Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
880 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
van Haestrechtstraat 24, 5171 RC, Kaatsheuvel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard scoort een 6,1 uit 10, op basis van 880 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 236 vakantiefoto's van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** met andere accommodaties in Kaatsheuvel.
Even geduld a.u.b.

7,4
6,9
5,8
5,5
Toon score en beoordelingen van:
Aug. 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Heidi
9,0

30-08-2014 Wij hebben geboekt nadat wij via veiling gewonnen hadden. Je leest zoveel negatieve dingen en denk echt dat het aan de personen ligt. Voor een goedkope vakantie kun je geen luxe verwachten. Wij hebben het echt super gehad. Het chalet wat wij hadden was keurig netjes schoon we zaten op O veld dicht bij avondrood en winkeltje. De receptie was zeer vriendelijk de meiden van de entertainment waren kindvriendelijkheid en ook na de volwassenen toe. Wij komen zeker nog een keer terug na dit park!! Het enige minpuntje was dat we maandag aankwamen na een treinreis van bijna 3,5 uur dat de kantine wel open was maar niet het restaurant dus konden niks eten lag aan het hoofdkantoor werd er gezegd dus vind dat dat veranderd moet worden!!! Maar voor de rest echt een top midweek gehad!

"Twitter beoordelingen"
14-07-2013 @mdaatje """Leuk zwembad. Mooie camping. Jammer dat als bezoeker overal extra en dubbel voor moet..."" @ Droomgaard: http://t.co/Ph67dxegbq #foursquare" --- Bron: https://twitter.com/mdaatje/status/356445548087214080
"Super midweek gehad"vertalen
jeffrey
9,0

29-08-2014 Vandaag terug gekomen van een midweek droomgaard super midweek gehad goeie service dit park krygt van my een dikke voldoende

"Verschrikkelijk GA ER NIET HEEN"vertalen
Hala
3,0
2,0

25-08-2014 Geboekt via een veiling dacht even een goede deal te hebben gekocht met een zogenaamd luxe camper.. Verschrikkelijk de camper is vies de bankstel in de camper leek alsof er luizen in leefde. Maar het ergste komt nog met het opmaken van de bedden kwamen we er achter dat er een aantal dekbedden gewoonweg goor waren echt een grote strontvlek. Wij zijn toen halsoverkop naar de eigenaresse gegaan. Zij heeft ons toen wel nieuwe dekbedden gestuurd en en bedilinnen hier heb ik de banken en bedden volledig mee afgedenkt zo was het nog enigzins houdbaar. Heb daar alleen geslapen voor de rest in de Efteling geweest waardoor dit alles toch nog fijn is geweest. Ga gewoon niet naar deze camping het is het geld niet waard!

"Walgelijk park, na 2 nachten gillend naar huis"vertalen
Sandra Breen
2,0

22-08-2014 Ons idee was om heerlijk drie nachten in de buurt van de Efteling door te brengen. Gezellig met de kids er even tussenuit.
Bij het boeken is mij niet opgevallen dat je het linnengoed moest afnemen. Wij hadden een flinke som al betaald vooraf. Ik had al het beddengoed zelf meegenomen (net zoals dat in veel accommodaties een keuze is). Bij aankomst moest ik dus nog even 50 euro aftikken voor het beddengoed en toeristenbelasting (dat laatste was mij wel duidelijk). Het was al behoorlijk duur voor drie nachten en dit kwam er nog bovenop. De manager werd erbij gehaald en deze vrouw haalde het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik was behoorlijk pissig en ik moest van haar rustig blijven want zij was ook netjes (nadat ze mij weigerde de sleutel te geven als ik niet betaalde). Ook werd nog even besproken dat mijn boekingsnummer werd genoteerd. Dit voelde als een soort bedreiging. De stacaravan was klein, vies en plakkerig. Never nooit meer. Geen rooie cent gaat meer naar de Oostappen groep.

