Pension Herberg Manege van Loon

8,1

12 reviews over Pension Herberg Manege van Loon in het Nederlands

Mooie omgeving, brave paarden

linda_marco, 2-8-2015

Aardige mensen. Fijne, brave paarden. Leuke ritten gemaakt in een prachtige omgeving. Hotelkamers stellen weinig voor, het woord hotel is teveel eer. Je kan er lekker eten. Er hangt een gezellige sfeer en een welkom gevoel.
Gereisd met vrienden in oktober 2012

prima plek met goede prijs kwaliteit verhouding

jacqueline, 29-10-2014

super plek om te overnachten en je paard aldaar te stellen. Inrichting kamer oudbollig, maar functioneel. Paarden werden prima verzorgd, kleine stallen, maar zelf kon je kuilgras pakken en hardvoer zodat de paarden zich niet hoefde aan te passen aan de voertijden van de paarden die daar staan. Heerlijk ontbijt gehad, super gastvrije mensen. Ook het diner was lekker. Wij gaan zeker terug. Ook een super omgeving om met je paard te rijden en vanaf manege van Loon sta je midden in het bos. Ook leuk was te zien dat er op zondagmorgen vier groepen vertrokken van 15 mensen. Groepen kwamen terug en zaten met zijn allen op het terras te genieten van de zon en van de fijne rit die ze hadden gehad. Zegt toch wel wat over de sfeer en de kwaliteit van de manege.
Gereisd met vrienden in oktober 2014

Heerlijke buitenritten op goede paarden

Annemieke Tromp, 15-9-2012

Afgelopen weekend met een groep van een weekend-arrangement genoten dat voelde als een kleine vakantie. Prachtige buitenritten, goede paarden met voor elk wat wils. Gastvrije medewerkers en fijne begeleiding op de ritten - ook met oog voor de paarden. De accomodatie is basic maar compleet, en : schoon!
Gereisd met vrienden in september 2012

Geweldige manege

T Pieters, 4-6-2012

Super fijne manege met heel veel keuze in paarden en ponys, voor ieder wat wils. Paarden staan samen in de wei dus toleren elkaar volkomen.

Geweldige omgeving varierend van bos, heide open vlaktes. Ritten zijn heerlijk, leuk personeel dat mee gaat toppertje!!

Gereisd met vrienden in februari 2012

nooit meer

rijnsewijn, 25-10-2011

De kamer was vreselijk ! 2 aparte bedden,met zéér oude matrassen gewoon 2 op elkaar gegooit met een laken erop ..liggen erop was niet te doen je zakte naar de bodem in een kuil en rolde er aan de zijkant uit.er stond één stoel en er hing een mini-tv aan het plafond en het uizicht was op oude vervallen blokhutjes.. Het was enkel glas en de verwarming deed het eerst wel maar tussen 01;00 en 04;00 hebben ze volgens ons de ketel met een tijdschakelaar uitgezet want toen was de verwarming in de kamer én badkamer ijskoud !

De wc bril schoof opzij als je erop ging zitten met een oude stortbak waarbij je aan het touwtje moest trekken om door te spoelen,dit (witte) touwtje was donkerbruin/zwart van de viezigheid en ik heb met een wc papiertje eromheen hem vastgepakt zo vies was hij .

ik heb ook de paardrijdrit afgezegd vertrouwde dat ook niet meer !

We kregen geen geld terug voor het rijden wat al betaald was .Het draait daar alleen maar om geld binnen halen en het mag allemaal niks kosten.

Gereisd met partner in januari 2011

Fantastische plek

Kim, 14-4-2011

Het is echt een prachtige plek en zeer leuk om er paard te rijden, alle mensen zijn er vriendelijk en behulpzaam. En wanneer je op wandeling gaat krijgt iedereen een paard/pony dat het best bij hem past. Het is een zeer leuke manege en ik kom zeker nog eens terug.
Gereisd met vrienden in april 2011

a Heijmans, 2-4-2008

wij hebben een 4 uurs rit gemaakt met deskundige begeleiding en leiding die hun paarden goed kennen. Ze sturen je op pad met een voor jou geschikt paard, bomproof.
Gereisd met vrienden in februari 2008

nathalie, 28-8-2007

we zijn 1 keer op manege hotel van loon

geweest de mensen zijn heel aardig en zeker

niet te vergeten meneer van loon en jan junio

van loon en marieke onze instructrice

de accomodatie was netjes

Gereisd met vrienden in juni 2007

S. Feddema, 23-10-2005

Erg mooi rijden in de natuur.

Heel gezellig en behulpzaam personeel.

De prijzen voor de drankjes en het eten zijn ook redelijk

Gereisd anders in oktober 2005

Bram, 10-10-2005

echt leuk, vooral omdat je zo in de duinen zit. er is veel te beleven en personeel is heel aardig. en de koffie smaakt lekker!
Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Herberg Manege van Loon in Loon Op Zand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Herberg Manege van Loon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Herberg Manege van Loon scoort een 8.11 uit 10 op basis van 12 reviews.