Camping Groene Camping In de Polder ****

8,3

30 reviews over Camping Groene Camping In de Polder in het Nederlands

Heerlijk

Nicky, 8-8-2017

Heerlijke camping op een biologische boerderij, ruime plaatsen en schoon sanitair. Hartelijke ontvangst en heerlijk ruim opgezette camping. De geitjes en bokjes achter ons en de kippetjes in de buurt.

De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het bootje om te vissen. Heerlijk gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Rust en ruimte

Annelies, 2-6-2017

Hele mooie rustige ruime camping. Goed onderhouden.

De Biesbosch verkennen per fiets of boot of Dordrecht bezoeken zijn aanraders.

Helemaal buiten

Jeannette, 30-5-2017

Mooie goed verzorgde mini camping. Ontbijt wordt bij je aan de "voordeur" bezorgd en het grote genieten kan beginnen. Leuk om in de buurt te wandelen maar naar de Biesbos is the ultimate! Heel vriendelijke eigenaren en goed onderhouden terrein met schone en goed werkende douches en toiletten.

Fijne camping

Rozemarijn, 28-5-2017

We hebben een lang weekend gekampeerd. Vriendelijke eigenaren, mooie plek en goede voorzieningen. Uitstekende uitvalbasis voor bezoek aan de Biesbosch.

Mooi camping

M. Lissenburg, 28-5-2017

Camping de lage zwaluw is een leuke camping. Een lang weekend geweest en niets kunnen vinden waar wij niet te vreden over zijn. Hier geweest met onze kinderen van 13,14 en 23 ook zij hebben leuke dagen gehad op de camping. Zal dit adres zeker bij andere aanbevelen. Mvg. Fam. Lissenburg
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Heerlijk gekampeerd!

Sanne en Pepijn, 6-8-2016

Cora is een altijd vriendelijke gastvrouw die vaak even langs fietst om te zien of iedereen het naar zijn zin heeft. Ze maakt fantastische boerenontbijtjes en zet overal verse veldbloemen neer van het land naast de camping - die je zelf ook onbeperkt mag plukken. De camping heeft geen vaste plaatsen, en is ruim opgezet in diverse kleinere veldjes. De Lage Zwaluwe zoeven over het grasveld :) en de kinderen ontmoeten elkaar op de grote trampoline of bij het schapenhok. Een heerlijk rustige, mooi geleden camping die goed beheerd wordt. Heel goedkoop wasjes draaien en drogen. Sanitair is up to date. Gezellige bedrijvigheid maar absoluut niet druk eind juli. Prima uitvalsbasis voor Noord Brabant (Biesbosch), Zuid Holland en Zeeland. Naar Antwerpen is ook prima te doen. Echt een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Groen Onthaasten In de Polder

Marjan en Joris, 22-7-2016

Bij aankomst werden we gastvrij ontvangen door de eigenaresse die samen met ons een mooi plekje heeft uitgezocht voor onze tent. Nadat we alle spullen hadden uitgeladen konden we de auto op een aparte parkeerplaats zetten aan de rand van het kampeerterrein waardoor het autoverkeer op de camping minimaal is. Het terrein is, net als het sanitair zeer goed onderhouden. Leuk detail: in het sanitairblok is ook een "huis-kamer" ingericht waar het vast fijn vertoeven is bij minder goed weer. Wij hebben totaal geen min-punten kunnen ontdekken en komen hier zeker weer terug!
Gereisd met partner in juli 2016

Overnachten op een speciale manier: de beverburcht

Marieke, 30-6-2016

Met vier vriendinnen heb ik een weekendje overnacht in de Beverburcht op camping In de Groene Polder. Als je een keer op een bijzondere manier wil overnachten is dit een echte aanrader. De Beverburcht ligt verstopt tussen allerlei struiken en boompjes, waardoor echt het idee ontstaat dat je in een beverburcht bent. Verder is de bedstee ideaal en dat maakt de overnachting nog specialer. Met z'n drieën kan je je namelijk makkelijk slapen in deze bedstee en het biedt ook een heerlijk plekje om 's avonds met z'n allen te zitten en lekker te kletsen. Bovendien ligt de Beverburcht op een rustige plek op de camping, waardoor we in alle rust buiten in het zonnetje konden zitten.

Wij hadden voor twee avonden de kookwagen gehuurd. Je moet niet verwachten hier een driegangenmaaltijd te kunnen bereiden, maar voor een lekkere, makkelijke maaltijd is de wagen ideaal. Vooral omdat je de mogelijkheid hebt om spullen in de koelkast te bewaren.

Ook het sanitair op de camping was netjes en schoon. Het water was lekker warm en tijdens ons weekend was er ook genoeg ruimte voor iedereen. We hoefden niet lang te wachten tot er een douche vrij was.

Het meest opvallende aan deze camping is de gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaren. Wij waren met de trein en hadden geen eigen vervoer, maar na een beleefd verzoek, vonden de eigenaren het geen probleem ons even op te halen. Ook tijdens het weekend stonden de eigenaren klaar voor ons en dit heeft ons weekend zeker prettiger gemaakt.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Tegenvaller

Micheline Samoise, 4-6-2016

De realiteit van deze camping sluit niet aan bij de idyllische, geromantiseerde beschrijving op de website. Mijn verblijf in de Beverburcht was koud, donker en erg vochtig. De kookwagen was niet met alle voorzieningen uitgerust, laat staan dat er een kopje thee of koffie kon gemaakt worden. Het ontbreken van kleine, essentiele details zoals lucifers of afwasmiddel toont duidelijk het gebrek aan professionalisme en gastvrijheid. Toen ik na 3 dagen kon verhuizen naar het Polderhuisje bleek dat helemaal niet schoongemaakt te zijn en zat ik opgescheept met luid ruziende Poolse gastarbeiders als buren...Ik heb meteen ingepakt en ben vertrokken naar huis, waar ik lekker warm, droog en schoon de rest van mijn vakantie doorbreng.
Gereisd alleenreizend in juni 2016

Zeer aangename camping om er te verblijven!

Ilse en Erwin, 9-5-2016

Zeer rustige en ruime plaatsen.sanitair netjes en wordt goed onderhouden. Een echte boerderijcamping met zijn leuke diertjes. De haan die zijn toertje doet om ons te laten weten dat het ochtend is!!!! Zeer vriendelijk onthaal en staan altijd klaar voor een leuke babbel en voor wat info te geven in en rond de streek!!! Zeer mooi om er te fietsen en zeker het natuurreservaat de Biesbosch . Een echte aanrader!!!! Bij vertrek werd er niet op een uur gekeken, wij zijn in de late namiddag vertrokken na nog een leuk fietstochtje. Het zijn echt toffe mensen die de camping beheren!!!!Hier komen we zeker wel eens terug!!!!
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groene Camping In de Polder in Lage Zwaluwe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groene Camping In de Polder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Groene Camping In de Polder scoort een 8.32 uit 10 op basis van 30 reviews.