Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven ***

1655 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Heleen Steenbakkers, 20-10-2017
  • Activiteiten8

Mooi gelegen en onderhouden park. Vriendelijk personeel. Voor kinderen tot 12 Top.In de zomer denk ik voor alle leeftijden.Minder is de afmeting van het binnenbad dat mag een stuk groter.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Hygiëne zeer slecht, de rest in verhouding met €

Loyd, 8-10-2017
  • Onderkomen5

Goed:

Ruim park in de natuur. Vooral voor de kinderen fantastisch. Boomklimmen en klooien in het water. Zoals een vakantie hoort te zijn.

De WiFi is echt uitstekend en met het Ziggo pakket is de F1 ook nog eens te zien.

Minpunten:

De prijs vind ik in verhouding met het verouderde interieur van de bungalow.

Maar aan de slechte hygiëne kan ik mij echt kapot irriteren. Naar mijn mening 1 van de basis benodigdheden van een plezierig verblijf. Het feit dat er in de onderstaande reviews over wordt geklaagd met altijd dezelfde reactie “we gaan het doorgeven” is een farce gebleken want het is nog steeds schandalig slecht. Een gebruikte onderbroek vinden tijdens het opmaken van het bed van je kind is echt benden peil. De spinnenraggen, vieze matrassen, haren en ranzige kozijnen zijn getuigen van laksheid.

Tijdens het douchen kwam het water, plus de rans van een hoop vorige huurders naar boven.

Gereisd met vrienden in oktober 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Hartelijk dank voor de feedback! Vervelend dat de schoonmaak van de accommodatie zo ondermaats was. Is hiervan ter plaaste ook een melding gemaakt? Wij gaan dit in ieder geval doorgeven aan het park en gaan er dan ook van uit dat zij uw feedback in deze ter harte nemen en verbeteringen zullen aanbrengen. Fijn dat het verblijf verder zo goed was en iedereen heeft kunnen genieten van de parkfaciliteiten.

Graag tot ziens op dit of één van onze andere parken!

Voor herhaling vatbaar!

J. Fraser, 7-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Heerlijk zandstrandje op het park met leuke speeltoestellen erbij. Animatie was iedere dag super!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Super dat het verblijf zo goed is geweest en jullie zo hebben genoten op het park! Wij zien jullie graag weer op dit park of één van onze andere parken!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Bospark 't Wolfsven bij:

geweldig, ontspannen en prachtige natuur!

Juul, 6-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Goed personeel, mooie ligging, geen minpunten
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Dat klinkt als een fantastisch verblijf! Wat een prachtige waardering hartelijk dank daarvoor!

Graag tot ziens op dit of één van onze andere parken!

Leuke midweek gehad

Haan, 6-10-2017
  • Onderkomen8

Mooi groot park in de bossen
Gereisd met partner in oktober 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Hartelijk dank voor de reactie! Super dat het verblijf zo goed is geweest!

Prima park

Familie van Beek, 6-10-2017
  • Onderkomen6

Het interieur met name het bankstel is echt aan vervanging toe en ongeschikt voor ouderen om daar een paar uur op te zitten. Wel goed de vriendelijkheid en hele goede service van het personeel
Gereisd met vrienden in oktober 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Hartelijk dank voor de reactie! Vervelend dat het meubilair niet geheel naar wens was dit gaan wij dan ook ook doorgeven aan de verantwoordelijke, zodat hier aandacht aan besteed kan worden. Fijn dat het verblijf verder naar wens was.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

J. G., 2-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Huis was klein en oud, maar wel van alle gemakken voorzien zoals vaatwasser en combimagnetron. Veel animatie voor kleine kinderen. Leuk zwemmeer, klein binnenzwembad, winkel met breed assortiment.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Bedankt voor de feedback! Fijn dat het verblijf zo naar wens was!

