Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard *****

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard
Oostappen Recreatiepark Droomgaard

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen5,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Oostappen Recreatiepark Droomgaard bij:

125 tips over Oostappen Recreatiepark Droomgaard

cindy, 17-8-2017
Boek niet op deze camping. Geef wat meer geld uit voor iets fatsoenlijks. Dit is echt duurkoop
KaatjeKakelbont, 7-5-2016

Zwembad is niet geweldig. Vloer is vies, water grijs en troebel, pleisters en etensresten dreven voorbij. Na een middagje zwemmen was het hele gezin spontaan aan de diaree. Na een klacht kregen we alleen een "wat vervelend voor jullie" en daar konden we het mee doen.

Campingwinkel heeft nieuwe eigenaar die nog niet alles op orde heeft. Je kan dus niet pinnen. Ter compensatie kan je maximaal 20 euro pinnen bij de receptie om in de winkel te kunnen betalen.

andre, 7-5-2016

Zwembad van het park is niet geweldig. Vloer is smerig, water grijs en troebel, afgevallen pleisters dreven voorbij. Na een middagje zwemmen was het hele gezin spontaan aan de diaree. Na een klacht kregen we alleen een "wat vervelend voor jullie" daar konden we het mee doen.

Campingwinkel heeft nieuwe eigenaar die nog niet alles op orde heeft. Je kan dus niet pinnen in het winkeltje. Je kan ter compensatie max 20 euro pinnen bij de receptie om in de winkel te kunnen betalen.

andre, 7-5-2016

Neem een fiets mee. Via de achteruitgang van de camping sla je rechtsaf naar de Efteling die op 1,3 km afstand ligt. Theoretisch gezien best aan te lopen, maar niet met kleine kinderen. Na een heerlijke dag slenteren in de Efteling kan de terugweg dan ook best zwaar zijn, terwijl je met de fiets zo weer op de camping bent.

Einde van de straat zit restaurant steakhouse Grill-ig. Hier kan je tapas en ala cart eten. Goed eten, vriendelijke bediening, leuke prijzen.

reaver005, 11-8-2015
hebben via ticketveiling een grill/BBQ voor 4 pers. rest.-brasserie Duinlust (is het park achter Droomgaard) gescoord voor een leuk prijsje. Eten is gewoon vlees op de grill/BBQ kan weinig mis gaan, want je grilt hetzelf op tafel.Neem de achteruitgang naar het bos van Droomgaard en dan linksaf paadje volgen, nog geen 5 minuten. Ga naar de Chinees , lekker eten voor echt geen geld €12,-p.p. onbeperkt eten.
Fam Bisschops, 3-8-2015
Bij een bezoek aan de efteling, neem de achter uitgang bij de efteling (naast het restaurant bij de vogelrok). Scheelt veel wandelminuten! Dit kan alleen bij het verlaten van de Efteling. Toegang alleen via hoofdingang.

Annemieke, 21-7-2015
Tip: Wij raden iedereen een comfortplek aan. Dit omdat dit veldjes zijn van 6 plaatsen en je meteen je douche, toilet ed bij de hand hebt.
wolff_24, 28-6-2015
het huisje O005 zal ik je het meest aanraden en een dagje efteling
Victor, 26-5-2015
LET OP: Boek een nieuwe accommodatie, die zijn echt prima!
Victor, 26-5-2015
gloednieuwe accommodaties, is wel noodzakelijk om die te boeken. De oude stacaravans zijn echt oud en in verval. Of je komt gewoon met een eigen caravan of tent.