Uitstekend

81 reviews over Camping De Bocht in het Nederlands

Geweldig

R. Twilt, 22-6-2017

Vriendelijke beheerder, super schoon sanitair,

Minpunt is evtl. de douche, 50 cent voor 5 min. Ik hoef niet elke dag 5 min. onder de douche te staan.

geweldige camping

Olga, 22-5-2017

kleinschalige camping, mooi sanitair, goede ontvangst, ligt in een prachtig gedeelte van Nederland.

hele mooie rustige camping

Corrie, 21-5-2017

Mooie rustige camping. Heel mooi verwarmd sanitair. Dicht bij leuke plaatsen zoals s-Hertogenbosch en Tilburg. Mooi fietsgebied.
Gereisd met partner in mei 2017

Prima verzorgde camping, met alle voorzieningen.

Fam. van den Bosch, 20-5-2017

Prima, kwaliteit, verzorgde camping tegen betaalbare prijs.
Gereisd met partner in mei 2017

Koud, een beetje nat maar wel een fijne vakantie

Jan Dobbe, 19-5-2017

Prima verblijf gehad op camping De Bocht. Dankzij het mindere weer hebben we andere dingen gedaan, zoals een dagje wellness.

Aardige en vriendelijke eigenaar. Een beetje vreemd was dat je maar 1x per 4 uur met de auto de camping op kunt.

Gereisd met partner in april 2017

leuke camping met veel groen prettig vertoeven

sjannie mart didden, 18-5-2017

leuke camping met een mooi klein zwembad van 1.30 meter en 0.40 meter. WC gebouw is centraal gelegen heel mooi en netjes bij gehouden.Een leuke speeltuin voor de kinderen ook netjes in orde. Wij hadden geen min punten over de camping. van de eetgelegenheid hebben we geen gebruik gemaakt dus geen oordeel over.
Gereisd met partner in mei 2017

Super schoon en keurig verzorgde camping

Peter, 1-5-2017

Mooie rustige plek, op fietsafstand van leuk dorp Oirschot.

Mooi verzorgde camping, met super mooi en schoon sanitair.

Hier doet men alles om lekker en rustig te kamperen.

Gereisd met partner in april 2017

Twee maanden verbleven in veband met verhuizing.

Cees Slaats, 29-1-2017

Een zeer rustige camping met chalets die zeer comfortabel zijn.

De eigenaar is vriendelijk en zeer behulpzaam. Een kik en hij is er om het probleem op te lossen..

We komen in de buurt te wonen, dus de kans dat we daar nog eens gaan overnachten is erg klein, maar we raden het onze vrienden en kennissen zeker aan.

Gereisd met partner in november 2016
Chris Witlox,

Hallo Fam. Slaats,

Fijn dat ik jullie mocht helpen, bedankt voor de leuke weken.

Veel plezier en geluk in jullie nieuwe huis.

Groetjes Chris en Bertie

Aardige camping, echter let op de prijs

Jaap vegter, 6-11-2016

Bij het camperen met Kleine tentjes worden er erg hoge prijzen berekend: 2 nachten + extra middag 3 volwassenen + 2 Kleine tentjes kwam op ongeveer 80 euro...huh... op een mini camping zonder stroom en 2 kleine tentjes..dus let op bij boeken. Verder erg goed sanitar en vriendelijke mensen( Helaas draait het om euros)
Gereisd familie in januari 2016

Niet gastvrij, aan drukke weg alles draait om geld

Lindy, 29-10-2016

Prachtige omgeving en het sanitairgebouw klein maar schoon. Hingen overal camera's ook in toilet cq wasgebouw. Licht ging na 5 minuten uit in toilet zit je in het donker! Douche gaat met muntjes en let op Stroom niet inbegrepen hiervoor wordt €0,50 per kwatt gevraagd! Per 1 oktober mag je met de auto terrein niet meer op zeer onhandig. De campingeigenaar is totaal niet gastvrij en zijn wil is wet. Kortom hadden een betere ervaring verwacht gezien de recensies maar daar kunnen wij ons niet in vinden. Passanten gingen ook eerder weg vanwege eigenaar, hopelijk zijn zij ook bereid hun eerlijke mening te geven ipv vaste campinggasten. Veel speelgelegenheid voor kleine kinderen maar vanaf camping zeer drukke gevaarlijke bocht cq weg. Restaurant op terrein andere eigenaar super gastvrij en goede prijs/ kwaliteit.
Gereisd met partner in oktober 2016
Chris Witlox,

Beste gast,

Jammer dat u deze mening heeft, ik had u graag uitleg gegeven maar helaas kwam dat u niet uit. De regels zijn voor iedereen gelijk, alleen voor mensen die moeilijk ter been zijn worden met mate uitzonderingen gemaakt. De camera's hangen in de algemene ruimte voor uw een onze veiligheid. Als het licht te snel uit gaar hoor ik dat graag, dan kan ik dit bijstellen. Betreft de prijzen; deze zijn bij voorbaat bekend gemaakt en daar heeft u zelf mee ingestemd. Ik wens u veel geluk met uw nieuwe huis in Tilburg en nog vele rustige en fijne vakantie's met de caravan.

Met vriendelijke groet, Chris Witlox

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bocht in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bocht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bocht scoort een 8.95 uit 10 op basis van 82 reviews.