Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
825 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
van Haestrechtstraat 24, 5171 RC, Kaatsheuvel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard scoort een 6,1 uit 10, op basis van 825 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 233 vakantiefoto's van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** met andere accommodaties in Kaatsheuvel.
Even geduld a.u.b.

6,9
5,8
5,4
7,6
Toon score en beoordelingen van:
"Mooi park"vertalen
sjoukje folkertsma

14-4-2014 Dit park hheft een goede uitstraling voor uw vakantie

"Twitter beoordelingen"
14-7-2013 @mdaatje """Leuk zwembad. Mooie camping. Jammer dat als bezoeker overal extra en dubbel voor moet..."" @ Droomgaard: http://t.co/Ph67dxegbq #foursquare" --- Bron: https://twitter.com/mdaatje/status/356445548087214080
"Prima uitval basis"vertalen
Robert
8,0

14-4-2014 Fijne locatie om vandaaruit naar bv Efteling te gaan of andere evenementen in de buurt. Wij zaten in luxe camper prima te doen, maar je moet niet groter dan 190 zijn, ik 1.85 heb zeker 3 keer mijn hoofd gestoten aan doorgang deur.
prijs is goed in verhouding met wat je krijgt.
Alles was goed schoon en als er iets niet klopte was men al aan repareren voordat ik terug was van receptie om dit te melden!

Apr. 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Wuyts
7,0

14-4-2014 Ideaal als uitvalsbasis naar Efteling tijdens weekendje buiten het seizoen.
Luxe Cauwenbergh comfort home 6-8 is wel slechts geschikt voor max 6 pers. volgens ons maar voor de rest prima als je niet te groot of struis bent bedjes zijn wel smal en vrij kort. Maar buiten die bemerking is het zeker een aanrader als je er niet veel voor betaald - wij via actie met lakens en verblijf taxen incl voor 5 pers aan 150 eur van vrij tpt ma en dan heb je echt wel goede prijs/kwaliteit ! Ik las ook commentaren over niet proper en onvriendelijk personeel maar daar hebben wij niks van gemerkt integendeel !

"Prima voor een weekend"vertalen
Roos
5,0
7,0

8-4-2014 Wij hadden via veiling een weekend in luxe couwenberg chalet, eigenlijk stacaravan voor €98. Ik snap niets van de reactie hieronder. Het was keurig schoongemaakt en netjes. Oke, de eenpersoons bedden waren heel smal maar voor een weekend goed te doen en voor dat geld zeker. De kinderen hebben zich prima vermaakt op verschillende speeltoestellen en het zwembad. De Loonse en Drunense duinen zijn naast de camping en kun je heerlijk wandelen. We zijn niet in het restaurant geweest. Het winkeltje was niet extreem duur. In het hoofdseizoen zou ik er niet naartoe gaan, het is er dan erg druk gezien de omvang van de camping en de verhuur van accomodaties. Als uitvalsbasis naar bijv de Efteling is het prima! Er mag wel wat achterstallig onderhoud worden gepleegd op het terrein.

Apr. 2014
"Zeeeer slecht!!"vertalen
Esther
5,0
1,0

6-4-2014 Wij hadden via veiling een bon gekocht voor een luxe chalet.. en we zijn echt na 1 dag gilllllend naar een hotel gegaan daar in de buurt!! Wat een afgang... en zonde van die 100 euro want die waren we nu nog een keer kwijt aan het hotel!!! Bij binnenkomst kregen wij al gelijk de zenuwen.. bedden waren heel erg krap en matrassen van maar 2 cm dik.. 1 keer omdraaien en je ligt meteen op de grond.. de schoonmaak had ook veel beter gekund.. gordijnen zaten vol met vlekken en de douche daar kun je beter geen shampoo in neerzetten want bukken dat gaat in een smalle cabine niet! Vervolgens wil je eten aan tafel (wij waren met ons 5en) en dan kun je niet gezellig eten met ons allen want er staat een smal tafeltje met 2 stoelen.. (volgens mij hadden wij een 6 persoons LUXE chalet).. Waar de luxe voor staat wij weten het niet maar al met al ga daar dus never noooooit heen!!! Wij waren nu 230 euro hotelkosten extra kwijt wat natuurlijk een extra domper is voor een weekend weg...

met oudere kinderen, 2013
"Een prima park voor een paar dagen"vertalen
anja

27-10-2013 Een park met een leuk zwembad,de bedden waren alleen te hard,
het is leuk voor een paar dagen.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Heerlijke plek om er even tussenuit te gaan"vertalen
oostveen
8,0

26-10-2013 Prima week gehad!! Kinderen hebben zich goed vermaakt, mooie omgeving.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Heerlijke plek"vertalen
Laura Van Oyen En
10,0

25-10-2013 Wij hebben hier een heerlijk vakantie gehad en de kids 8,7en 4 jaar hebben zich hier heerlijk vermaakt en wilde niet eens naar huis.

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Was leuk"vertalen
eileen
6,0

25-10-2013 Naar alle berichtjes gelezen te hebben dacht ik waar kom ik terecht ik had via veiling geboekt.
WIJ zaten in zoem de bij chalet was heel schoon alleen mag het wel wat moderner bedden waren goed,
Mensen bij de receptie waren erg aardig dus ik weet niet waarom mensen zeggen dat de park gesloten moet worden.
eileen

met vrienden, Okt. 2013
"De plek is ideaal voor vertier"vertalen
ml-mortel
10,0

21-10-2013 het is een mooi gebied met veel natuur, een vestingstadje en de efteling

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?