Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
927 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
van Haestrechtstraat 24, 5171 RC, Kaatsheuvel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard scoort een 6,0 uit 10, op basis van 927 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 317 vakantiefoto's van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** met andere accommodaties in Kaatsheuvel.
Even geduld a.u.b.

6,8
6,1
5,7
5,4
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Ga hier niet heen in het laagseizoen"vertalen
Bos
1,0

17-11-2014 Wij zijn hier voor een overnachting geweest na een dagje Efteling, lekker dichtbij en voorzieningen (direct geboekt bij Ooststappen).

Het enige positieve wat ik kan melden is dat de kachel in de accommodatie aan stond bij aankomst.
De 6-8 persoons comforthome lag ergens geïsoleerd op het park en we hadden veel last van harde muziek van de buren wel of niet op dit terrein.
De matrassen waren niet schoon en ca. 8cm dik en lagen op multiplex o.i.d. Het beddengoed (€ 38,00 voor 4 bedden en 1 nachtje) was niet schoon en voor 1 dekbedhoes zelfs stuk.

De volgende ochtend merkte we dat de winkel dicht was, dus geen ontbijt en het restaurant was erg donker.
Net als bij het inchecken was de receptie dicht en het zwembad hebben we uit pure ellende maar niet meer bekeken.

Ik geef nog liever het dubbele uit voor een ander park of hotel, dan hier nog eens naar toe.

"Twitter beoordelingen"
14-07-2013 @mdaatje """Leuk zwembad. Mooie camping. Jammer dat als bezoeker overal extra en dubbel voor moet..."" @ Droomgaard: http://t.co/Ph67dxegbq #foursquare" --- Bron: https://twitter.com/mdaatje/status/356445548087214080
Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Hier gaan wij niet meer heen"vertalen
S
4,0

26-10-2014 Het enige wat positief is is dat het dichtbij de efteling ligt. Het is niet op loopafstand zoals op de site staat (ongeveer half uur lopen wat met kleine kinderen niet wenselijk is) maar wel goed te doen met de auto. De campinghome was niet schoon, schimmel zit op de ramen, dekbedden en kussens zitten vlekken op, bedden zijn echt vreselijk, hele dunne matrassen. Campinghome is geschikt voor zes personen, maar geen zitgelegenheid voor 6 personen. Zwembad is echt heel smerig, kan me niet voorstellen dat hij aan de eisen voldoet, peuterbadje is echt heel vies. Sauna's (alle 4) en zonnebank stuk, kast met bedrading voor zonnebank hangt gewoon open.
Allen accomodaties zitten heel dicht op elkaar, je hoort bijna alles letterlijk van elkaar...

Met partner, Okt. 2014
"VRESELIJK!!"vertalen
Sandra Ligthart
3,0

24-10-2014
Muffe, in zeer slechte staat verkerende mobile homes (kartonnen dozen is een betere omschrijving). Gehorig, vies, geen warm water, wifi kapot, wijn in het "restaurant" was op. Alleen maar stagaires die nergens iets aan kunnen doen en van niks weten! Weggegooid geld. Na 2 dagen vertrokken!

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Oostappen Recreatie...

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Prima uitvalsbasis voor een weekend pretpark"vertalen
Genieters07
5,0

20-10-2014 Stel je in op een accomodatie die niet veel voorstelt, zorg dat je een periode kiest met mooi weer en scoor je vakantie via een veiling. Dan heb je een prima plek gevonden qua ligging ( Efteling, Beekse bergen etc) en vertier voor de kids. De accomodaties met name Loonse comforthome is oud en zwaar aan vervanging toe. Niet boeken indien je verwarming nodig hebt of bij regenachtig weer want dan is het werkelijk een hut. De overige accomodaties zijn nieuwer voor zover we konden beoordelen en liggen beter voor gezinnen met kleine kids.

