Matig

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen5,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** bij :

1199 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard in het Nederlands

Mooie vakantie voor een betaalbare prijs

Sylvia, 18-7-2017
  • Onderkomen10

Gekozen voor een budget home mobile. Hadden er niet veel van verwacht omdat het heel goedkoop was maar bij aankomst bleek t super te zijn.

De supermarkt heeft heeft een behoorlijk assortiment en is enorm overzichtijk. Personeel is daar heel gastvrij en vriendelijk.

Een budget home mobile is zeker een aanrader voor mensen met een beperkt budget.

Gereisd familie in juli 2017

Van midweek naar volledige week

Rebecca, 13-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een heel mooi en proper onderhouden park , heel veel pret voor de kinderen alsook mooie wandelingen in bossen en duinen. Ook de zwembaden zowel binnen als buiten waren geweldig.

Onze accommodatie was piekfijn in orde en zeer proper. Alles zeer dichtbij: winkels,Efteling enz enz

Personeel supervriendelijk!!! Wij hadden eigenlijk midweek geboekt , wij hadden het zo naar onze zin dat we ook nog het weekend hebben bijgeboekt via de receptie op het park. Wij werden super onthaald en geholpen ! Wij komen volgend jaar zeker terug!

Gereisd familie in juli 2017

Erg leuk

Annelies Maneschijn, 10-7-2017
  • Onderkomen8

Wij zijn op 28 juni thuis gekomen na 1,5 week vakantie op dit park. We zaten in een mooie ruime chalet die mooi schoon en netjes was. Leuk zwembad op de camping, maar was alleen wel jammer dat hij op meerdere dagen was gesloten terwijl het prachtig weer was en mijn dochter graag wilde zwemmen. Er zat een mooie grote campingwinkel op het park met veel aanbod aan producten. De eigenaresse van de winkel doet het daar super! Zeer klantvriendelijk en wil alles voor je doen. Ze was ook super lief voor mijn twee kinderen. Als je dit leest, Alyssa dacht de terugweg in de auto dat haar speen echt naar de Efteling was gegaan. Bij thuiskomst vroeg ze er helaas wel weer om. Nu krijgt ze de speen alleen nog s nachts en dat gaat prima. Bedankt en tot een volgende keer!

Leuke camping

Christa, 10-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wij zijn hier verleden zomer vakantie geweest een week met eigen vouwwagen en we vonden het super leuk we hadden ook mooi weer. We hebben ook nog een dagje efteling mee genomen want dat ligt er heel dichtbij. Eerste instansie vond ik t jammer dat je niet echt in de bossen zit want hou van bos campings. Maar verder hebben we het wel heel leuk gehad. Leuk personeel en kids waren het zwembad niet uit te slaan. Ik lees veel slechte recensies over oostappen parken maar tot nu toe hebben we op alle campings die we hebben gehad het erg leuk gehad. Voor de prijs die ik bied bij veiling vind ik dat ik echt niet mag klagen. Deze zomer gaan we naar prinsenmeer en riviera beach ik ben benieuwd!
Gereisd familie in juli 2016

nooit meer

Jojamari, 9-7-2017

Wilden voor 2 nachten een camping bij de Efteling en hebben een acsi card, deze geeft korting in voor en na-seizoen. telefonisch contact gehad over de sluiting van de receptie. dit was 19:00 uur. Echter toen wij om 18:40 arriveerden was de receptie reeds gesloten. Een parkmedewerker heeft ons er toen ingelaten ( zonder parkinfo en zonder pas voor de toegangspoort, wij konden het park dus ook niet verlaten). Wij mochten een plekje uitzoeken en ons de volgende dag melden,Dit gedaan en vervolgens blijkt dat wij op een plek staan waar de kaart niet geldig is omdat er privesanitair bij was, deze konden wij echter niet gebruiken want wij hadden geen sleutel. De receptie medewerker was onverbiddelijk wij moesten de volle pond betalen! achteraf reclameren bij de ooststappen groep is ook niet nodig, daar doen ze niet aan, dat moet je tijdens je verblijf doen en daar doet de receptie niet aan. Super beleid, daar is over nagedacht.

Het park heeft achterstallig onderhoud, het restaurant is verouderd en is absoluut gen vijf sterren waard.

Gereisd met partner in juli 2017

Never

Michael dassen, 6-7-2017
  • Onderkomen1

Te vies zijn de chalets, bestek en borden waren nog vies. Overal ongedierte, geen wc papier etc. Eten in de winkel ziet er niet uit , vieze matrassen, vlekken op de muren en in de bank
Gereisd met vrienden in juni 2017

Nooit meer

Hummel, 27-6-2017
  • Onderkomen2

Stacaravan ergens helemaal achterin een hoek. Stacaravan is verouderd, klein en niet schoon en de bedden zijn ronduit slecht. Het zwembad is alleen op woensdagmiddag en in het weekend open dus erg teleurstellend als je een midweek gaat en je kindje staat met haar zwemkleertjes aan voor een dichte deur en dan word er ook nog verteld dat het nog maar de vraag is of die woensdag open gaat want de pomp is stuk. Voor ons zeker niet nog een keer!
Gereisd familie in juni 2017

Leuke plek maar niet wat we hadden gehoopt

Angelita, 27-6-2017
  • Onderkomen8

Wij zijn een midweek weg geweest

De receptie was echt top !! We hadden een kamperbunglow maar we waren in een hittegolf aan gekomen en het was niet uit de houwe we vroegen voor om te boeken en dat werd Zonder pardon gedaan echt super

Maar de rest !! Wat een tegenvallen wat ik al zei 35 graden met 2 kindjes

Het zwembad ging pas om 1 open en dan was het al behoorlijk heet!

Er was een winkel die iedere dag om 1u weer sloot

Er was een frietzaak die niet open was

Het restaurant ook niet open !!

En als kerk op de taart was de accomodaties voor de kinderen ook nergens te bekennen dus het enige wat we hadden was een zwembad

Heel jammer dit !! En best wel een tegenvaller voor de kids en ons ok

Dit nooit meer

Remco, 26-6-2017
  • Onderkomen1

Dode vliegen in het huisje zwembad 1 x 5 uurtjes op een midweek open vraag als ik het geld kan terug krijgen bij aankomst was niet meer mogelijk ik zit namelijk met een kind van 1 en 2 kreeg als optie dat ik bij een ander zwembad terecht kon moest ik wel 3 kwartier heen en drie kwartier terug rijden op de site van touroperator was niks aangegeven van de weinige openingstijden van het zwembad geld terug krijgen was ook geen optie zowel voor touroperator en het park ook niet

Leuk park

Anje, 26-6-2017
  • Onderkomen6

Leuk park, mooie ligging. Hygiëne van de stacaravans kan iets beter. Vriendelijk personeel bij de receptie, eetgelegenheden en supermarkt.
Gereisd familie in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard scoort een 5.99 uit 10 op basis van 1203 reviews.