6,9

Matig

10 reviews over Camping Minicamping De Sprink in het Nederlands

Aanvulling op wat met weinig moeite beter kan.

Harrie, 8-8-2017

Prachtige en goed onderhouden camping, helemaal en alles perfect op veldjes.

Toch diverse minpuntjes:

Urinoir, de vloer stinkt heel erg, wellicht is een beetje dweilen hier niet voldoende.

Kapot kinderspeelgoed in het mooie speeltuintje, heel jammer en dus ook gevaarlijk.

Er staan vier mooie picknicktafels bij elkaar. Waarom niet drie ervan op de veldjes zetten?

Geen jeu de boules baan, terwijl er toch merendeels senioren zijn.

Er is een prachtige kantine, maar als de camping gasten gezamenlijk voetbal willen kijken op t.v blijft de kantine gesloten, er is geen t.v (abonnement zou hij te duur vinden zei een camping gast)

Op toilet staat handzeep welke erg is aangelengd met water. Terwijl er wel (dure) papieren handdoekjes zijn.

De camping eigenaar en zijn dochter( welke met regelmaat ook aanwezig is) doen hun werk met veel precisie, van regels word niet afgeweken, het zijn geen "gezellige Brabanders".

De camping zelf is voor herhaling vatbaar, die verdient een dikke 10 maar het overige is ook belangrijk en dit geef ik een 4.

Wellicht met wat kleine aanpassingen en een lach op het gezicht word dit de ideale camping voor velen.

Gereisd met partner in juli 2017

nooit meer

Sylvia, 23-7-2017

Onvriendelijk welkom. Bordje Gesloten, bel een 06-nummer. Beheerder komt maar vindt het snoeien van zijn heggen belangrijker dan het ontvangen van nieuwe gasten. Reservering niet te vinden. Wi-FI apart betalen. Je krijgt een pagina vol regels mee. O.a.: auto moet op de parkeerplaats. Maar de buurman heeft wel zijn auto bij de caravan staan? Ja, want die blijft maar een nacht. Wij blijven twee nachten en de chauffeur loopt met krukken ... geen uitzondering mogelijk! Betalen tussen 9 en 10 's ochtends de dag voor je weggaat (dus niet de dag van vertrek). Algemene indruk: veel regels en weinig flexibiliteit, laat staat gastvrijheid. We waren blij hier weer weg te gaan! Enige pluspunt: mooi sanitair.
Gereisd met partner in juni 2017

leuke en schone camping

gerda de rooij, 27-6-2017

het is een camping met een leuke beheerder die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Mooie velden met ruime plaatsen
Gereisd met partner in juni 2017

Heel goed bevallen !

Jan van Dooren, 16-3-2017

Mooi bijgehouden veldjes op de camping en omgeving, kleine velden waardoor je de gemoedelijkheid krijgt van een kleinere camping.

Ook lekkere frieten gegeten, alleen op afspraak.

Gereisd familie in oktober 2016

Dure, verouderde camping

Fietsers, 3-8-2016

Dit was de duurste en tevens slechtste camping van onze fietsvakantie. We kregen een plek op het trekkersveld dat eruit zag als een hondenuitlaatstrook. Op het trekkersveld stond ook het sanitairgebouw dat zeer dringend aan vervanging toe is. Met een tentje moesten we hetzelfde tarief betalen als een caravan: 22,50 voor 1 nacht. Gemiddeld staan we voor 10 tot 15 euro per nacht. Op het terrein staat ook een ingegraven trampoline. Die is verre van veilig. Bij het springen (door een kind) raak je de grond!

Last but not least hadden de vaste kampeerders het erg gezellig. En zaten met 14 man achter onze tent luid te borrelen. Om half 1 's nachts vragen of het wat zachter mocht was een vreemde vraag voor ze waar ze geen gehoor aan wilden geven. Met 65 plaatsen is dit geen mini-camping meer, is er te weinig goed sanitair en zal de eigenaar toezicht moeten houden op de avondrust.

Gereisd familie in juli 2016

niet klantvriendelijk

sjef, 2-8-2016

veel te duur voor hetgeen wat je krijgt. Je mag precies op uur en tijd aankomen en vertrekken, bezoek voor 1 uur moet grof betalen, douches veel te weinig 3 x vrouwen 3 x mannen, hetzelfde geld ook voor de toiletten voor een bezetting van 70 plaatsen. Betaalde Wi-Fi werkt niet, wordt niets mee gedaan. Paar uur langer staan kost geld. Dit is een verkeerde manier om geld te verdienen.
Gereisd met partner in juli 2016

Lekker rustig

Ad, 22-12-2015

Rustig gelegen kleine camping. Gemoedelijke eigenaren. Pracht om te fietsen naar Strabrechtse heide, Eindhoven, Geldrop, Nuenen e.d.

Misschien wat weinig sanitair als de camping helemaal vol staat. Bij het hoofdgebouw prima sanitair. Voor drukke tijden is er nog een container die basic voorzieningen heeft.

Wifi matig

Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijk, rustig en goed!!

Marianne Jansen, 10-6-2014

Een heerlijk, rustige svr camping, ruime plekken, sommige voorzien van een betonplaat, die als ondergrond voortent dient.

Sanitair, TOP!! Vaak schoongemaakt, ruim van opzet, zelfs rolstoel toegankelijk. Cafe/bar, gezellig (weinig gebruik van gemaakt). De eigenaars doen er van alles aan om je een fijne vak. te geven. Staan open voor vragen/praatje. Onderhoud terrein goed, prachtige grasmat. wordt regelmatig onderhouden. Klein speeltuintje voor kinderen. veel ouderen aanwezig, maar ook jonge gezinnen. Kortom....... een heerlijke plek om even te onthaasten. Wij hebben er van genoten.

Gereisd met partner in mei 2014

Niet verkeerd, maar kan beter

wich95_1, 10-6-2014

We waren hier tijdens de warme Pinksterdagen van 2014 met onze kleinkinderen.

De (SVR-)camping heeft 65 plaatsen verdeeld over 6 velden. Mooie, grote, vlakke plaatsen met 6 A en water. Ruimte tussen plaatsen erg groot. We hebben zonder problemen CUBBS kunnen spelen. Auto op parkeerterrein.

Sanitair bij receptie modern en nieuw. Blok op het terrein zelf is netjes maar verouderd.

Speeltuin nabij receptie. Drankjes op terras of in de bar. Ook snacks, die wel wat professioneler gebakken zouden mogen worden. Nu ontstijgen ze het thuisgebakken niveau niet.

Voor SRV-leden 17 euro all-in. Een koopje dus.

Veel gepensioneerden. Opvallend dat je wel meteen je doucheschuim kwijt bent als je deze per ongeluk achterlaat na het douchen.

Gereisd familie in juni 2014

Heerlijk rustig met kleine kinderen

Dinges, 21-8-2012

Fijne, zeer goed onderhouden minicamping met betrokken eigenaren. Superdouches, alleen daarom zou ik al terug willen. Met klein terras, waar ze frietjes bakken eens in de week (die zo-zo zijn). Speelvoorzieningen voor de kleintjes zijn super. Mooi gelegen, als je op het eerste veld staat. Je kunt vanuit de tent zo spieken wat ze aan het doen zijn. Praktisch naast het bos en in Mierlo zelf, waardoor voorzieningen en fiets/wandeltochten een eitje zijn. Heerlijk rustig, erg weinig last van ongedierte. Kom er zeker terug!
Gereisd familie in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Sprink in Mierlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Sprink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Sprink scoort een 6.9 uit 10 op basis van 11 reviews.