Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard *****

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard
Oostappen Recreatiepark Droomgaard

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen5,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard bij:

1251 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard in het Nederlands

Nooit meer

VincentG, 5-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Wij gingen naar dit park om naar de Efteling te gaan, het attractie park zou in loop afstand van park zijn dat valt nog vies tegen.

je moet namelijk omlopen door een weg wijziging, dit was nergens aangegeven.

We wisten dat het zwembad klein was zonder het het buiten bad maar omdat er niks te doen is op de camping komt iedereen daar heen.

Als je denkt denkt dat er wifi is, dat is er niet ook niet bij het restaurant of de receptie.

het enigste leuke aan het park was dat we grappen maakte over het treintje (aka debiel express) aangezien je het al aan het andere kant van het park kon horen. en aparte geluiden dat er af kwamen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Voormalig azc

Fam. Geutjens, 31-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

1 week geboekt. 1 week te lang. In kaatsheuvel staat deze camping in de volksmond genoemd Poolgaard. dit vanwege dat pal naast de camping een omheind Ghetto staat waar enkel Poolse werknemers wonen. Een troosteloze camping op loopafstand van de Efteling. Na een tweede teleurstelling bij de Oostappen Groep in Baarloo in een vieze net niet uitgewoonde caravan 2 jaar geleden is voor ons de Oostappen Groep geheel passé.
Gereisd met partner in juli 2017

Tja.....

Demaret Dirk, 29-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

W.C. bril bril bleef niet rechtstaan, w.c. deksel was er niet, 20 minuten wachten voor de bestelling in het restaurant werd opgenomen terwijl er maar 3 tafels waren, en dan zeggen van ik denk dat de keuken gaat sluiten (20u15), eten was wel lekker en goed van prijs.Veel gehoor van, denk ik, assielzoekers, parrasolvoet was er niet, t.v. maakte een enerverend brommend geluid, muren in de slaapkamer waar het behang vanaf was getrokken, douchekop kan je niet verstellen enz.....En Efteling op 20 minuten wandelafstand? Wil het zien wie dat doet.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

zeer geschikt gezinnen met kinderen weining buget

g van dellen, 29-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

annimatie team kan beter voor kinderen

Leuk park voor een Eftelweekend

Nick, 28-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Wij waren met 3 personen, 4e persoon helaas verhinderd dus dit was geen probleem en kregen die toeristenbelasting terug! Erg netjes! Stacaravan was netjes voor ons, op een paar dode beestjes na prima slaapplek en we hebben zeer genoten. Alles was schoon en aanwezig. Alleen wat meer pannen had fijn geweest met koken. Zwembad goed te doen, wel vroeg dicht helaas. Wij gingen hier heen omdat we naar de Efteling wilde en niet lang terug wilde rijden, uitstekende keus geweest maar langer dan een weekend had niet gewenst geweest. Restaurant wat vroeg dicht. Wel jammer dat de parkeerplaats na 23:00 uur dicht was en wij nergens de auto kwijt konden, hoorden de volgende dag in de supermarkt dat er een 'nachtparkeerplaats' was (wij kwamen van de efteling zomeravond) hierover zijn wij niet geinformeerd, erg jammer! Verder netjes personeel, zwembad personeel mag wat enthousiaster. Verwacht niet teveel, maar voor de prijs is de kwaliteit goed te doen. Wij hebben een leuk weekend gehad!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Teleurstellend

V Leidelmeijer, 28-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Droomgaard vakantiepark was zeker niet waar wij op gehoopt hadden. Het park op zich is prima, maar wel erg dicht op elkaar. We huurden een stacaravan voor een flinke prijs. De gordijnrails hingen scheef voor de ramen. Douchebak lek waardoor we na het douchen een plas water in de kledingkast hadden. Het was ook erg vies. Zelf maar de bezem erdoorgehaald met als resultaat een vieze luier onder een bed vandaan gevist. De douchebak hadden ze wel met een dikke laag kit dichtgesmeerd, maar dat helpt natuurlijk niet. Eerder wel op een ander ootstappenpark gezeten en dat beviel wel goed. Maar hier komen we echt nooit meer. Ook leuk dat poolse werknemers gewoon tegenover je in een caravan zitten. En die om iets na zes uur 's ochtends hun bus starten waardoor uitslapen er ook niet bij was. Normaal gesproken zijn we echt niet zo moeilijk hoor. Maar we baalden echt ontzettend want dit hebben we echt nog nooit eerder meegemaakt.

Leuk vakantiepark

Marco, 27-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

De supermarkt heeft voldoende voorraad, en de broodjes zijn erg lekker in de ochtend. Mooi zwembad, goed toezicht. Mobile homes zijn voldoende om te slapen, matrassen mogen eerder vernieuwd worden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super vakantie gehad

Nanda Droog, 26-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Wij hadden een kampeerplek met privé sanitair. Het sanitair was erg goed schoon toen we aankwamen. Ook de koelkast die we bij de plek hadden gehuurd was als nieuw. Het animatieteam is super!!! Mijn zoon van 5 en dochtertje van 2 hebben mede daardoor een super vakantie gehad. Ja er zijn dingen verouderd maar daar heb je geen last van en iedereen doet zijn best het naar je zin te maken

Goede kindercamping,

Arie Dekkers, 26-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Geweldig zwembad, goed toezicht door vriendelijk personeel. Grote camping plaatsen met mooie paden waar kinderen veiling kunnen fietsen. Achter de camping gelijk mooie wandelpaden.

Voor gezien met kinderen een Geweldig camping

Mooie camping

Martijn., 25-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Had via veiling een stacaravan voor een week. Had her en der slechte recenties gelezen, dus ging er met geen verwachting heen. Al met al een super leuke week gehad met name voor de kinderen. Caravan was netjes en schoon. Leuk zwembad en aardig personeel. Het enige nadeel waren de bedden. Het was alsof je op een plank lag. Heb begrepen trouwens dat de matrassen al vervangen worden. Dus dat lost dat probleem ook op.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard scoort een 6.04 uit 10 op basis van 1256 reviews.