Hotel Efteling Hotel ****

8,8

Zoover award

WebsiteLink naar website

625 reviews over Hotel Efteling Hotel in het Nederlands

Fantastisch verblijf in het hotel fijn personeel

Diny van der Putten, 14-9-2017

Welke attracies er stilstaan bij ons stonden er veel stil
Gereisd met partner in september 2017

Mooi

Ina, 25-8-2017

Dichtbij efteling. Hotelkamer netjes maar heeft geen koffievoorziening en ook geen relaxbank of stoel
Gereisd met partner in augustus 2017

Leuk hotel maar maar minder magisch dan Bosrijk

Marjolein Houweling, 25-8-2017

Leuke tijd gehad in de Efteling. Lekker geslapen heerlijk ontbijt. Alles maar 2 liften is veel te weinig voor 8 verdiepingen als je uit wil checken. Ook de brandtrappen lijken dan onvoldoende. Op de 8e verdieping geen brandtrap vonden we wel zorgelijk. Bij de receptie hele aardige dames maar ook 2 erg onaardige dames meegemaakt dit viel tegen. We zijn gewend alleen erg aardig personeel tegen te komen vorig jaar in Bosrijk alleen maar aardig personeel gezien. Wel jammer als je vraagt waar we voor het ontbijt naartoe moeten en we krijgen als antwoord staat op dat bord ik weet ook niet waar het is. Klonk als doe is niet zo dom je kan toch lezen en ik ga je lekker niet helpen. Dit vonden we niet Efteling waardig. Beetje jammer.

Nooit meer

Schaareman, 18-8-2017

Dat ze pas na drieën erin kunnen en dat geldt ook voor de trolleys,de service hierin was belachelijk slecht, de hotelkamer was redelijk, het ontbijt prima
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Achterhaalde glorie

C va dijk, 12-8-2017

Efteling was geweldig.

Het hotel viel erg tegen ,vuile kamer, hele slechte bedden een kind moest op de grond slapen naast het stapelbed waarvan de trap in het bed uitkwam.

Voor die prijs verwacht je meer.

Een kind met lactose allergie vroeg of ze bij het ontbijt daar rekening mee hielden, niet dus, moest maar kijken wat hij dan wel mocht, geen pannenkoek geen cake geen melk jammer

Top verblijf

Annemarieindy, 4-8-2017

We hebben t heerlijk gehad. Zeker een aanrader! Gaan we zeker nog een keer doen.

Leuke ervaring

migneau, 29-7-2017

Wij verbleven in de pardoes suite en hebben genoten van ons verblijf. Het volledige hotel personeel alsook het personeel van het park zelf zijn heel kindvriendelijk, en maken tijd om met de kinderen een praatje te slaan!! Het park is heel goed onderhouden , heel netjes en alles is verzorgd!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Uitstekend

Fam.v Uffelen, 29-7-2017

Het hotel is bijzonder, maaltijden uitstekend, heerlijk dichtbij de Efteling
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Alles top geregeld!

Leo, 24-7-2017

We hebben echt een top verblijf gehad in het Efteling Hotel! Het inchecken ging soepel, we hadden een mooie en schone kamer en het ontbijt was royaal. Het hotel zak er ook goed uit met leuke Efteling details. De ingang was heel dichtbij, slechts een paar meter verderop. We hadden de mogelijkheid om te gaan zwemmen bij Bosrijk, dit hebben we dan ook gedaan en dit was dan ook een goede service. Kortom een top hotel met een goede service!
Gereisd met vrienden in februari 2016

Geweldige ervaring

melissa1984, 24-7-2017

Als kind al een droom van mij, en nu zelf met mijn kinderen gedaan: een overnachting in het efteling hotel en wel in de sprookjesbos suite. Wat een geweldige ervaring!

De sprookjesbos suite is nieuw en ziet er daarom ook nog tiptop uit. Overal is aan gedacht; wat een leuke accessoires overal.

Ideaal natuurlijk dat je eerder toegang tot het park hebt; zorg dat je wel op tijd bent met inchecken en reserveer alvast een ontbijt-moment voor de volgende ochtend.

Ook meteen een tip voor het uitchecken: wacht niet tot het laatste moment en als het niet hoeft; ga dan ook niet met de lift; dat scheelt veel wachten.

Het ontbijt is overigens echt helemaal in orde. En natuurlijk erg leuk voor de kinderen dat ze savonds nog voorgelezen worden door Klaas Vaak. Zulke dingen maakt het echt helemaal af.

Vriendelijk personeel trouwens ook!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Efteling Hotel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Efteling Hotel in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Efteling Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Efteling Hotel scoort een 8.78 uit 10 op basis van 632 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: