Vakantiepark Efteling Bosrijk *****

Fantastisch wij hebben genoten

Oktober 2017, 9-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Super mooi park van alle gemakken voorzien. S ochtends stonden assepoester en een elfje uit droomvlucht aan de deur. Klaasvaak leest iedere avond verhaaltjes voor. Lekker gegeten in het restaurant echt een aanrader. Het park ligt 5 minuten lopen van de Efteling af waar je ook op de aankomst en vertrek dag heerlijk kunt vertoeven. Ook mag je een half uur eerder het park in. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Sprookjesachtig overnachten

Van vliet, 7-10-2017
  • Onderkomen9

Medewerkers zijn super vriendelijk en behulpzaam, mooie en nette huisjes en heerlijk eten !
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Erg leuk.

Jongebloed, 30-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Park is vanaf de receptie, 5 minuten lopen met een aparte ingang, waardoor geen lange wachtrij bij de toegangspoort. De huisjes zijn echt super netjes en van alle gemakken voorzien, het thema Klaas Vaak is overal leuk in doorgevoerd. Voor het eten moet je echt reserveren, hier konden wij niet meer terecht, ondanks dat er veel lege tafeltjes te zien waren.

Geweldig

Lifestyle Kimberley, 26-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het eten is enorm duur. Zelfs als je in de avond nog even trek hebt in een pizza of pasta is dit duur. Je betaal zo'n 15 euro voor een pizza en 12 euro voor een pasta. Omdat wij 1 dag geen eten hadden, moesten we wel! We konden helaas niet koken, dus hebben we wat magnetron dingen meegenomen, zodat we toch konden eten. Voor de volgende keer: neem echt je eigen eten mee of je moet iedere dag uit eten willen.... Wij verbleven vier dagen waarvan 3 nachten.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Uitstekend, de kleinkinderen waren helemaal af!

Ben Daniëls, 20-9-2017
  • Onderkomen9

Geen negatieve zaken tegn gekomemen, alles was goed georganiseerd !
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

geweldig genoten van mijm verjaardags kado

hennie de jong, 17-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

prachtig alles de sprookjes het al geheel de muziek moet iedereen eens meemaken jong en oud zo mooooooi mocht een dag weg als verjaardags kado van de kids ben 60 nog nooit in de efteling geweest wat een ervaring geweldig super mooi heb genoten dag was te kort zo mooi alles te beleven en die bewegingen echte sprookjes bestaan inderdaad heb je het idee ja
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

redelijk

claew, 13-9-2017
  • Onderkomen7

Mensen met allergie'neem je voorzorgen

Sfeervol

Karin, 12-9-2017
  • Onderkomen8

Hele gezellige huisjes en heel leuk ingericht. Het is wel heel comfortabel maar op een of andere manier bosachtig en sprookjesachtig. Zoals je je het huisje van hans en grietje voorstelt.

Ook waren er allerlei kleine verrassingen zoals een blikje met lekkere dingen en een slaapmuts.

Ook als je het rolgordijn naar beneden doet komt er iets tevoorschijn. Heel leuk dus.

Fijn ook dat t op loopafstand van het park is, voor herhaling vatbaar?

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

geweldig

Fam. van Overveld, 12-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

je kunt vier dagen lang de efteling in. maak gebruik van het half uurtje voor de opening.
Gereisd met vrienden in september 2017

Prachtig, prachtig.

Miena, 8-9-2017
  • Onderkomen9

Luxe boshuys is af, heel huiselijk, warm. Personeel heel vriendelijk. Broodbezorgservice en Pizza/pasta aan huisbezorging is top, een aanrader zeker aan het einde van de dag als kinderen erg moe zijn. De extraatjes in het huis zijn verrassend, verwennerij. Er valt te twisten over de prijs van het geheel maar vergeet niet de entree van het Eftelingpark hoort erbij. In ons geval 3 dagen entree, haal je dit bedrag van de totaalsom af dan betaal je voor je accomodatie niet extreem veel, zeker gezien de luxe die geboden wordt.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Efteling Bosrijk bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Efteling Bosrijk in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Efteling Bosrijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Efteling Bosrijk scoort een 9.09 uit 10 op basis van 1622 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: