8,7

Uitstekend

3 reviews over BedAndBreakfast Middelbeers in het Nederlands

alles wat je wenst met zijn tweetjes

jordan loo, 26-10-2009

Super verzorgde bed and breakfast met sauna bubbelbad en massagedouche .

We hebben supergenoten en ook nog eens een wokrestaurant op steenworp waar je echt heerlijk kan eten .Heel veel privacy en een superaardige gastvrouw .Marjolein helemaal toppie grt jordan en manuela

Gereisd met partner in oktober 2009

Gezellige locatie voor romantisch weekend

Johan en Liesbeth, 1-10-2009

Deze locatie was voor ons zeer ideaal vanwege de ligging en de faciliteiten. Lekker gefietst met de gratis fietsen en dankbaar gebruik gemaakt van de aanwezige sauna en bubbelbad. Wat wil je nog meer voor een gezellig en romantisch weekend met je partner!
Gereisd met partner in september 2009

Lekker Luxe

rodeparaplu, 18-6-2009

Onze eerste ervaring met een B&B was meteen een goede! Middelbeers ligt in Brabant. Mooie streek, vriendelijke mensen, fijne introductie. Het B&B was prachtig! Een eigen ingang, fietsenberging, carport, sauna, bubbelbad, massagedouche, aparte douche en toilet, tweepersoonsbed, overal horren voor de ramen, luxe ontbijt, etc.

Je kunt hier wandelen, fietsen, naar Tilburg of Eindhoven... Wij hebben er een filmweekend van gemaakt: de Metropolis van Antwerpen is op minder dan een uurtje rijden!

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Middelbeers in Middelbeers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Middelbeers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Middelbeers scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.