Beoordelingen Dierenrijk Europa

Dierenrijk Europa
117 beoordelingen
Beoordelingen Dierenrijk Europa
Heiderschoor 24, 5731 RG, Mierlo

Wil je weten wat anderen vonden van Dierenrijk Europa in Mierlo? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Dierenrijk Europa.
Dierenrijk Europa scoort een 8,3 uit 10, op basis van 117 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Dierenrijk Europa in Mierlo? Op deze pagina lees je beoordelingen van Dierenrijk Europa. Je kunt 244 vakantiefoto's van Dierenrijk Europa bekijken. Daarnaast kun je 1 video van Dierenrijk Europa zien op Zoover. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Dierenrijk Europa in Mierlo.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

110 beoordelingen over Dierenrijk Europa

117 beoordelingen
8,3
Toon score en beoordelingen van:
"Super kind vriendelijk"vertalen
Famblm
9,0

14-08-2014 Deze vakantie doen wij veel dagtochtjes. Ook weer eens naar Dierenrijk geweest. Wat is dat toch een heerlijke dierentuin. Zo fijn voor de kinderen, prettige sfeer, prachtige dieren en dierenverblijven. Het baby olifantje is zo schattig. Wij komen graag terug.

"Twitter beoordelingen"
15-06-2014 @Minicrechenoena Een geweldige dag gisteren in Dierenrijk Europa! http://t.co/qE26KMxAQn --- Bron: https://twitter.com/Minicrechenoena/status/478248060951461888
18-05-2014 @meulesteen Gezellig met Carmen naar de diertjes kijken :) (at @Dierenrijk Europa) http://t.co/lsp0zDnv0j --- Bron: https://twitter.com/meulesteen/status/467998310490701824
17-04-2014 @martijnwilbers @BodyWrapBrabant ze zijn nog een beetje schuw, maar ze hebben mooi verblijf in @dierenrijk --- Bron: https://twitter.com/martijnwilbers/status/456746970506600448
"Leuke dag uit"vertalen
Guillaume
7,0

08-08-2014 mooi en leuk voor kinderen en ouders

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Topper voor opa met de kleinkinderen ."vertalen
Hans Schoenmakers
9,0

08-08-2014 grote variatie in dieren en speeltoestellen zijn er genoeg .
Daarna nog lekker een frietje

"Zeer leuke dierentuin!"vertalen
Thijssen
8,0

08-08-2014 Leuke dierentuin, met een afwisseling van spelen en kijken!

"Fantastische kinderdierentuin!"vertalen
Kodde
9,0

09-08-2014 De naam 'kinderdierentuin' doet zijn naam eer aan, maar wij als ouders hebben ook volop genoten.
Mooie, schone dierentuin, veel speelplaatsen aanwezig. De dieren komen dichtbij!
Kortom: een echte aanrader!

"Leuke dierentuin"vertalen
Walschots
8,0

06-08-2014 Het dierenrijk is er de afgelopen jaren op vooruit gegaan. 6 Jaar geleden waren we hier ook. Veel rust/speeltoestellen voor de kinderen. Shows hebben we niet gezien, maar schijnen heel leuk te zijn. Erg schoon park. Wat we misten was, wat meer informatie bij de dieren zelf en een eventuele speurtocht voor de kinderen. Dit zou het toch nog iets spannender maken voor ze. Wat betreft de prijs; Deze vinden we toch wel een beetje aan de hoge kant in vergelijking met andere dierentuinen, en 6 euro voor het parkeren voor de auto een beetje belachelijk. Verder wel een leuke dag gehad

"Geweldig park"vertalen
jet lathouwers
9,0

05-08-2014 Dierenrijk is een geweldig park goed toegangkelijk voor mindervaliden overal kun je komen met rolstoel,en zou het zeker aanbevelen

"Dierentuin met attracties"vertalen
natasja daniels-gaj
9,0

04-08-2014 deze dierentuin is de eerste keer dat we ernaar toe waren geweest.
kinderen amuseren zich door combinatie van dieren te zien en daarna te gaan spelen in een speeltuin. kinderen waren heel tevreden.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Geweldige dierentuin voor jong en oud"vertalen
Ruud Huggers
10,0

02-08-2014 Ons eerste bezoek aan Dierenrijk was een zeer aangename verrassing. Na Burgers Zoo de mooiste dierentuin die ik heb bezocht. Je komt zeer dicht bij de dieren (je loopt tussen de maki's, bokken en pelikanen) en voor kinderen is er bovendien veel speelgelegenheid. Er zijn diverse activiteiten en voor 50 cent kunnen de kinderen korrels uit automaten halen om de dieren zelf te voederen. Een aanrader!

met partner, Juli 2014
"Zeer kindvriendelijk!"vertalen
Eric
8,0

26-07-2014 Leuke dierentuin, vooral met jonge kinderen. Restaurant kan beter.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?