Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
859 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
van Haestrechtstraat 24, 5171 RC, Kaatsheuvel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard scoort een 6,1 uit 10, op basis van 859 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 233 vakantiefoto's van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** met andere accommodaties in Kaatsheuvel.
Even geduld a.u.b.

5,9
6,8
5,8
5,4
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Prima verblijf voor een prima prijs"vertalen
wim brink
8,0

22-07-2014 Geboekt via een actie, de helft van de oorspronkelijke prijs. Veel slechte recensies gelezen, maar het viel ons reuze mee. Wij zaten in een comfort home caravan, natuurlijk het is standaard, maar vergelijk het niet met een 5 sterren hotel.
Wij hebben ons er prima vermaakt, bedden sliepen goed en het eten in het restaurant was prima voor de prijs. Hier en daar is wat onderhoud nodig op het terrein en de winkel kan beter. Conclusie voor ons, wij hebben ons prima vermaakt voor een midweek en willen een ieder dit vakantiepark aanbevelen als je geen 5 sterren zoekt.

"Twitter beoordelingen"
14-07-2013 @mdaatje """Leuk zwembad. Mooie camping. Jammer dat als bezoeker overal extra en dubbel voor moet..."" @ Droomgaard: http://t.co/Ph67dxegbq #foursquare" --- Bron: https://twitter.com/mdaatje/status/356445548087214080
met jonge kinderen, Juli 2014
"Zeer goed bevallen!"vertalen
Van der Zwan
7,0

14-07-2014 Net terug van een weekend in de luxe couwenberg. Ruim opgezet, alles aanwezig. Bedden wat minder maar niet slechter dan in menig ander stacaravan. Mooie grote veranda met overkapping. Ideaal als het regent.
Ruime plekken tegenover een speeltuin, die helaas niet geschikt is voor kinderen onder de 5.
Leuk zwembad, ook voor de allerkleinsten. Alleen jammer dat de pashokjes niet op slot kunnen.
Dichtbij de Efteling, lopend nog wel iets te ver.
Top weekend gehad!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Prima locatie voor zo'n lage prijs"vertalen
carla
7,0

27-06-2014 Door alle negatieve berichten hadden wij echt zoiets van waar gaan we belanden. Het viel echter heel erg mee! De mensen achter de receptie zijn vriendelijk. We zaten in Chalet Zoom de bij, prima. Het zag er netjes uit en schoon, prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij stonden op een rustig plekje met jonge kinderen dus geen last van overlast gelukkig.

met partner, Juni 2014
"Leuk park met een mooie omgeving"vertalen
Antonius van Beers
7,0

28-06-2014 Droomgaard is gewoon thuiskomen voor ons, alleen jammer in de drukkere periode's dat de kampeerders zelf er zo'n zooike van maken , vooral de kinderen laten spelen in en bij de toiletten, en de douche's bevuilen, wat niet aan de werksters ligt want die doen hun stinkende best, maarja ook voor hen is het dan vechten tegen de bierkaai. Zodoende geven anderen Droomgaard een negatieve beoordeling, maar dat is een onjuist gegeven omdat men zelf niet goed kijkt,

"Verouderd park, slecht onderhouden!"vertalen
Miranda Kindt
7,0

25-06-2014 Wij zijn afgelopen weekend een weekend geweest in een Lonense mobil home 4-6 personen. We hadden al slechte recensies gelezen, dus we hadden niet zulke hoge verwachtingen. De mobil home was schoon, maar erg oud. En dicht op elkaar. Je kon ook je auto niet kwijt bij de mobil home. Het is best een leuk park, maar erg verouderd en slecht onderhouden. Het is een prima binnen- en buiten zwembad, maar niet al te groot. De cafetaria was op zondag dicht, maar je kon wel via het Restaurant bestellen. De service was op zich goed, maar er werken wel allemaal jonge mensen. Prima voor een weekend (met mooi weer). Of als je een dagje naar de Efteling wil gaan. Anders zou ik er niet meer naartoe gaan.

"Prima weekend gehad"vertalen
Yvonne
8,0

23-06-2014 Net terug van ons verblijf in de comfort de luxe. Wij waren mer 3 volwassenen en 3 kids van 5 tm 7 jaar.
De caravan leek wel nieuw, alles was prima verzorgd.
Enig min puntje was de kleed kamer van het zwembad, vloer wat vies, tevens moet je met je vuilniszak naar het entree vh park lopen. Als je achterin zit, is dit best een hele loop. Alternatief: met de auto brengen.
Wij zullen dit zeker nog eens boeken.
Al met al een prima weekend gehad, ondanks de vele negatieve berichten over de Oostappen groep.

Juni 2014
"Service en huisje super maar de rest..."vertalen
moniek
8,0

23-06-2014 Gisteren terug gekomen van een paardagen doorgebracht te hebben op de Droomgaard, wij hadden van te voren een Mail gehad dat om 12:00uur al mochten inchecken ipv 15:00uur. dit hebben wij gedaan, nadat we alles uitgepakt hadden etc. konden we helaas nietmeer zwemmen.. zwembad ging namelijk om 14:00uur al dicht. ook het winkeltje was al gesloten, die was namelijk tussen 8:30/11:00uur geopend.. wij hadden een extra auto bij ons en die mocht 1,5dag gratis bij ons huisje staan omdat het zo rustig was. super! zaterdags wezen zwemmen in het 'subtropisch zwembad' schoenen moet je voordat je door de kleedkamers gaat al uitdoen en in rekken neerzetten. helaas helpt dit niet, de kleedkamers waren VIES! toch maar wezen zwemmen, helaas geen tropisch warm water.. was erg koud. Al en al zelf toch een gezellig weekend van gemaakt.

oja... alle nachten met trui,broek en sokken aangeslapen en 2 dekbedden, erg koud dus!
maybe voor hh vatbaar, maar dan als het midden in de zomer is.

"Prima"vertalen
Annelies
5,0

19-06-2014 Nadat wij beoordelingen hadden gelezen voordat wij vertrokken, hadden we er een hard hoofd in. Het viel echter heel erg mee. Het chalet zag er goed uit, ligging vlakbij de Efteling super fijn en veel speelgelegenheden voor kinderen.

De eerste nacht (na de 1e NED voetbalwedstrijd) viel enorm mee, het werd al vrij snel rustig op het terrein. Alleen de nacht erna is het wel doorgegaan tot half vijf in de ochtend. Ik vind dat echt niet normaal, zeker niet omdat het al bekend zou moeten zijn na eerdere beoordelingen.

Neemt niet weg dat het een prima park is en zeer leuk met kinderen. Vriendelijk personeel en de accommodatie was ook prima prijs/kwaliteit verhouding. Misschien dat wij er volgend jaar nog een keer naar toe gaan.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Niet wat we er van hadden verwacht"vertalen
h.Verbeek
5,0

17-06-2014 Het is een mooie oplossing als je naar de Efteling toe wilt .Maar voor de rest stelt het weinig voor erg slechte bedden en het is allemaal erg gehorig
Het Zwembad daar in tegen vonden de jongens fantastisch.
Het personeel was wel erg behulpzaam.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Prima prijs/kwaliteit verhouding."vertalen
v.d Berg
7,0

16-06-2014 prima park voor een weekend of midweekje er tussen uit.Aardig en behulpzaam personeel,eten goed,prima restaurant.Zwembad klein maar daardoor juist overzichtelijk.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?