"Erg leuk park!"vertalen
duitsdogje
10,0
9,0

19-10-2014 Ik snap de negatieve beoordelingen niet want het is een erg leuk park! De accommodatie was erg schoon, snelle incheck, leuke ligging en er is genoeg te doen.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Met partner, Okt. 2014
"Erg meegevallen!"vertalen
Jan
8,0

24-10-2014 Toen we de beoordelingen lazen dachten we: Waar komen we terecht. Echter het viel allemaal heel erg me. We zaten in een nieuw chalet met alles er op en er aan. Minpuntjes: geen vitrage voor de ramen, koffiezetapparaat had geen stopcontact in de keuken, vanaf de terrasdeur viel je naar beneden als je niet uitkeek, bed zakte door. Maar verder was alles nieuw. Midgetgolf (gratis) gedaan, baan was slecht maar wat geeft het. Personeel was behulpzaam en winkel was prima.

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Prima onderkomen voor een weekend"vertalen
Wilma
5,0

14-10-2014 Heel sfeervol is het park niet, maar onze luxe couwenbergse comforthome was prima. Wij zijn dan ook maar met zijn drietjes. Het was goed schoon. En alle basis benodigdheden waren er. Personeel allemaal erg vriendelijk, al ging er wel veel fout bij de snackbar. Je loopt het park uit en je ben in het bos en ook de Efteling lekker dichtbij. Je weet dat je geen park van andere keten boekt dus refereer je daar ook niet aan.

"Zeer slecht park"vertalen
Tonny
3,0
1,0

22-10-2014 Teveel diefstallen ,praten allemaal Pools, niks te doen voor kinderen vanaf 10 jaar. Auto's rijden heel hard op het park. Ze kunnen niks maken van de staancararvans. En het personeel kan ook niet veel kraan en een kachel maken kunnen ze niet. Dan diefstallen doen ze niet veel aan .en er zitten veel Polen de belasting kan hier goed zijn slag slaan . Heb al te veel gezien naar 4 dagen . Vroeger was het leuker praat ik over 17 jaar terug. Jammer. Mensen Let Op . Ga niet naar de receptie toe het zijn nog kinderen. Doen niks. Voor een paar centen meer kan je meer met je Gezin. Het beste van tonie.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Prima weekend gehad!"vertalen
BV
8,0

29-09-2014 Wij zijn vanwege een bezoek aan de Efteling op dit park beland. Via veiling voor een zeer lage prijs een luxe Couwenbergh comforthome geboekt (veld E), deze waren nog niet zo oud (dat oogt altijd al wat frisser) en was schoon. Voor 8 personen zou ik dit niet huren, met 6 personen goed te doen, de veranda is echt een pluspunt en vanwege het mooie weer was ook bijna iedereen daar te vinden. De kampeerplaatsen zagen er ongezellig uit. Binnenzwembad is niet groot maar wel gezellig, het was schoon en de kinderen hebben zich prima vermaakt, de winkel had ook van alles te bieden. Van de eetgelegenheden hebben wij geen gebruik gemaakt dus daar kan ik niets over zeggen. Veel jonge werknemers maar dit heeft geen problemen opgeleverd. Onze conclusie: prima voor een weekend, boek echter alleen een luxe (Couwenbergh) comfort home, deze staan gezelliger gesitueerd en zijn veel beter.

Met jonge kinderen, 2014
"Slechte service"vertalen
Miranda
2,0

15-09-2014 weekendje hier geweest via veiling. een camping is natuurlijk wat je er zelf van maakt. wij hadden de luxe comfort acco voor 6-8 personen maar raad af hier met 8 pers te gaan zitten, 6 bedden aanwezig (keihard en smal) en een minibank. de service is ver te zoeken. op zaterdag was er een wandel wedstrijd voor de deur waardoor je het park niet meer afkon, het was 20.10u en in het restaurant was niks meer te eten te krijgen alleen nog met moeite een pizza (die hadden we de dag ervoor gegeten, zijn gewoon dr oetker met veel olie voor 8,50 dus die wilde we niet) minigolf is aan vervanging toe. muffe vochtige huisjes. 's ochtends zat alles onder t ijs in de koelkast, er staat loopafstand naar efteling maar voor sommigen is 2km met kinderen geen loopafstand.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?