Camping Minicamping De Sprink

Camping Minicamping De Sprink
Minicamping De Sprink
7,9

15 reviews over Camping Minicamping De Sprink in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Francisca, 8-10-2017

Leuke, schone en gemoedelijke camping.

We werden hartelijk ontvangen en er hing een relaxte en goede sfeer op de camping.

De eigenaars waren altijd in voor een praatje.

De veldjes zijn groot en zijn goed onderhouden.

Het sanitair gedeelte was erg netjes en schoon.

Lokatie is top.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2017

Mooie, nette en gezellige camping

Fam. Van Uffelen, 2-10-2017

Mooie, nette en gezellige camping.

Ideaal en rustig gelegen net buiten het dorp.

Vriendelijke eigenaars die het iedereen naar de zin willen maken.

Schone, goed onderhouden sanitair voorzieningen.

De veldjes zijn netjes en de plaatsen zijn ruim met een verhard gedeelte. Super handig.

Voor de kinderen is er een leuk en overzichtelijk speelveldje naast de kantine, erg praktisch.

Wij hebben het er heel goed naar de zin gehad en hebben meteen geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met vrienden in september 2017

fijne rustige camping met grote staanplaatsen. top

Familie, 5-9-2017

Ontzettend leuke camping in Mierlo. Ruime plaatsen, vriendelijke eigenaren en het is er erg schoon en lekker rustig. Echt even fijn kunnen bijtanken. Dichtbij Helmond/Eindhoven en/of Weert. Genoeg te doen in de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping in een mooie omgeving

J. Bongers, 26-8-2017

Ik kan me niet vinden in de matige reviews. De Sprink is een (grote) minicamping.

Mooie plaatsen met verharding voor de voortent. Vriendelijke eigenaar , altijd in voor een praatje. sanitair is prima.Goede uitvalsbasis voor fietstochten.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Aanvulling op wat met weinig moeite beter kan.

Harrie, 8-8-2017

Prachtige en goed onderhouden camping, helemaal en alles perfect op veldjes.

Toch diverse minpuntjes:

Urinoir, de vloer stinkt heel erg, wellicht is een beetje dweilen hier niet voldoende.

Kapot kinderspeelgoed in het mooie speeltuintje, heel jammer en dus ook gevaarlijk.

Er staan vier mooie picknicktafels bij elkaar. Waarom niet drie ervan op de veldjes zetten?

Geen jeu de boules baan, terwijl er toch merendeels senioren zijn.

Er is een prachtige kantine, maar als de camping gasten gezamenlijk voetbal willen kijken op t.v blijft de kantine gesloten, er is geen t.v (abonnement zou hij te duur vinden zei een camping gast)

Op toilet staat handzeep welke erg is aangelengd met water. Terwijl er wel (dure) papieren handdoekjes zijn.

De camping eigenaar en zijn dochter( welke met regelmaat ook aanwezig is) doen hun werk met veel precisie, van regels word niet afgeweken, het zijn geen "gezellige Brabanders".

De camping zelf is voor herhaling vatbaar, die verdient een dikke 10 maar het overige is ook belangrijk en dit geef ik een 4.

Wellicht met wat kleine aanpassingen en een lach op het gezicht word dit de ideale camping voor velen.

Gereisd met partner in juli 2017

nooit meer

Sylvia, 23-7-2017

Onvriendelijk welkom. Bordje Gesloten, bel een 06-nummer. Beheerder komt maar vindt het snoeien van zijn heggen belangrijker dan het ontvangen van nieuwe gasten. Reservering niet te vinden. Wi-FI apart betalen. Je krijgt een pagina vol regels mee. O.a.: auto moet op de parkeerplaats. Maar de buurman heeft wel zijn auto bij de caravan staan? Ja, want die blijft maar een nacht. Wij blijven twee nachten en de chauffeur loopt met krukken ... geen uitzondering mogelijk! Betalen tussen 9 en 10 's ochtends de dag voor je weggaat (dus niet de dag van vertrek). Algemene indruk: veel regels en weinig flexibiliteit, laat staat gastvrijheid. We waren blij hier weer weg te gaan! Enige pluspunt: mooi sanitair.

fantastische plek

jan van der vleuten, 1-7-2017

mooie rustige camping met een mooi groen vlak gazon.

zeer ruime plaatsen.

goede sanitaire voorzieningen,perfect internet.

mooie brabantse omgeving,camping ligt naast de bossen en vlakbij de strabrechtse heide.

kleine peuter speeltuin en ruime cantine.

op slechts 5 fiets minuten van winkel centrum

leuke en schone camping

gerda de rooij, 27-6-2017

het is een camping met een leuke beheerder die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Mooie velden met ruime plaatsen

Heel goed bevallen !

Jan van Dooren, 16-3-2017

Mooi bijgehouden veldjes op de camping en omgeving, kleine velden waardoor je de gemoedelijkheid krijgt van een kleinere camping.

Ook lekkere frieten gegeten, alleen op afspraak.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Dure, verouderde camping

Fietsers, 3-8-2016

Dit was de duurste en tevens slechtste camping van onze fietsvakantie. We kregen een plek op het trekkersveld dat eruit zag als een hondenuitlaatstrook. Op het trekkersveld stond ook het sanitairgebouw dat zeer dringend aan vervanging toe is. Met een tentje moesten we hetzelfde tarief betalen als een caravan: 22,50 voor 1 nacht. Gemiddeld staan we voor 10 tot 15 euro per nacht. Op het terrein staat ook een ingegraven trampoline. Die is verre van veilig. Bij het springen (door een kind) raak je de grond!

Last but not least hadden de vaste kampeerders het erg gezellig. En zaten met 14 man achter onze tent luid te borrelen. Om half 1 's nachts vragen of het wat zachter mocht was een vreemde vraag voor ze waar ze geen gehoor aan wilden geven. Met 65 plaatsen is dit geen mini-camping meer, is er te weinig goed sanitair en zal de eigenaar toezicht moeten houden op de avondrust.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Sprink in Mierlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Sprink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Sprink scoort een 7.89 uit 10 op basis van 16 reviews.