9,1

Zoover award

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Efteling Bosrijk***** bij :

1583 reviews over Vakantiepark Efteling Bosrijk in het Nederlands

Prima acomodatie, schoon en alles aanwezig.

C.P. van de Goor, 17-8-2017
  • Onderkomen8

Mooi omgeving vlak bij de efteling. Apparte ingang en konden halfuur eerder naar binnen. Het treintje dat naar en terug rijd werkte niet volgens schema op de haltes. Wij waren hier met zes volwassenen en twee kinderen.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Aanrader

Alja van Maanen, 17-8-2017
  • Onderkomen10

Mooie huizen, sfeervol, helemaal in de sfeer van de Efteling zelf, jammer dat je er zo weinig bent.
Gereisd familie in augustus 2017

het is wel sfeer vol zoals altijd!!!!!

ts, 15-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Prachtig al die nieuwe attracties. Voor de kleinste heel mooi. Maar ook sfeervol voor jong en oud. We zijn een trouwe bezoekers van de Efteling. Bijna elk jaar als het kan komen we er en verblijven in het bosrijk appartement. Wat we jammer vinden is dat de sfeer op de zaterdagvond tijdens de negen pleinen festijn niet meer erg sfeervol is.

We missen iets. DE bekende artiesten zijn er niet meer . Wat wij ook merken is dat er te veel aan horeca is gedaan .Groot groter grootst. Wat erg jammer.

Ook de welkomst blikken met inhoud in de appartementen is vervangen door jutezakjes.

Ook konden wij deze keer geen kar krijgen om onze bagage naar de appartement te brengen.

Bezoekers nemen en brengen de karren niet terug. Waardoor anderen de dupe van zijn.

Hier moet hier toch wel een regel voor zijn? BV de karren binnen bepaalde tijd terug te brengen en anders een bepaald bedrag in rekening brengen.

Dit is heel erg jammer.

We denken volgend jaar over te slaan.

Maar voor de rest vinden wij een heel mooie park en netjes.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Familie, 12-8-2017
  • Onderkomen10

Zeer positief ondanks het weer een perfecte vakantie gehad

Geweldig

famke, 12-8-2017
  • Onderkomen10

Wauw wat een mooi park. Huisjes schoon en sfeervol. Broodjes hangen sochtends aan de deur en een heerlijke pizza laten bezorgen. Wij waren er twee nachten maar ik had wel langer gewild. Sochtend mag je idd veel eerder dan de dagjes gasten de efteling in dus gelijk simbolica gedaan. Wij zaten aan het eind van het park dorpshuys 515 en dan is het wel een flink stukje lopen naar de efteling. Treintje rijdt niet helemaal tot de hoofdingang dus ook dan nog klein stukje lopen. Gasten van het loonschezand moeten nog langer stuk lopen. Park mooi aangelegd in het bos met veel vogels en eekhoorntjes. Prijs meer dan waard de kinderen heb tig keer in de actracties van hun keuze gezeten. En klaas vaak is zoooo leuk.

Martine Vandenberghe, 10-8-2017
  • Onderkomen9

Geweldig verblijf gehad met kinderen en kleinkinderen in Boshoeve van 12 personen.

Mooi, groot huis, alles perfect in orde en ontzettend leuk met de Klaas Vaak dekbedovertrekken

Gereisd familie in juli 2017

Peera loaengtrakul, 5-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Beter prijs en beter meubels
Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch!

van uden, 5-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Huisje was hartstikke schoon, gezellig in Klaas vaak stijl. Op het vakantiepark is een zwembad wat prima is, met een bubbelbad, een pierenbad, een stroomversnelling. Een restaurantje wat prima is en waar ze de kinderen hun eigen toetje laten versieren. Zelfs Klaas vaak komt nog even op bezoek. Ook leest Klaas vaak iedere avond een verhaaltje voor op het park.

Korte afstand lopen naar de Efteling.

Kortom, ik zou er zo weer terug gaan. De kinderen hebben ook genoten!

Gereisd familie in december 2016

Fantastich !!

Moreno van de Beek, 3-8-2017
  • Onderkomen7

Sluit geweldig aan op de beleving in de Efteling zelf !! Leuk voor de kids én ouders !! Huis is een beetje aan de kleine kant maar ik erger me hier niet aan omdat ik 9 van de 10 keer toch in het park zit en het huisje is erg koud, Je moet echt een deken pakken wil je ‘s avonds niet doodvriezen voor je gevoel !! Lekker eten in het restaurant en de pizza bezorging is ook aan te bevelen. Personeel is net zoals in de Efteling heel behulpzaam en aardig, raffelen niks af en doen hun uiterste best !!
Gereisd familie in januari 2017

ik raad het iedereen aan

wanda, 3-8-2017
  • Onderkomen9

zeer kind vriendelijk , beleefde mensen, je krijgt waar voor je centen.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Efteling Bosrijk in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Efteling Bosrijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Efteling Bosrijk scoort een 9.12 uit 10 op basis van 1594 reviews.