor Kids.

kanters, 20-8-2016

Wij ervaren deze camping als leuk voor de Kids.

De uitstraling van de boer ervaren wij niet als vriendelijk. Z'n hart ligt bij de dieren maar werkt mee op camping voor z'n zoon en dochter die ook in 't bedrijf zitten en dit duidelijk met meer plezier doen als pa. Ook vinden wij alle waarschuwingen over bezoek overdreven die echt overal hangen. Volwassen bezoek kost 2,50 en kids 7 Euro. Voor die 2,50 krijg je koffie voor dus we snappen de ophef hierover echt niet.

'Wij gaan opzoek verder naar een boerencamping waar de camping met net zoveel liefde als de beesten worden gedraaid.waar je gezellig met de boer mee koffie kan drinken en buurten over 't boerenleven. De steenuil gaan we wel een dagje uit naartoe.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Bedankt voor de fijne dag, ook namens de kinderen

Fam. de Wint, 23-7-2016

Afgelopen zondag voor de eerste keer bij de Steenuil bezoek geweest met onze kinderen (2,5 jaar en bijna 1 jaar). Wat hebben ze beide genoten zeg!

Ons meisje, Mirthe van 2,5 jaar is gek op dieren en is nergens bang voor.. is ook gek op koeien. Dus die heeft haar ogen uitgekeken en met haar handen zoveel geaait dat ze er spierpijn aam over heeft gehouden. Hihi.. bij ieder dier was het:"mama , mag ik die ook?"... Ook onze zoon, Tim van bijna 1 jaar heeft z'n ogen uitgekeken. Het was voor hem nog even wennen en "de kat uit de boom kijken" .. maar die twinkeling in zijn oogjes zei genoeg. Tevens hadden we ons neefje van 9 jaar bij ons... ook die is met een big smile naar huis gegaan! Kortom , wij komen zeker nog een keer terug!

wat een leuke plek!!!

Janneke, 17-7-2016

Wat een leuke speelboerderij, binnen, buiten, divers en ook nog eens met veel dieren! Kinderen krijg je niet meer mee naar huis.... Kindefeestje met traktor rijden was een daverend succes!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Erg leuke middag! Zelfs educatief voor de papa's!

Gerard Habraken, 15-7-2016

Bij de Entree beveiligd met een entreepoortje zodat de kindjes niet weg kunnen lopen , werden we vriendelijk ontvangen en kregen we eerst een uitleg omdat we er voor de eerste keer kwamen!

Lieve boerderij dieren! Lekker ruim, vooral buiten! Aardig personeel! Leerzaam maar vooral leuke activeiten: Voeren met de boer, Boer Willem legde van alles uit zelfs nieuwtjes die ik niet wist.

Wij komen zeker terug. Gezin met kinderen tot 8 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke speeltuin boerderij, mindere manager

Fam. Janssen uit Den Dungen, 10-7-2016

We zijn een dagje uit geweest hier en hebben dit als prima ervaren, met een kleine toch belangrijke kanttekening.

Uitstekende speelboerderij, veel ruimte, veilig, mooie bar, genoeg zitgelegenheid, prima parkeergelegenheid.

Alleen is de manager, man van ongeveer 30-35 jaar, een pietje precies. Helaas is er van hem uit schijnvriendelijkheid, daardoor zie je dat de meiden die alles verzorgen voor de gasten, op hun tenen lopen.

Zonde en niet nodig is mijn mening.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016
Boer Willem, Directeur, 15-7-2016

Hoi Familie Janssen,

Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad bij ons! Daar doen wij het voor!!

Kindjes hebben bij ons een streep voor en wij proberen hun het boeren leven en het boeren spelen te laten ontdekken op een veilige, leuke manier.

Jammer dat jullie het zo hebben ervaren. Dat doet mij zeer want ik probeer er voor ieder kind / gast een aangenaam bezoek van te maken. Met de activiteit dieren voeren moet ik helaas wel pietje precies zijn. Dit omdat elke kindje mee mag doen. En elk kind het dieren verzorgen mag beleven. Als ik daar onderscheid in maak is er geen gelijkheid meer en hebben andere kindjes en onze dieren daar last van.

Ons Team komt altijd met veel plezier naar ons toe. Sommige werken er al vanaf het begin, echte toppers! Vraag het gerust aan ze.

Graag tot ziens!!

Super leuke camping

Familie Baselmans, 29-5-2016

Het voeren van de dieren met boer willem dat deed hij zo leuk en dan het tractor rijbewijs helemaal super.

wij hebben een super pinkster wekkend gehad de kinderen willen snel nog eens terug dat zegt genoeg toch!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

We hebben echt genoten! onze kids en wij ook.

familie bielen, 14-5-2016

3 boeken uitgelezen.

Kinderen hebben zich echt fantastisch vermaakt. Speeltuin is nieuw.

Stallen en de boerderij hebben een nostalgische sfeer. Wij houden daarvan.

Voelde ons enorm welkom.

Heerlijk eten op.

Echt lekker. Wij miste alleen de pannenkoeken op de kaart. de poffertjes zijn lekker. Maar onze dochter houd meer van Pannenkoeken. Uiteindelijk bij de caravan zelf pannenkoeken gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Nooit meer

Marielle, 9-3-2016

Alleen speeltuin:bediening erg aardig, de boer absoluut niet!

Er hangen overal ge-en verboden.

Speelgoed is toe aan vernieuwing.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016
De Steenuil, Directeur, 20-3-2016

Beste Marielle,

Bedankt voor de feedback. Jammer om te lezen zeg! Graag horen wij van u op ons mail adres info@desteenuil.nl uw gegevens zodat we begrijpen wat er precies aan de hand is geweest met de boer. Dan kunnen we hier wat aan doen!

In 2012 hebben wij alle speeltoestellen en ons bedrijf totaal vernieuwd. Behalve de “oude” fietsen buiten en andere buitenspeel”gooi”goed. Dit vullen we buiten steeds aan met gebruikt speelgoed en als het kapot is dan gooien we het uiteindelijk weg.

Met dit principe werken wij 21 jaar omdat met deze materialen nogal gegooid word door de kinderen en dat deze met weer en wind buiten staan. Zodat wij hier niet over hoeven te mopperen.

Zodat ieder vrij en blij onbezorgd kunnen spelen.

Maar daardoor zien deze dingen er niet als nieuw uit.

We horen u graag! U bent van harte welkom.

Hanne en Willem van de Schoot

Erg fijne vakantie met mijn gezin.

Familie Donkers, 31-1-2016

Na goede verhalen van kennissen besloten we een weekje te gaan kamperen bij de steenuil. De Brabantse gastvrijheid kwam ons bij aankomst al tegemoet. De kinderen hebben zich prima vermaakt ! Het enigste nadeel, ze moeten echt elke dag in de douche want ze komen meestal onder het hooi of ruikend naar de dieren terug in de caravan ;).
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Unieke ervaring

fam. Storme, 23-8-2015

Een paradijs voor de kinderen! Hooizolder, skelterbaan, speeltuigen, trampolines, verschillende zandbakken, ... Naast de georganiseerde activiteiten (voederen dieren), oude volksspelen, verhaal, ... ontstaan er ook vaak niet-geplande activiteiten: waterspelen, wandeling, ... De camping zelf is ook heel rustig, opgeruimd en netjes. Wij waren ongelofelijk aangenaam verrast door het lekkere eten. Beperkte kaart maar super!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping & Speelboerderij De Steenuil in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping & Speelboerderij De Steenuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping & Speelboerderij De Steenuil scoort een 9.03 uit 10 op basis van 53 reviews.