Vakantiehuis Broeksche Hoeve

Matig

3 reviews over Vakantiehuis Broeksche Hoeve in het Nederlands

Geen kwaliteit en service

Mia, 9-10-2008

Wij verbleven afgelopen zomer in deze op zich prachtige boerderij. We betaalden meer dan 1000 euro voor een week. Je verwacht dan kwaliteit en service. Dat viel tegen. Het huis was donker en erg vochtig waardoor het stonk. Bovendien lag de tuin vol met rottende peren waardoor het wemelde van de wespen. Er waren onvoldoende horren om deze wespen en de talrijke muggen buiten te houden. Ook waren er geen speeltoestellen. Deze stonden wel vermeld op internet. Maar wat echt de druppel was die de emmer deed overlopen, is dat de eigenares ons achteraf niet onze borg van 200 euro teruggaf, maar vroeg meer te betalen met als argument een onwaarschijnlijk hoge elektriciteitsrekening.

Al met al, raad ik u aan dit huis niet te huren!

Gereisd familie in juli 2006

Dit nooit meer!!

Loes Stift, 15-9-2008

Van 18/7 tot 25/7 waren wij te gast in de Broeksche Hoeve a raison de 1043,00 euro voor

1 week. Hiervoor mag je toch wel wat luxe verwachten zou je zeggen. Nou nee hoor, de foto's van de slaapkamers waren op zijn zachts gezegd nogal misleidend t.o.v. de onwijs grote woonkamer die we door het schuiven met meubeltjes zelf wat intiemer hebben gemaakt. Het huis is heel donker en je moet de hele dag de lampen aan hebben. Tot overmaat van ramp was het huis heel vochtig en klam en moesten we, hardje zomer, nog flink stoken om het een beetje droog en aangenaam te hebben. Nu begreep ik waarom de stookkosten zo uitdrukkelijk vermeld stonden op het huurcontract! (In mijn onschuld ging ik ervan uit dat dit slechts voor de winterperiode zou gelden!). Verder was de badkamer vochtig en klam en stonk het hele huis muf. Verder waren de keukenfaciliteiten zoals een flesje afwasmiddel of een vaatdoekje niet eens aanwezig. Schandalig! Een gewaarschuwd mens geldt voor 2. Dit is pure geldklopperij!!!.

Gereisd familie in juli 2008

Sharon Blair, 4-10-2007

Dat de huur van de woning niet goedkoop was wisten we vantevoren. Aangekomen bij de Broeksche Hoeve bleek het een ruime woning te zijn, met een mooie tuin en voorzien van alle gemakken. Helaas waren er een heleboel minpunten: er vonden (vanaf 8 uur ochtends) reparaties aan het dak plaats waardoor we niet alleen vroeg wakker werden gemaakt, maar ook waardoor we niet in privacy konden genieten van het mooie weer in onze tuin. Het bestelde bedlinnen was niet aanwezig. En bij het ontvangen van de eindafrekening bleken de kosten voor vaste lasten (en een gebroken schaaltje) de borg van €200 te overschrijden. Kortom, de ruime woning woog absolut niet op tegen de kosten en de slechte service.
Gereisd met vrienden in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Broeksche Hoeve in Loon Op Zand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Broeksche Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Broeksche Hoeve scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.