Aug. 2014
"11 heerlijke dagen"vertalen
Gerda
8,0

28-08-2014 Net terug van een heerlijke vakantie van 11 dagen!! We hadden een 6-8 pers comfort Home. We hadden zoveel ruimte om ons heen, dat iedereen zijn eigen gang kon gaan zonder op elkaars lip te zitten! Aan ons verblijf hadden we een veranda die keek op de twee speeltuintjes. Wat ons erg opviel dat alles binnen super schoon was, we hebben het ergens anders, wel eens anders aangetroffen. Het enige min puntje zijn de bedden. Het twee pers bed, daar voel je de veren doorheen, en de andere bedden zijn aan de smalle kant, maar dat kon onze pret niet drukken!!

We hebben heerlijk gegeten, zowel bij de snackbar als bij avondrood!
Prijs en kwaliteit is goed en het personeel is uiterst vriendelijk!

Het binnenzwembad is als het slecht weer is( helaas was dat een aantal dagen) aan de kleine kant, omdat er ook gasten van buitenaf in mogen. Voor het buitenbad(groot genoeg met binnenbad samen) was het helaas te koud.

Naast het park ligt een manege, waar onze oudste dochter zich kostelijk heeft vermaakt

met jonge kinderen, 2014
"Leuke vakantie gehad op dit park"vertalen
crisja
6,0

18-08-2014 Gewoon een paar heerlijke dagen gehad hier!

"Zeer matig"vertalen
Ed
4,0

10-08-2014 Zeer druk park met te veel stacaravans op te weinig m2.
Lakenpakket werd pas om 23:00 gebracht op dag van aankomst terwijl we met kinderen verbleven. Te weinig en onbekwaam personeel (lees: scholieren van 15) in horeca waardoor absurde wachttijden ontstaan (ijsje halen echt 1/2 uur in de rij, en weinig tot geen bediening op het terras).
Stacaravan zelf is prima alleen jammer dat de inventaris niet gecontroleerd wordt (was geen tijd voor geweest) waardoor er veel ontbreekt. Zwembad is wel ok. Al met al een, naar mijn smaak, overvol park met te lange wachttijden. Daar we dit niet al te duur via veiling hadden geboekt is de prijs/kwaliteit verhouding wellicht net voldoende.

"Hoezo 5 sterren?"vertalen
anne
6,0

10-08-2014 In de nogal saaie omgeving van de Efteling ligt bungalowpark Droomgaard. Het wordt gerund door 17-jarigen, die logischerwijs niet de verantwoording voor het reilen en zeilen van het geheel aankunnen. Toch doen zij heel erg hun best en blijven vriendelijk naar klanten toe. Dat neemt echter niet weg dat wij niet op het buitenterras drinken konden bestellen i.v.m. de verwachte drukte van de bingo die over drie kwartier begon. Wij kregen ons lakenpakket om 23.00 uur aangereikt bij onze huuraccommodatie, terwijl wij jonge kinderen hebben die echt vroeger naar bed gaan. Wij wilden eten op het terras maar kregen de mededeling dat dat minimaal een uur ging duren. Wij stonden ruim een half uur in de rij voor een ijsje met een euro in de hand voor een hoorntje. Kregen toen de mededeling dat hoorntjes op waren en we alleen nog een bakje konden bestellen. Dat kostte echter 1,50 euro en dat hadden we nou nét niet bij ons. Jammer, voor niks in rij gestaan! En...er waren 17 items afwezig in huisje...

"Top park."vertalen
reinate
8,0

04-08-2014 Zijn vandaag terug gekomen van een geweldig weekend droomgaard.
Caravan was top met die grote veranda en het speeltoestel voor ons huis!
Wij komen absoluut nog eens terug!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Niet heengaan!!!"vertalen
anoniem
3,0
4,0

20-08-2014 zeer kleine vieze stacaravans, je kijkt bij de overburen binnen. koud en vochtig. Zeer vies zwembad. Te vol, en maar drie douches en twee toiletten. Sauna werkt niet, bubbelbad is koud en alles is vies vies vies.
pluspunt : dicht bij de Efteling..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?