7,7

• Onderkomen7,0
  • Activiteiten8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven*** bij :

1616 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in het Nederlands

rustig vakantiepark

k de poel., 18-8-2017
    • Onderkomen7

als ze van rust houden zitten ze hier goed.

Leuk voor de kids!

Inge, 18-8-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen9

Super enthousiast animatieteam. Ze maken er echt een feestje van!

We vonden het zwembad wat minder.. de vuile vloeren en een vuil peuterbadje zorgden ervoor dat we hier maar 1 keer geweest zijn. Gelukkig was het een paar dagen lekker weer, het zwemstrandje is super!

Gewoon een leuk park

Janneke van Embden, 18-8-2017
    • Onderkomen7

Wij hadden een wv6 huisje. Prima huisje, oud maar zeer zeker schoon!!

Gekozen voor een voorkeur bij speeltuin en dat was top voor de kinderen.

Zwembad is idd wat klein, en verouderd maar verder prima.

Kleine supermarkt met lekkere broodjes. Grote boodschappen gewoon lekker bij een grote supermarkt doen, groente en fruit was er nauwelijks.

Animatie deden het leuk, maar mag wat variatie in zitten. 2x per dag knutselen bijv. Verzin eens iets wat origineels!

Superleuke vakantie gehad en komen graag nog eens terug ondanks het park toch het puntje op de i mist. Het is het allemaal net niet, maar daar is de prijs naar. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd familie in augustus 2017

Leuke uitvalsbasis, upgrade huisjes nodig!

Marieke, 18-8-2017
      • Onderkomen5

Zaten in een stacaravan. Gedateerd, basic maar prima. Prijs is het bewijs... Leuke uitvalsbasis voor den Bosch, dierenrijk en fietsen in de omgeving. Zwembad niet super, maar opzich prima. Zwemplas ook leuk. Geen super de luxe, top bestemming maAr prima om te slapen.
      Gereisd familie in mei 2017

de prijs/kwaliteit verhouding is prima

fam peeters/van der linden, 18-8-2017
      • Onderkomen8

een prima gelegen park, met zeker voor de kinderen,een fijn ven met div speeltoestellen, en natuurlijk de super leuke animatie!!!! die is echt geweldig ,en koos konijn natuurlijk,die maakt echt tijd voor de kids.

verder hadden wij een bungalow type W6A was redelijk schoon en alles was verder voldoende,goed het is wat gedateerd,

maar niet mopperen alles werkte zoals het hoort,en natuurlijk zijn er altijd klagers maar niet zeuren dan maar een paar honderd euro meerbetalen en een luxer park boeken.

het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.zij er dan geen minpunten?? jawel, het zwembad,bij de iets mindere dagen duikt iedereen het te kleine binnenzwembad in,dit hadden ze beter moeten aanpakken het is een prachtig park allemaal waarom dan zo,n flut zwembad??? jammer dit moet natuurlijk beter,verder zijn er skelters/bolderkarren/en fietsen te huur,

en kun je de mooie omgeving per fiets verkennen met name Helmond, een levendige stad met een prachtig kasteel.

verder vallen de prijzen op het park over het algemeen wel mee,

al met al zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan,maar.... boek dan wel een huisje/bungalow dan heb je veeeeel meer ruimte.

succes voor de vacantie gangers!!

nooit meer

ah, 17-8-2017
      • Onderkomen3

Dat de huisjes gedateerd zijn, kan niet maar oké. Maar dat de huisjes vies zijn. Nee dat kan echt niet! Schoonmaak laat ernstig te wensen over. Wil er wel bij vermelden dat je ook afhankelijk bent vd mensen die het huren. Animatie prima. Leuk zwembad maar te veel chloor. Park moet gaan investeren in opknappen vd accomodaties.

Leuk park

Angela, 14-8-2017
      • Activiteiten10
      • Onderkomen9

Na alle reacties naar de wolfsven gegaanvan met de instelling chalet zal wel heel erg vies zijn,maar bij aankomst viel dit 200%procent mee mooie ligging en alles was schoon en netjes niks op aan te merken.

