Bed and Breakfast Donkhoeve

9,1

13 reviews over Bed and Breakfast Donkhoeve in het Nederlands

Geweldig

Peter Hendriks, 17-9-2016

Alles was uitstekend geregeld!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Ideaal voor ons creatieve proces

Creative Minds, 28-7-2014

Voor het creëren van een nieuw concept waren we voor onze organisatie op zoek naar een locatie waar we met elkaar off-site zouden kunnen werken. Wat hebben we het getroffen bij de Donkhoeve; het was ronduit geweldig. We hadden een schattig huisje, een fenomenale plek om buiten te werken en uitzonderlijke verzorging door Hanneke en Rien.

We hebben in twee dagen tijd veel meer kunnen doen dan we gedacht hadden en zijn ontzettend blij met het resultaat. Een volgende keer komen we graag terug!

Gereisd zakelijk in juli 2014

Wij komen er graag weer terug.

maas, 4-6-2013

Hanneke,

Het was erg goed vertoeven bij jullie.

Het is een mooie omgeving,en je bent een zeer goede gastvrouw.

De knotjes uit Gemert zijn erg tevreden.

BEDANKT!!!!!

Gereisd met vrienden in mei 2013

Het was in een paar woorden geweldig !

mieke , 27-8-2012

Wij zijn met een groep van 10 vriendinnen geweldig goed ontvangen .het was er mooi en van alle gemakken voorzien .
Gereisd met vrienden in januari 2012

fantastischfantastisch

Dieke, 5-12-2011

de locatie is echt top, lekker rustig en achteraf. De ruimte is enorm, en je bent echt even lekker landelijk. De donkhoeve is een ruime locatie, wij hebben er makkelijk met 8 personen kunnen slapen. de openhaard zorgt voor heel veel sfeer en de bedden liggen heerlijk. Het ontbijt was heerlijk verzorgd (dank je wel Hanneke), en we hebben echt heel erg genoten.

Elke euro die je betaald is het dubbel en dwars waard.

Gereisd met vrienden in december 2011

Fantastische plek met ongekende gastvrijheid

De 10 Vestgangers uit Langedijk, 20-9-2011

B&B Donkhoeve in Oirschot is ons zeer goed bevallen met name de klantgerichte service. Alles kan en niets is te veel !
Gereisd met vrienden in september 2011

Tot in detail uitgedacht en heerlijk onthaasten!

marjolein, 28-5-2010

Een vriendinnenuitstap gehad en heerlijk geslapen in dit bed and breakfast. Mooie wandeling gemaakt. Heerlijkgebruik gemaakt van de sauna. Een fijne ontvangst en uitstekend verzorgd ontbijt. Een nostalgisch boerderijtje waar je heerlijk kan ontspannen en onthaasten. Echt een topper en aanrader. Lieve mensen!
Gereisd met vrienden in mei 2010

SUPER

jeroen de roos, 17-5-2010

Afgelopen zaterdag zijn wij scouting "de stormvogels" uit Dongen met 60 leden met alle een geestelijk of lichamelijke beperking op de Donckhoeve geweest.

Namens de kamp commissie, leiding en zeker niet te vergeten de leden van scouting “De Stormvogels” wil ik de Hannekeje hartelijk bedanken voor haar inzet en enthousiasme afgelopen zaterdag tijdens ons bezoek op de boerderij.

Alle leden hebben genoten van de boerengolf en het extra spel dat er voor ons was klaar gezet. De leiding heeft genoten van de manier waarop de gastvrouw zonder zich op te dringen aan het thema deelnam.

Een aanrader voor ieder vereniging, stichting, familie, vriendenclub die iets te vieren hebben. Wel of geen beperking iedereen is welkom en dat is wel eens anders.

Namens scouting de stormvogels

Jeroen de Roos

Gereisd met vrienden in januari 2010

zeer goed vertoeven

Wilma, 28-3-2010

zeer fijne dagen gehad op de Donkhoeve, goed ontvangen door de gastvrouw Hanneke met al haar service,.....................

ER KOMT ZEKER EEN HERHALING OP DE DONKHOEVE.

Gereisd met partner in maart 2010

Genoten met man en kinderen

C den Haring, 9-2-2010

Mooie boerderij, alles ziet er heel verzorgd uit, ontzettend aardige gastvrouw!!!!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Donkhoeve in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Donkhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Donkhoeve scoort een 9.11 uit 10 op basis van 14 reviews.