Hotel Carlton De Brug ****

Hotel Carlton De Brug
Carlton De Brug
7,2

290 reviews over Hotel Carlton De Brug in het Nederlands

Fijn verblijf gehad na kamerwissel

De Vries, 20-10-2017

personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.! 'oude kamers' zijn wellicht zo schoon mogelijk maar ogen vies en oud. Arrangement kwalitatief goed. Hal met springkussens waren erg leuk voor de kids. Sportgelegenheid erg goed.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Geen aanrader!

D., 19-10-2017

Samen met mijn zus dit hotel bezocht, als een echt zussenuitje. Even er tussenuit, even niks moeten en heerlijk uitrusten dat was het idee. We hadden een arrangement geboekt inclusief diner op de aankomstdag. Het diner en ontbijt waren beide van goede kwaliteit en in het restaurant was het personeel zeker vriendelijk. Deze vriendelijkheid ontbrak helaas bij de receptie, zowel bij het in- als uitchecken. De welnessfaciliteiten die bij de prijs zijn inbegrepen zijn heerlijk. De kamers van het hotel zijn gedateerd, maar wel schoon. De bedden op de kamer zijn oud en slecht. Het deed mij zelf erg denken aan de bedden van een goedkoop bungalowpark, zeker niet wat je verwacht in een 4* hotel. Het hotel is erg gehorig, waardoor je gegarandeerd vroeg wakker bent door o.a. slaande deuren van andere hotelgasten. Beide dagen waren wij hierdoor al rond 7 a 8 uur wakker, niet het uitrusten dus wat wij vooraf voor ogen hadden. Waar wij ons het allermeest aan hebben gestoord tijdens ons verblijf waren de werkzaamheden, die naar alle waarschijnlijkheid een verdieping boven ons plaatsvonden. Het bouwpersoneel begon al vóór 9.00 en de boor- en andersoortige werkgeluiden gingen de gehele dag door. Aan het eind van ons verblijf werd er niet geinformeerd of wij een fijn verblijf gehad hadden.Toen wij ons beklach deden over de overlast van de verbouwing werden wij verbluft door de reactie van de receptioniste: ''Ik kan het me voorstellen, maar de verbouwing moet toch een keer gebeuren''. Wauw...daar hebben wij toch niks mee te maken als hotelgasten?! Echt bizar, het hotel zou dan naar ons idee gewoon deels of geheel afgesloten moeten worden. Ik hoop voor toekomstige hotelgasten dat dit hotel gaat zorgen dat de zaakjes op orde komen, ik kies in het vervolg toch echt liever voor een ander hotel die wél 4*-waardig is.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Leuke nieuwe sport kamer

Carolien, 26-8-2017

Prachtige niewe kamer gekregen .mijn dochter en ik hebben genoten. Kamer was zo leuk ingericht en prachtige kleuren .Een heerlijke douche en de bedden lagen heerlijk.Bernice woerdman bedankt voor het fijne verblijf.Namens mijn dochter en mezelf.Wij komen zeker weer eens terug maar dan met het hele gezin.2
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Robert van Heeswijk, General Manager, 1-9-2017

Goede middag Carolien,

Dank voor de mooie woorden. Leuk is hij hè...onze nieuwe CLUB kamer. Er gaan de komende periode nog heel veel meer unieke dingen gebeuren. Uiteraard hopen we dat jullie die komen ervaren. Tot snel en voor nu een heerlijk weekend. Vriendelijke groet...ook van Bernice!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Carlton De Brug bij:

Super hotel met hele leuke faceliteiten

rosa wijnholt, 12-8-2017

Carlton de Brug is een super leuk hotel waar je je zeker niet hoeft te vervelen.

Ze hebben alle mogelijkheden om een heerlijk verblijf te hebben.. wij vonden dat we niet weg hoefden van het hotel omdat alles er is.

Wij gaan daarom zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2017
Robert van Heeswijk, General Manager, 15-8-2017

Goedemorgen Rosa,

In (en rondom) ons hotel is inderdaad van alles te doen en aan het einde van de dag kun je heerlijk uitgeput naar je hotelkamer. Fijn om te horen dat jullie hier met volle teugen van genoten hebben!

