8,8

Uitstekend

WebsiteLink naar website

615 reviews over Hotel Efteling Hotel in het Nederlands

Leuke ervaring en fantastisch park

Wilma van der Teems Maat, 15-7-2017

Vier maal in bosrijk twee overnachtingen gedaan wilde nu eens het hotel proberen en dat was ook top wordt volgend jaar moeilijk kiezen bosrijk appartement of hotel! Voordeel hotel lekker dichtbij het park heerlijk ontbijt buffet en s morgens sprookjesbos bewoners aanwezig in het hotel. Jammer geen koelkastje op kamer dat is dan wel weer in het appartement aanwezig en zwembad voor even iets anders.
Gereisd anders in juli 2017

Schitterend

Laurent en Monique De Cauwer - Snauwaert, 9-7-2017

Wij hadden de Pardoes suite en alles was mooi en netjes gepoetst. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Onze kleindochter die gluten intolerant is werd op een fantastische manier op haar wenken bediend. Nogmaals dikke pluim aan het personeel.
Gereisd familie in juli 2017

Enorm genoten

V Grinsven, 7-7-2017

We hadden de sneeuwwitje suite geboekt; wat een prachtige en super leuke kamer! Alles was schoon en netjes, zeker niet vies of versleten zoals andere recensies zeggen. Zeker een aanrader voor jonge kinderen. Het hele hotel zag er netjes uit. Speelkamer viel wel tegen; kapotte apparatuur, maar kinderen vermaken zich toch wel. Aan de receptie werd al verteld dat het uitchecken druk kon zijn met de liften, dus daar hielden we rekening mee. We konden zelf een ontbijt tijd kiezen; prima geregeld. Ontbijt buffet en dinerbuffet prima in orde, en erg aardige en enthousiaste bediening (overal in het hotel!)

Erg fijn om hier te blijven na een drukke dag in het park!

Gereisd familie in juli 2017

Vergane glorie

Anoniem, 28-6-2017

Wij verbleven een nacht in de Assepoester suite. Leuk voor de kinderen als volwassenen kijk je er toch anders tegenaan. De kinderen vonden het prachtig, zij hebben genoten. De kamer is zeer verouderd, bedden zeer smal en veels te zacht. De stoelen op de kamer zijn ook aan vervanging toe. Onder het bed was niet schoongemaakt en vonden wij een boekje van Klaas Vaak. Helaas troffen wij het niet met de buren, die tot half 5 in de ochtend met de deuren aan het slaan waren. Het hotel heeft een grote opknapbeurt nodig. De wc's bij de receptie waren constant vies en zijn zeer verouderd. Het vloerbedekking in het gehele hotel heeft z'n beste tijd gehad. Een teleurstelling als je 500€ euro betaald voor 1 nacht met 4 personen. Het eten in de brasserie was prima maar niet bijzonder. Ook jammer dat de hotelgasten die verbleven in een suite niet extra werden beloond met een vipkaart voor de nieuwe attractie die 1 juli opengaat. Dit was echt een extra cadeautje geweest. Nu stonden er lange rijen voor de nieuwe attractie maar alleen toegankelijk voor genodigden. Ook viel het ons op dat bij het opengaan van het attractiepark de meeste achtbanen niet om 10.00 uur opengingen. Alleen de vliegende Hollander ging stipt om 10.00 uur open. De Baron, Joris en de draak en de python reden pas na 10.30 uur waardoor de wachtrijen alweer op waren gelopen naar ruim 40 minuten. De Efteling als attractiepark is prachtig, genoeg te doen voor jong en oud. Het hotel slaan we volgende keer over.

Vieze tegenvaller

Danni, 22-6-2017

5 en 6 juni 2017 in het efteling hotel de pardoes suite geboekt.

met hoge verwachtingen kwamen we aan na een leuke dag in het park.

want voor €460,- mag je wel wat verwachten!