Het enigste nadeel was de wespen plaag maar hier kon het park niks aan doen is de natuur wel hebben ze een bestrijdingsbedrijf gestuurd maar geen nest bij ons kunnen vinden .

Zwembad wat klein maar.wel gezellig

Animatie was.top

Gereisd familie in juli 2017

Roompot ziet ons niet meer terug.

Spang, 14-8-2017
      • Activiteiten9
      • Onderkomen1

+ Punten

Vriendelijk ontvangst

Veel voor kids te doen bijv koos konijn

Net restaurant en vriendelijk personeel

Kluisjes in zwembad

Bosrijk gebied

- punten

De hygiëne was ver te zoeken

- Muf ruikende chalet, zwembad, restaurant

- Viezigheid op de muren

- Bloed en ander viezigheid op het dekbed

- De matrassen waren vies, dun en en sliepen alle belabberd

- chalet gedateerd en leek lang geleden te zijn onderhouden

- Bij klachten chalet, voelden we ons niet serieus genomen, en kregen we uiteindelijk schoon beddengoed

Dit had gewoon gelijk goed moeten zijn

- restaurant smerig ramen

- spinnenwebben naast en boven eettafel restaurant

- Mijn vrouw kreeg een koude frikandel

- Door drukte lang wachten op ons eten

Het ontbrak aan voldoende personeel

- zwembad niet schoon

- Haar en ander vuil kleedhokjes

- Te zachte douche straal, waardoor je lang onder de

douche moest staan om schoon te worden

- klein kinderen zwembadje met glijbaantje

- klein bubbelbadje

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Judith marskamp, 12-8-2017
      • Activiteiten9
      • Onderkomen9

Persobeel was erg vriendelijk. Ook de animatie was er goed.

Zwembad vond ik iets minder.

Strand was wel erg mooi ook het toezicht is goed.

Huisjes zijn goed schoon.

RP Wolfsven: NOOIT MEER!

Rob B, 11-8-2017
      • Onderkomen3

Oké, de schoonmaak was in orde en schnitzels eten in het restaurant was prima. Voor (te) veel geld boekten wij een gedateerd kabouterhuisje met "studenten-inventaris" op rommelig, slecht onderhouden park. Werkelijkheid komt totaal niet overeen met wat er op de website wordt beloofd. Huisjes zijn niet per auto te bereiken, ook niet om te laden/ lossen; RP-lui scheuren met golfkarren echter de veters uit je schoenen. Party-tent:mag niet. Fietsen buiten laten staan: mag niet (er is geen berging, dus geen idee wat je er dan mee moet doen). Met 2 auto's het park op (6p huisje gehuurd): mag VR ZA ZO MA wel en DI WO DO VR niet!? Hele week geconfronteerd met kromme spelregels van dit park (je mag niet dit - je mag niet dat), waaraan RP-medewerkers zelf schijt aan hebben, ligt er aan hoe de wind waait. Overal zwerfvuil. Redelijk zwembad (volgens RP kaartjes nodig, echter nergens kaartjes- automaat of toegangscontrole), echter te klein t.o.v. omvang park. Samenvattend: dit park krijgt absoluut NIET het "Groeten-van-MAX" keurmerk, hier beland je eerder in "Red mijn vakantie". Parkmanager wuift alles weg met mooi-weer verhaal, hij kan beter meer aandacht besteden aan zijn park (onderhoud, wat is dat? afval, dat is dan jouw probleem...). Bij regen: neem kaplaarzen mee en regel een 4x4 SUV. Tip van mij: boek hier niet, elders heb je beslist een leukere vakantie! RP Wolfsven: voor ons NOOIT MEER.
      Gereisd met vrienden in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in Mierlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven scoort een 7.7 uit 10 op basis van 1628 reviews.