Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
918 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
van Haestrechtstraat 24, 5171 RC, Kaatsheuvel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard scoort een 6,1 uit 10, op basis van 918 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 312 vakantiefoto's van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** met andere accommodaties in Kaatsheuvel.
Even geduld a.u.b.

5,9
6,8
5,8
5,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Sept. 2014
"Prima weekend gehad!"vertalen
BV
8,0

29-09-2014 Wij zijn vanwege een bezoek aan de Efteling op dit park beland. Via veiling voor een zeer lage prijs een luxe Couwenbergh comforthome geboekt (veld E), deze waren nog niet zo oud (dat oogt altijd al wat frisser) en was schoon. Voor 8 personen zou ik dit niet huren, met 6 personen goed te doen, de veranda is echt een pluspunt en vanwege het mooie weer was ook bijna iedereen daar te vinden. De kampeerplaatsen zagen er ongezellig uit. Binnenzwembad is niet groot maar wel gezellig, het was schoon en de kinderen hebben zich prima vermaakt, de winkel had ook van alles te bieden. Van de eetgelegenheden hebben wij geen gebruik gemaakt dus daar kan ik niets over zeggen. Veel jonge werknemers maar dit heeft geen problemen opgeleverd. Onze conclusie: prima voor een weekend, boek echter alleen een luxe (Couwenbergh) comfort home, deze staan gezelliger gesitueerd en zijn veel beter.

"Twitter beoordelingen"
14-07-2013 @mdaatje """Leuk zwembad. Mooie camping. Jammer dat als bezoeker overal extra en dubbel voor moet..."" @ Droomgaard: http://t.co/Ph67dxegbq #foursquare" --- Bron: https://twitter.com/mdaatje/status/356445548087214080
met jonge kinderen, 2014
"Slechte service"vertalen
Miranda
2,0

15-09-2014 weekendje hier geweest via veiling. een camping is natuurlijk wat je er zelf van maakt. wij hadden de luxe comfort acco voor 6-8 personen maar raad af hier met 8 pers te gaan zitten, 6 bedden aanwezig (keihard en smal) en een minibank. de service is ver te zoeken. op zaterdag was er een wandel wedstrijd voor de deur waardoor je het park niet meer afkon, het was 20.10u en in het restaurant was niks meer te eten te krijgen alleen nog met moeite een pizza (die hadden we de dag ervoor gegeten, zijn gewoon dr oetker met veel olie voor 8,50 dus die wilde we niet) minigolf is aan vervanging toe. muffe vochtige huisjes. 's ochtends zat alles onder t ijs in de koelkast, er staat loopafstand naar efteling maar voor sommigen is 2km met kinderen geen loopafstand.

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Crisis park"vertalen
mcazander
4,0
3,0

06-09-2014 Ok, het is goedkoop, en daarom kun je ook niet veel verwachten... maar toch verwacht je wel wat waar voor je geld.. Minpunten: - te weining lakenpakketen waardoor we weer naar de receptie moesten om bij te halen..receptie was dicht..maar er zeten mensen op terras te eten die blijkbaar bij het park hoorde en die hebben ons geholpen. - slechte ontvangst, slagboombel deed het niet en moest op zoek naar iemand die ons binnen kon laten en in kon checken? Misschien komen er normaal geen mensen aan op donderdag ofzo? - Camping oogt ongezellig en slecht onderhouden - Zaten bijna geen mensen op camping toen wij er waren maar we werden echter helemaal achter op de camping gezet G007 (bijna niet te vinden) in een smerige en vochtige stacaravan (Loonse bungalow terwijl we een Drunense bungalow gereserveerd hadden) tussen flink wat Polen die snachts zo nodig moesten lopen schreeuwen (stomdronken). - Zwembad klein Pluspunt: - dicht bij Eteling - goedkoop

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Nooit meer"vertalen
ivc
1,0

28-08-2014 Echt vuile chalets,schimmel op matrassen overal vuil!!!! Zwembad niet gedaan, veel te vuil! Entertainment is er niet,versleten minigolf!Restaurant is gelijk oude kantine ,niet gezellig!!!Dit nooit meer,s avonds om 23u vertrokken maar 2 nachten gebleven ipv 4

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Deze camping voor bij warm weer"vertalen
DANNY
3,0

22-09-2014 er is weinig te doen in het park, Het zwembad is kleiner dan op de foto's op het internet.

