Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
866 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
van Haestrechtstraat 24, 5171 RC, Kaatsheuvel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard scoort een 6,1 uit 10, op basis van 866 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 236 vakantiefoto's van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** met andere accommodaties in Kaatsheuvel.
Even geduld a.u.b.

5,9
6,9
5,8
5,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima voor een leuke prijs"vertalen
M. Bode
5,0

27-07-2014 Lastminute via veiling een zoem de bijchalet geboekt. Splinternieuw van binnen. Netjes en prima boxspringbedden. Alleen de ketel lekte, alles in het kastje waar ook servies stond was nat. Meteen de volgende ochtend gemeld. Niemand meer gezien. Zonde van zo'n nieuw keukenkastje, maar we hadden gelukkig wel warm water. Animatie mag beter. Mascotte 1x 5 minuten te zien. Ook geen welkom van de mascotte ondanks dat dit wel op het programma aangegeven stond. Overigens ons verder prima zelf vermaakt.leuk weekend gehad voor een leuke prijs in hoogseizoen!

"Twitter beoordelingen"
14-07-2013 @mdaatje """Leuk zwembad. Mooie camping. Jammer dat als bezoeker overal extra en dubbel voor moet..."" @ Droomgaard: http://t.co/Ph67dxegbq #foursquare" --- Bron: https://twitter.com/mdaatje/status/356445548087214080
"Let op de reserveringskosten!"vertalen
Guus
8,0

23-07-2014 Onderweg, al rijdend, ineens een spontaan idee. Nachtje in de buurt van de efteling op een camping. Eigen tent, dus niets nodig. moesten 59 euro afrekenen voor 1 nacht (!) dit omdat er van te voren gereserveerd was (klopt, nl een uur eerder telefonisch) hierdoor kwam er 16,50 reserveringskosten bij de overnachting van 40 euro. Niet ok. Camping was verder niet ons soort ding, kwestie van smaak denk ik. sanitair was brandschoon, heel erg fijn. Voor de rest alleen maar in de Efteling gezeten, over eten en activiteiten kan ik dus geen zinnig woord zeggen

"Geweldige vakantie!"vertalen
Celina
8,0

28-07-2014 Zeer leuke vakantie hier gehad!!! De recensies hier gelezen, maar wij waren erg positief! Eten op het park was echt top, bediening had iets vlotter gemogen maar buiten dat was er niks op aan te merken. Het was erg mooi weer, daar hadden we geluk mee.
Voor herhaling vatbaar dus.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldige camping aanrader"vertalen
Roy Moes
10,0

26-07-2014 Het is super leuk je hebt altijd wel wat te doen en het zwembad was superleuk vooral voor kinderen van 9 tot 12 jaar maar het is een super camping ik zou er zelfs willen wonen voor altijd echt een leuke camping.

"Flexibel als betonpaal"vertalen
Rayscha
4,0
5,0
3,0

26-07-2014 Het park gaat zienderogen achteruit. Kampeervelden nog niet voor de helft bezet. Veel overlast van een bepaald publiek dat dit park aantrekt. Teveel accomodaties voor zwembadcapaciteit. Entertainment niet gericht op 8 plussers. Zijn niet servicegericht bij vragen en/of wensen over bijboeken. Erg stug. Midget golfbaan slecht ondrhouden. Zou prachtige camping met chalets kunnen worden met een goed inzicht van de mogelijheden.

"Leuke vakantie"vertalen
daniellevv
7,0

28-07-2014 Na slechte berichten op deze site dacht ik ojee waar gaan we heen. Maar het was een super vakantie! De caravan was niet super groot maar je gaat toch niet op vakantie hele dagen binnen zitten, locatie is leuk dichtbij de efteling en nog veel meer parken ook een mooi natuurgebied in de buurt. We hebben totaal geen overlast gehad, caravan was schoon. Zwembad was super zoom de bij hebben de kinderen het nog steeds over voor de kinderen waren er genoeg activiteiten te doen. Enigste minpuntje was dat het zwembad vroeg sluit 19uur vooral op een warme zomerdag is het lekker om nog een duik na die tijd te nemen. Wat ook leuk was dat zoom de bij de parkmascotte je uitzwaaide toen we weggingen dit vonden de kinderen erg leuk en ook een medewerkster van het park stond bij de slagbomen het personeel was ook vriendelijk. Kortom top vakantie voor lage prijs gehad.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Prima verblijf voor een prima prijs"vertalen
wim brink
8,0

22-07-2014 Geboekt via een actie, de helft van de oorspronkelijke prijs. Veel slechte recensies gelezen, maar het viel ons reuze mee. Wij zaten in een comfort home caravan, natuurlijk het is standaard, maar vergelijk het niet met een 5 sterren hotel.
Wij hebben ons er prima vermaakt, bedden sliepen goed en het eten in het restaurant was prima voor de prijs. Hier en daar is wat onderhoud nodig op het terrein en de winkel kan beter. Conclusie voor ons, wij hebben ons prima vermaakt voor een midweek en willen een ieder dit vakantiepark aanbevelen als je geen 5 sterren zoekt.

"Zeer goed bevallen!"vertalen
Van der Zwan
7,0

14-07-2014 Net terug van een weekend in de luxe couwenberg. Ruim opgezet, alles aanwezig. Bedden wat minder maar niet slechter dan in menig ander stacaravan. Mooie grote veranda met overkapping. Ideaal als het regent.
Ruime plekken tegenover een speeltuin, die helaas niet geschikt is voor kinderen onder de 5.
Leuk zwembad, ook voor de allerkleinsten. Alleen jammer dat de pashokjes niet op slot kunnen.
Dichtbij de Efteling, lopend nog wel iets te ver.
Top weekend gehad!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Prima locatie voor zo'n lage prijs"vertalen
carla
7,0

27-06-2014 Door alle negatieve berichten hadden wij echt zoiets van waar gaan we belanden. Het viel echter heel erg mee! De mensen achter de receptie zijn vriendelijk. We zaten in Chalet Zoom de bij, prima. Het zag er netjes uit en schoon, prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij stonden op een rustig plekje met jonge kinderen dus geen last van overlast gelukkig.

met partner, Juni 2014
"Leuk park met een mooie omgeving"vertalen
Antonius van Beers
7,0

28-06-2014 Droomgaard is gewoon thuiskomen voor ons, alleen jammer in de drukkere periode's dat de kampeerders zelf er zo'n zooike van maken , vooral de kinderen laten spelen in en bij de toiletten, en de douche's bevuilen, wat niet aan de werksters ligt want die doen hun stinkende best, maarja ook voor hen is het dan vechten tegen de bierkaai. Zodoende geven anderen Droomgaard een negatieve beoordeling, maar dat is een onjuist gegeven omdat men zelf niet goed kijkt,

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?