8,1

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Nuland**** bij :

455 reviews over Hotel Van der Valk Nuland in het Nederlands

Nicole Marcelis, 5-8-2017

Kamers waren goed, vraag van toegankelijkheid voor mijn man was ideaal, ontbijt en diner was grandioos, personeel was heel behulpzaam en vriendelijk, de hygiene was goed. Wij hebben genoten.
Gereisd met partner in april 2017

Top hotel waar de klant koning is!

jhoogendijk, 29-7-2017

Zaten in gebouw achter hotel met geheel zeer grote gerenoveerde kamers.

Geen lawaai van de weg.

Prima bedden. Heerlijk eten tegen zeer redelijke prijzen. Vriendelijk klantgericht personeel. Niets was teveel.

Hadden blinde hond bij ons die niet in restaurant mogen komen ivm open keuken. Diner en ontbijt werd geregeld voor ons aan de gereserveerde leestafel. Bakje water werd klaar gezet voor de hond.

Alles was perfekt geregeld. Heb geen dingen gemerkt die niet goed waren.

Makkelijk te bereiken

Dus een topper!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in juli 2017

Gezellig hotel

Denise, 24-6-2017

Tijdens ons weekendje Den Bosch / Efteling hebben wij hier met ons zoontje 2 nachten gelogeerd.

Hele mooie en nette kamers, entree ziet er ietwat oudbollig uit maar hotel is prima in orde.

Eten is heerlijk en er is ook aan de kleintjes gedacht!

Personeel was erg vriendelijk.

Gereisd familie in januari 2017

mooi hotel, goed ontbijt, harde bedden

collin, 7-4-2017

Ontbijt is erg goed, voldoende keus verse jus behulpzaam personeel.

Mooie kamer met wifi

Kamer is erg donker met gordijnen dicht (erg prettig)

Bedden zijn aan de harde kant

Veel geblaf van lokale hondjes

Gereisd met partner in april 2017

Prima

Helga, 19-3-2017

Mooie kamer, met goede bedden en gratis WiFi. Heerlijke combi gewone en stortdouche.

Minpuntje tv viel nog wel eens uit, waterkoker deed het niet

Gereisd met partner in maart 2017

prima hotel

elandenburg, 12-12-2016

Wij hadden een luxe gerenoveerde kamer. Zag er mooi uit. Grote flatscreen tv, regendouche en ligbad, Keurig allemaal. Ontbijt was ook een dikke prima.
Gereisd met partner in december 2016

Nooit meer

Anoniem, 8-11-2016

Dames bij de receptie niet vriendelijk, hebben volgens mij totaal geen plezier in hun werk.Je voelt je geen gast maar een nummer. Bij binnenkomst kamer sleutel overhandigd en tijden van ontbijt verteld en dat is het. Niet " een prettig verblijf gewenst"....... Bij uit checken niet eens de vraag of het naar je zin is geweest; " tot ziens" en geen woord meer. Geeft geen prettig gevoel.

Hotel kamer was prachtig, ruim en schoon. Verder is het hotel vreselijk gehorig. We hoorden 's morgens de mobiele telefoon van de buren trillen......

Ontbijt was eerste dag prima, tweede dag (een zaterdag) één grote chaos. Brood was op een gegeven moment op, ruim 5 minuten stonden er wel 10 mensen te wachten en even later waren de borden op. Te schandalig voor woorden voor zo'n hotel!!!

Dag van vertrek werden we geconfronteerd met een uitvaart.......ook zoiets raars......ben je er een paar dagen uit kom je allemaal verdrietige mensen in het zwart tegen met witte rozen. Als je daar zonodig geld aan wilt verdienen gebruik dan voor zoiets een andere ingang en niet dezelfde als voor de gasten die er even uit zijn.

Nee, we zijn eerder in van der Valk hotels geweest maar hier komen we nooit weer.

Gereisd met partner in november 2016

Prima hotel!

Mark Hoeksma, 22-9-2016

Via actie Comfort kamer geboekt (op de begane grond). Kamer was schoon en volgens mij onlangs gerenoveerd, niks mis mee! In vergelijking met andere Van der Valk hotels wel ietwat aan de kleine kant en gehorig. Personeel doet zijn/haar ding, niks bijzonders. Eén keer gedineerd in het restaurant, kwaliteit van het gerecht viel mij niet mee bovendien kreeg ik de indruk dat er deze (mooie) dagen (19+20-9) ietwat te weinig personeel was ingepland. Duurde namelijk lang dat bijv. borden e.d. bij het onbijtbuffet werden opgehaald, tafels werden schoongemaakt, niet tussentijds vragen of alles naar wens is, lang wachten om af te rekenen enzovoorts. Dat was jammer en was ik bij Van der Valk niet gewend. Gelukkig waren dat ook de enige verbeterpunten. Bedankt en succes!
Gereisd alleenreizend in september 2016

In mijn ogen verdiend dit hotel 5 sterren

Marcel Eurlings, 16-9-2016

Klasse hotel, top vriendelijk, super de luxe, diner en ontbijt gewoon top
Gereisd alleenreizend in september 2016

ook een topper deze van der valk

penrod67, 8-9-2016

zeer mooie hotel kamer,met open badkamer in de hotelkamer gebouwd,een goed bed.ontbijt is zo als altijd prima.vriendelijk personeel.schone hotel kamer nieuw en modern.goede wifi ontvangst.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Nuland in Nuland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Nuland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Nuland scoort een 8.13 uit 10 op basis van 473 reviews.