Aug. 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Heidi
9,0

30-08-2014 Wij hebben geboekt nadat wij via veiling gewonnen hadden. Je leest zoveel negatieve dingen en denk echt dat het aan de personen ligt. Voor een goedkope vakantie kun je geen luxe verwachten. Wij hebben het echt super gehad. Het chalet wat wij hadden was keurig netjes schoon we zaten op O veld dicht bij avondrood en winkeltje. De receptie was zeer vriendelijk de meiden van de entertainment waren kindvriendelijkheid en ook na de volwassenen toe. Wij komen zeker nog een keer terug na dit park!! Het enige minpuntje was dat we maandag aankwamen na een treinreis van bijna 3,5 uur dat de kantine wel open was maar niet het restaurant dus konden niks eten lag aan het hoofdkantoor werd er gezegd dus vind dat dat veranderd moet worden!!! Maar voor de rest echt een top midweek gehad!

"Super midweek gehad"vertalen
jeffrey
9,0

29-08-2014 Vandaag terug gekomen van een midweek droomgaard super midweek gehad goeie service dit park krygt van my een dikke voldoende

"Verschrikkelijk GA ER NIET HEEN"vertalen
Hala
4,0
2,0

25-08-2014 Geboekt via een veiling dacht even een goede deal te hebben gekocht met een zogenaamd luxe camper.. Verschrikkelijk de camper is vies de bankstel in de camper leek alsof er luizen in leefde. Maar het ergste komt nog met het opmaken van de bedden kwamen we er achter dat er een aantal dekbedden gewoonweg goor waren echt een grote strontvlek. Wij zijn toen halsoverkop naar de eigenaresse gegaan. Zij heeft ons toen wel nieuwe dekbedden gestuurd en en bedilinnen hier heb ik de banken en bedden volledig mee afgedenkt zo was het nog enigzins houdbaar. Heb daar alleen geslapen voor de rest in de Efteling geweest waardoor dit alles toch nog fijn is geweest. Ga gewoon niet naar deze camping het is het geld niet waard!

"Walgelijk park, na 2 nachten gillend naar huis"vertalen
Sandra Breen
2,0

22-08-2014 Ons idee was om heerlijk drie nachten in de buurt van de Efteling door te brengen. Gezellig met de kids er even tussenuit.
Bij het boeken is mij niet opgevallen dat je het linnengoed moest afnemen. Wij hadden een flinke som al betaald vooraf. Ik had al het beddengoed zelf meegenomen (net zoals dat in veel accommodaties een keuze is). Bij aankomst moest ik dus nog even 50 euro aftikken voor het beddengoed en toeristenbelasting (dat laatste was mij wel duidelijk). Het was al behoorlijk duur voor drie nachten en dit kwam er nog bovenop. De manager werd erbij gehaald en deze vrouw haalde het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik was behoorlijk pissig en ik moest van haar rustig blijven want zij was ook netjes (nadat ze mij weigerde de sleutel te geven als ik niet betaalde). Ook werd nog even besproken dat mijn boekingsnummer werd genoteerd. Dit voelde als een soort bedreiging. De stacaravan was klein, vies en plakkerig. Never nooit meer. Geen rooie cent gaat meer naar de Oostappen groep.

Aug. 2014
"11 heerlijke dagen"vertalen
Gerda
8,0

28-08-2014 Net terug van een heerlijke vakantie van 11 dagen!! We hadden een 6-8 pers comfort Home. We hadden zoveel ruimte om ons heen, dat iedereen zijn eigen gang kon gaan zonder op elkaars lip te zitten! Aan ons verblijf hadden we een veranda die keek op de twee speeltuintjes. Wat ons erg opviel dat alles binnen super schoon was, we hebben het ergens anders, wel eens anders aangetroffen. Het enige min puntje zijn de bedden. Het twee pers bed, daar voel je de veren doorheen, en de andere bedden zijn aan de smalle kant, maar dat kon onze pret niet drukken!!

We hebben heerlijk gegeten, zowel bij de snackbar als bij avondrood!
Prijs en kwaliteit is goed en het personeel is uiterst vriendelijk!

Het binnenzwembad is als het slecht weer is( helaas was dat een aantal dagen) aan de kleine kant, omdat er ook gasten van buitenaf in mogen. Voor het buitenbad(groot genoeg met binnenbad samen) was het helaas te koud.

Naast het park ligt een manege, waar onze oudste dochter zich kostelijk heeft vermaakt

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?