Groeten Marcia

Heerlijk rustig park in mooi bos

Bezoeker W6A, 30-9-2017
  • Onderkomen7

Bungalows staan voldoende uit elkaar, de Chalets staan mij te dicht op elkaar. De auto kan je op parkeerterreinen dichtbij de huisjes plaatsen waardoor je vanuit het huisje geen blik ziet maar bomen. Ik was blij dat ik voor een bungalow had gekozen. De huisjes staan zo dat je niet direct bij elkaar naar binnen kijkt. Het huisje was wat gedateerd maar alles was heel schoon. Een mooie grote led tv, nette douche en wc, de keuken heeft een goede inventaris incl vaatwasmachine. Complimenten voor de WiFi. Nog nooit zo'n goede wifi gehad in een huisje. Stabiel en goede snelheid. Jammer dat er geen geluidsinstallatie, neem WiFi boxjes oid mee. De bedden zijn niet de hardste maar had er geen problemen mee. In het bankstel zat een scheur in het leer. Dat ziet er niet zo gezellig uit maar bepaald niet mijn mening over het huisje. Van het terrasje bij het huisje heb ik heerlijk genoten van de herfst zon. Het was een heerlijk weekend.
Gereisd alleenreizend in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Hartelijk dank voor de goede review! Fijn dat het verblijf zo goed is geweest en wij gaan de aandachtpuntjes doorgeven! Graag tot ziens op dit of één van onze andere parken!

Groeten Marcia

Prima vakantie maar het huisje...

Romy, 27-9-2017
  • Onderkomen2

Pluspunten;

Overzichtelijk park, schoon.

Ontzettend vriendelijk personeel overal.

Leuke kidsclub. Prima zwembad. Onze peuter van bijna 3 was iedere minuut van de dag in haar sas.

Minpunt; het huisje! "Oude meuk" om het even plat te zetten.

Smerig. Oud. Kapot. Plakstoelen. Slechte bedden. Erg oudbollig; geen bank waar je lekker op kunt relaxen. Tv uit het jaar 0.

We hebben dan ook vrij weinig betaald voor een midweek maar toch had ik dit niet verwacht.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Hartelijk dank voor de feedback! Fijn dat het verblijf naar wens is geweest en de opmerkingen wat betreft het onderhoud van de accommodatie gaan wij doorgeven aan de verantwoordelijke, zodat hier aandacht aan besteed kan worden. Graag tot ziens op één van onze parken!

nooit meer

hartman, 27-9-2017
  • Onderkomen2

nico hartman

Sep 27, 10:42 Cest

ik was samen met mijn echtgenoot op het park wolfsven in mierlo het eerste huisje wat we kregen toegewezen lag boven op een heuvel waar je niet met de auto mocht komen en je vanaf de parkeerplaats naar toe moest lopen en dat voor twee mensen die slecht ter been zijn de matrassen in het betreffende huisje waren zo slecht dat je de onderkant van het matras voelde.

toen terug naar de receptie om te zeggen dat dit hem niet ging worden huisje om geboekt naar een ander huisje in eerste instantie leek ons dit wel wat.

toen kwam de volgende domper het eten in het restaurant we hadden pizza met kip besteld maar dit gerecht was binnen 2 minuten klaar en tot ons ongenoegen zat er geen kip op de pizza maar heel iets anders en het ergste was nog dat ze mijn vrouw geen waardig blik gunden of haar vriendelijk behandelen alleen omdat zij een beperking had dit was pure discriminatie want tegen mij waren ze wel vriendelijk in het tweede huisje waren in de gewone slaapkamers geen stopcontacten maar in de kinderkamer waren er genoeg maar niet afgedekt en dit zou een modern huisje zijn maar geen afwasmachine te bekennen wij zijn door alle tegenvallers op dit park de volgende dag maar weer huiswaarts gegaan en boeken in het vervolg niks meer via touroperator de omschrijving van het geboden klopte van geen kanten ik zou graag mijn geld terug zien.

anders denk ik aan andere stappen te ondernemen.

Gereisd met partner in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Wat vervelend om te vernemen dat u dit verblijf als zodanig heeft ervaren. Heeft u dit ook kenbaar gemaakt bij de touroperator waar u geboekt heeft wellicht kunnen zij wat voor u betekenen in deze.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Bospark 't Wolfsven bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in Mierlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven scoort een 7.69 uit 10 op basis van 1667 reviews.