Bed and Breakfast De Venhoeve

De Venhoeve

4 reviews over Bed and Breakfast De Venhoeve in het Nederlands

Een juweel!

Renee Willeman, 17-8-2008

Over B&B de Venhoeve kunnen we alleen maar schrijven in superlatieven. Wat een geweldige plek om te verblijven en wat een gastvrij echtpaar. Ruim chalet, leuk ingericht, ramen rondom met prachtig uitzicht op een landgoed met vijver en enorme Linde.

Bosrijke omgeving. De wandel- en fietsroutes beginnen voor de deur. Een enorm ontbijt. Zelfgebakken brood, broodjes (bruin en krent) croissants, fruit, verse jus, yoghurt, vleeswaren, kaas, ei, jam, honing. Bij het ontbijt kregen we plastic zakjes om lunchpakketjes van te maken. We kregen ook wat te drinken mee voor onderweg. "Want je komt niet zoveel tegen tijdens de wandeling". De randstad was in alle opzichten ver weg.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Klein Paradijs

Loek en Atie Derksen, 9-7-2008

Midden in het Brabantse natuurgebied ligt de Venhoeve. De foto's op de site geven al een goed beeld, maar de werkelijkheid is vele malen mooier. De 2 gastenverblijven zijn zeer royaal en smaakvol ingericht met ruim uitzicht op de zorgvuldig onderhouden en fraai aangelegde tuin. Eigenlijk een park, waar je rustig kunt wandelen. Zittend op het terras onder de moerbeibomen werden we 's morgens getrakteerd op een heerlijk uitgebreid ontbijt. Je kunt zien, dat Jaap en Tonny van Driel er zelf van genieten om hun gasten te verwennen! Bovendien waren de vele fiets- en wandelroutes in de omgeving nog eens een extra verrassing daarbovenop. Het lijkt wat overdreven om als beoordeling tienen te geven, maar minder zou niet terecht zijn.
Gereisd met partner in juli 2008

SUPER Weekend

Berd Stapelkamp, 29-6-2008

Paradijselijk weekend in Langenboom.

Zeer gastvrij en enthousiast ontvangen en verwend door Tonny en Jaap van Driel. Hun nieuwe onderkomen, De Moerbei, was luxueus en comfortabel. We hebben ook gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een warme maaltijd te bestellen. Nou dat hebben we geweten. Het was geweldig in alle opzichten. De prachtige tuin was op zich al de reis naar Langenboom waard. We kunnen het IEDEREEN van harte aanbevelen.

Hier zul je beslist geen spijt van hebben.

Hartelijke groet,

Elly en Berd Stapelkamp

Gereisd met partner in juni 2008

Peter, 16-4-2008

Mooi gelegen op het Brabantse platteland in de buurt van Grave en andere leuke authentieke dorpjes. Een losstaand huisje met sauna en een perfect ontbijt. Wat mij betreft een juweeltje.
Gereisd met partner in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Venhoeve in Langenboom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Venhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Venhoeve scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.