Uitstekend

52 reviews over Camping & Speelboerderij De Steenuil in het Nederlands

Heerlijke plek voor kinderen

Betsie, 26-6-2017

Kinderen kunnen hier eindeloos spelen en fietsen
Gereisd familie in juli 2016

Super leuk voor kinderen, en ouders

Strik, 29-5-2017

Wat hebben onze jongens het leuk gevonden en genoten.

Bij de echte boer op de boerderij, en mam we mochten helpen!!

Willem je doet het met zoveel enthousiasme en geduld.

Om jaloers op te zijn! Geweldig!!!

Onze oudste die bang is voor dieren heeft zo'n top ervaring mee gekregen.

Met naar huis gaan moest hij zelfs hond bruno even aaien. En even langs de poesjes.

In de omgeving ook mooi gefietst,

van alles in de omgeving te zien en gedaan.

Gereisd familie in mei 2017

Lekker dagje uit voor ons gezin!

Manon Hermans, 6-5-2017

Wegens een enthousiaste collega deze speelboerderij bezocht.

Onze twee dochters hebben zich afgelopen middag flink vermaakt. Lekker creatief en een losse sfeer! De Wraps waren lekker en ookwas er vriendelijke bediening.

Gereisd familie in mei 2017

Genoten van ons Paasweekend

Patrick J., 23-4-2017

Wij waren nog nooit bij de steenuil geweest maar wilde onze tent uitproberen.

De camping sprak ons erg aan zeker voor onze 2 kinderen 6 en 8 jr.

We hebben erg genoten van onze tent en van de camping! Zeker de Speelboerderij was erg leuk. De Boer mee helpen is een aanrader!

Alleen de afstand naar het sanitair was wat ver.

Gereisd familie in april 2017

Leuke speel plek

Henk, 7-3-2017

De mensen die er werken zijn afwisselend aardig. De oude boer is een beetje een brompot tegenover de kindjes. Jonge kindjes van rond de 2/3 zijn voor hun maar lastig.
Gereisd familie in februari 2017
Willem van de Schoot,

Hoi Henk,

Wat jammer dat u onze plek zo hebt ervaren. Kinderen staan bij ons op nummer 1. Ik ga met u feedback op onderzoek. Gelukkig gaan veel van onze gasten met een tevreden gevoel naar huis. Zie daarvoor onze andere reviews. Daar doen wij het allemaal voor. Fijn dat u ons toch een leuke titel heeft gegeven dankjewel.

Heerlijke camping voor kinderen tot 10 jaar.

Fam. Straatman, 3-9-2016

Camping de Steenuil is een leuke camping vooral voor kinderen tot 10 jaar. Vriendelijk ontvangst boer Wim, zoon Willem en dochter Hanna staan altijd voor je klaar. Ook het overige personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Absoluut een aanrader om met je kinderen of kleinkinderen naar toe te gaan ( tot 10 jaar).
Gereisd familie in augustus 2016

geweldige gezellige en verzorgde camping

Marloes Tycho en Emily, 31-8-2016

De plekken zijn ruim en goed voorzien van stroom en water, het is een schone en verzorgde camping wij zijn met zes volwassenen en vier kinderen

wezen kamperen en hebben echt intens genoten.Op elk moment is er wel wat te beleven voor de kinderen is het niet de dieren verzorgen of knuffelen dan wel in een van de speeltuinen spelen of fietsen/skelteren.

Het personeel is erg behulpzaam en netjes en er is eigenlijk niks te veel, ook Boer Willem en Wim zijn erg begaan met de kinderen Elk kind krijgt evenveel aandacht ook al moeten ze daarvoor de hele dag in de regen staan tijdens een activiteit( trekker of paard rijden).

Kortom een geweldige camping waar wij zeker nog eens gaan kamperen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Verassend leuk!!

Draaijer, 21-8-2016

Vanuit de "stad" naar een boerencamping, leuk voor de kids maar verwacht er niet teveel van...

FOUT!!

Ja, super leuk voor de kids! Maar zoveel meer dan wij hadden verwacht.

Elke ochtend stonden ze weer te trappelen om de boer te gaan helpen met de dieren voeren, om vervolgens de hooischuur in te rollen en daarna nog te bedenken dat ze het ontbijt nog op moesten eten 😉

Moesten de kinderen echt mee naar de caravan nemen om ze te laten eten en drinken, anders waren ze gewoon nonstop door gegaan met spelen.

Hebben meerdere slechte (regen en koud) dagen gehad, maar dan gingen de kinderen gewoon naar de binnenspeeltuin. Ze hebben zich geen moment verveeld en er werd ook nog genoeg georganiseerd.

Dat wij onze week verlengd hebben met nóg een week op de camping zegt denk ik genoeg!

Wim,Willem en Hanne

Bedankt!

Wij zijn Fan!

De Bie, 20-8-2016

Voor het eerst een weekje gekampeerd op De Steenuil. Wat een top vakantie en wij hebben ons stekkie gevonden! Onze dochter is vol trots naar huis gegaan met haar Steenuil boerinnendiploma en Steenuil Tractorrijbewijs. Deze liggen klaar om op scholl te showen aan haar vriendinnetjes .

Tot volgend jaar!!

leuke plaats voor Kids.

kanters, 20-8-2016

Wij ervaren deze camping als leuk voor de Kids.

De uitstraling van de boer ervaren wij niet als vriendelijk. Z'n hart ligt bij de dieren maar werkt mee op camping voor z'n zoon en dochter die ook in 't bedrijf zitten en dit duidelijk met meer plezier doen als pa. Ook vinden wij alle waarschuwingen over bezoek overdreven die echt overal hangen. Volwassen bezoek kost 2,50 en kids 7 Euro. Voor die 2,50 krijg je koffie voor dus we snappen de ophef hierover echt niet.

'Wij gaan opzoek verder naar een boerencamping waar de camping met net zoveel liefde als de beesten worden gedraaid.waar je gezellig met de boer mee koffie kan drinken en buurten over 't boerenleven. De steenuil gaan we wel een dagje uit naartoe.

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping & Speelboerderij De Steenuil in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping & Speelboerderij De Steenuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping & Speelboerderij De Steenuil scoort een 8.99 uit 10 op basis van 52 reviews.