Camping Het Einde

9,1

5 reviews over Camping Het Einde in het Nederlands

Super camping.

Anja de Wit, 16-8-2017

Alleen maar plus punten. Prachtig gebied om te wandelen en te fietsen. Dichtbij, op fiets afstand, prima winkels en eetgelegenheden. Zeer vriendelijke beheerders. Wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi gelegen camping.

E.Stout, 13-8-2017

Het is een kleine camping , twee veldjes waarvan de plaatsen in het rond staan, je kijkt dus naar alle anderen . Op zich hebben wij liever een cp met wat verschillende hoeken d.m.v. bosschages voor meer privacy, maar dat is een persoonlijke keuze.

Het sanitair is niet super luxe , maar heel goed en schoon.

De camping is mooi gelegen, je loopt zo het bos in.

Voor ons waren de veel aanwezige honden op het tweede veldje een groot nadeel, door het geblaf werd het vaak onrustig , jammer....dit is ook de reden dat wij niet nog een keer naar deze camping gaan.

Gereisd met partner in juli 2017

Dit is een heel mooie SVR Camping

Stef Gunther, 28-4-2017

Er zijn eigenlijk geen min punten aan deze camping maar als ik er dan toch eentje moet noemen er is geen vuilwater put voor campers maar die kan je ook met de hand legen en dan is dit minpunt weggewerkt nee dit is een mooie camping met een mooi toilet en douche gelegenheid tegen het Leenderbos aan dus ook een mooi punt om de hond uit te laten en de Veluwe is mooi, maar hier is de omgeving ook heeeel mooi om te fietsen of te wandelen. dus voor nu en nog eens
Gereisd met partner in april 2017

Voor ons niet meer.

eveldkamp1ster, 24-10-2016

Prima gelegen camping daar is niets mis mee. Ook keurig onderhouden echter wij waren er voor een weekend en je verging daar van de vliegen verschrikkelijk.
Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie park achtige camping

Simon Weeda, 2-8-2016

Camping verdeeld in drie kleine veldjes, maar toch vrij uitzicht op de andere veldjes. Vriendelijk beheerders: Hans en Carla.

Bij aankomst krijg je een map in bruikleen met alle info over de omgeving, van restaurants tot fiets routes.

Super schoon en nette toiletten en douches.

Mooie fiets routes vanaf de camping en winkels op fiets afstand in Leende.

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Einde in Leende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Einde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Einde scoort een 9.06 uit 10 op basis van 5 reviews.