Daarnaast hadden we goede ervaringen met Bosrijk

wat we verwacht hadden: mooie schonen kamer van alle gemakken voorzien.

wat we aantroffen:

* 20 minuten wachten bij het inchecken

* 20 minuten wachten bij de lift

* een welkomstbrief voor een andere familie

* schimmel bij het bad

* verduisterende gordijnen die 10 cm te kort zijn, dus weg verduistering

* verschillende gordijnen zijn kapot

* koffiekopjes die niet schoon zijn

* twinkelend plafond waarvan nog niet een kwart van de lampjes werken

* heel veel stof overal

kortom een kamer die hard onderhoud nodig heeft en vele weken niet fatsoenlijk is gepoetst. Dat is heel jammer, want de Pardoes suite is echt mooi ontworpen.

De knuffel van onze zoon was achter het bed gevallen, hij moest er onder kruipen om er bij te komen, kwam vol stofvlokken onder het bed vandaan.

Positieve uitzondering was het buffet van het Hotel: goed gegeten en prima service.

Om dat af te toppen wilde de man bij de receptie echt helemaal niets doen. Alleen maar defensief reageren. Dan maar een klacht indienen denk je? Een algemeen antwoord waar helemaal nergens op wordt ingegaan en een kleine korting op een volgend verblijf. Alsof ik daar nu op zit te wachten....

Gereisd familie in juni 2016

Fantastisch, we hebben genoten van de sfeer.

Rik, 21-6-2017

Het waren 3 heerlijke dagen met 2 nachten in het Efteling Hotel.

Fantastisch genoten

Boukje, 19-6-2017

Super het hotel staat op looptafstand. Er wordt een heel goed ontbijt geserveerd. Bedden waren goed,heerlijk geslapen. Ik had alleen iets meer luxe verwacht op de hotelkamer zelf.
Gereisd familie in juni 2017

We hebben het fantastisch gehad.

Marian, 12-6-2017

De mensen in het hotel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Alleen de liften zijn een ramp. Op de spituren zijn twee liften absoluut onvoldoende. Vooral omdat de meeste gasten wandelwagens bij zich hebben.
Gereisd familie in juni 2017

Een week Efteling vol plezier!

Liedje, 5-6-2017

Met mijn kleine meid ben ik een week naar Efteling geweest. Het was de bedoeling dat we wat korter zouden blijven en naar Bosrijk zouden gaan maar vanwege werkzaamheden bij de NS heb ik bij het Efteling Hotel nog een overnachting bijgeboekt in een standaard kamer. Wij kwamen om 14.00 aan en moesten nog tot 15.00 wachten ondanks dat het rustig was. Kleine meid heb ik lekker binnen laten spelen want de speeltuin buiten was dicht terwijl het goed weer was. De speelkamer ziet er erg leuk uit. Speeltoestel stond helaas uit. Er kon getafelvoetbald spelen en was versierd met sprookjes. Na 15.00 inchecken. Helaas hadden wij geen beloofde minibar, terwijl dit wel op de website stond. Na aangeven was het enkel: Jammer, sommige kamers hebben dit wel.

Later gingen we het park op (ingang bij Kleuterhof nabij Carnaval Festival). In de avond gegeten in het Hotel, waar we uitstekend werden bediend. In de avond heerlijk in bad gelegen en ondertussen kon ik roomservice aanvragen voor 10 euro per kamer, omdat we mochten ontbijten tussen 09.00-09.30 maar dat zou niks worden aangezien het park om 09.30 opent en ik wilde rustig gaan ontbijten. Op de kaart kreeg een kind jonger dan 4jaar geen ontbijt. Enkel 4+, maar na invullen van mijn dochtertjes leeftijd, kreeg zij toch een muffin en sinaasappelsap :) Heel erg leuk! Een royaal ontbijt. De volgende middag gingen wij over naar vakantiepark Bosrijk.

Gereisd familie in mei 2017

Nooit meer

Notteboom lucille, 28-5-2017

Kamer was een ramp. Was niet voorzien op 5 personen. Badkamer lag nog een vuile handdoek van de vorige. 5 bed was niet opgemaakt
Gereisd met vrienden in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Efteling Hotel**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Efteling Hotel in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Efteling Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Efteling Hotel scoort een 8.79 uit 10 op basis van 622 reviews.