Tot snel weer!

Erg goed!

Jaap, 4-8-2017

Wat een fantastische plek. We hadden een Club Kamer. Te leuk design en het hotel heeft vele faciliteiten. Een heerlijke sauna en zwembod. Aanrader. Medewerkers doen er alles aan om het verblijf een uniek en aangenaam te maken.
Gereisd met partner in juli 2017
Robert van Heeswijk, General Manager, 11-8-2017

Goedemorgen Jaap,

Deze mooie woorden zorgen wel voor een glimlach op ons gezicht! Heel erg bedankt voor het plaatsen van dit compliment. Hopelijk mogen we jullie in de toekomst ons geheel vernieuwde hotel laten zien. Jullie zijn in ieder geval van harte welkom!

En voor nu alvast een fijn weekend gewenst!

Nooit meer

Meike, 1-8-2017

Het eten is vies, kamers zijn niet echt vris

Klein zwembad, kleine badkamer

Gereisd anders in januari 2017
General Manager, General Manager, 4-8-2017

Goede avond Meike,

Vervelend uw reactie te lezen. We gaan uw opmerkingen bespreken met de Horeca manager. Carlton De Brug heeft diverse kamertypes beschikbaar en veel wellness faciliteiten waar we bekend om staan. De grote van de faciliteiten is altijd persoonlijk. Voor een volgend verblijf kijken we graag samen naar een geschikt kamertype. Wellicht is onze nieuwe Club kamer geschikt of 1 van onze suites als u van ruimte houdt. Voor nu een fijn weekend gewenst.

er is totaal geen interesse in service geven

Ina, 30-7-2017

Een oud hotel zonder zeep op kamer, geen ramen en ventilator in w.c , armzalig ontbijt, en gegevens op site kloppen niet

Na boeking en betaling via een touroperator eiste het hotel extra geld bij geboekt arrangement

Geen schrijfblok, extra handdoeken en douchegels. Het was 1 mini tube delen met 3

Gereisd met vrienden in januari 2017
General Manager, General Manager, 4-8-2017

Beste Ina,

Vervelend uw reactie te lezen. We spreken graag uw ervaring met u door. mag ik u verzoeken uw gegevens te mailen aan sales@debrug.carlton.nl?

Alvast dank.

top hotel met klasse

luc maes, 25-6-2017

hotel in renovatie maar.....prachtige gerenoveerde kamer op bovenverdieping - zéér goede service aan receptie en

restaurant - parking zou gratis mogen zijn. liften zijn aan upgrade toe -

Gereisd met partner in juni 2017
Robert van Heeswijk, General Manager, 7-7-2017

Goede avond Luc,

Dank voor de reactie en complimenten over de nieuwe kamers. We gaan de opmerkingen bespreken. Graag tot ziens en geniet van het weekend.

Super Hotel

Nancy Appelman, 24-6-2017

Carlton de brug is een hotel voor jong en oud zeer mooi zwembad en sauna , vriendelijk personeel en een sportcomplex
Gereisd met vrienden in april 2017
Robert van Heeswijk, General Manager, 7-7-2017

Goede avond,

Dank voor de mooie review! Bij Carlton de Brug hoef je jezelf zeker geen moment te vervelen! Graag tot ziens in Mierlo.

goed hotel

a v d berg, 27-5-2017

vriendelijke mensen

goed voor veel verschillende sporten heel veel fitness

lekker eten. mooi vlees/grill bij de bowling

zwenbad /sauna gratis koffie thee muziekje lekkere stoelen

lekker eten in dorp bij de koffer

lekker fietsen op de strabrechtse heide

minpunt uitzicht kamer

oude spullen wel lekker bed

ze zijn volop bezig met renoveren

Gereisd met partner in mei 2017
Robert van Heeswijk, General Manager, 29-5-2017

Goede morgen,

Dank voor uw mooie review. Fijn dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad en genoten hebben van de omgeving en faciliteiten. Graag tot ziens!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Carlton De Brug bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlton De Brug in Mierlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlton De Brug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carlton De Brug scoort een 7.16 uit 10 op basis van 290 reviews.