Camping Minicamping De Meet

8,3

12 reviews over Camping Minicamping De Meet in het Nederlands

Heel aantrekkelijk

Hans van Buuren, 15-9-2017

Een hele ruime camping die vriendelijkheid en zorg voor detail uitstraalt in een heel aantrekkelijke omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk genieten

G van Tilborg, 7-5-2017

Heerlijk tot jezelf komen hier.rolstoel vriendelijke sanitair .Super verse en natuurlijke producten in de winkel en Super fijne vriendelijke eigenaars die zonodig ook voor je klaar staan
Gereisd met partner in maart 2017

geweldige plaats

vd Bogert, 2-3-2017

Een camping die rust, gezelligheid en vooral sfeer uitstraalt dankzij de geweldige ligging. De accommodatie is schoon gezellig en van alle gemakken voorzien en voor wat streekproducten kunt u in t boerderijwinkeltje terecht .Ook is er een slecht weer accomodatie wat met een grote groep mensen ideaal is .Het is een echte aanrader als u vd rust wilt genieten.
Gereisd met partner in januari 2017

Rust en Ruimte

Han en Nellie Elenbaas, 28-2-2017

Heel mooie camping we hebben het prima naar ons zin gehad en hopen hier nog meer te komen
Gereisd met partner in juni 2016

Top camping zeer gastvrije gastheer en gastvrouw

john verswijver, 27-2-2017

zeer nette sanitairruimte, ruime staanplaatsen,campingwinkel waar diverse streekproducten verkrijgbaar zijn prima omgeving voor fietsroutes,hier bent u op zijn plaats voor een fijne vakantie een prima aanrader wij zijn in 2017 weer aanwezig

John en Astrid

op camping de Meet kom je t'huis Geweldig

Jan Hoogstrate, 27-2-2017

Toon en Netty vinden het fijn om met mensen om te gaan en stellen hun bedrijf gastvrij open voor iedereen, er is hun niets te veel als zij kunnen helpen. zij betrekken ook ons in hun bedrijf, ook als er een kalfje word geboren kan je zien hoe mooi dit is. over kind vriendelijk gesproken onze kleinkinderen komen graag logeren omdat er zoveel te zien is wat betreft jonge dieren die ze mogen vertroetelen en ook voor hen is er altijd een vriendelijk woord.

samengevat Toon en Netty doen er alles aan om ons een Geweldige Vakantie te geven.

een heel seizoen was het prima komen 2017 weer

Mies en Ted, 27-2-2017

de meet is een fijne rustige camping met ruime plaatsen met vriendelijke en behulpzame eigenaren een mooie omgeving er is voldoende informatie beschikbaar voor fietsroutes wij hebben het er goed naar ons zin en staan er ook weer voor het hele seizoen en geven de paarden een stuk brood en de honden een brokje dus voor allemaal een zonnig en goed verblijf op camping de Meet

Mooie nette camping

Jolene Keeris, 21-2-2017

Mooie nette camping, met erg vriendelijke en gastvrije eigenaren. We hebben hier met ons hondje een heerlijk verblijf gehad.

Schoon sanitair, gezellige kantine. Kortom, een super fijne, schone en gezellige boerderij camping.

Wij komen zeker terug!!

Gereisd met partner in juni 2016

Nooit meer

Maria, 20-11-2016

Vreselijke camping, van klantvriendelijkheide nog nooit gehoord. De website is zeer misleidend dus een waarschuwing voor iedereen die er naar toe wil gaan. De eigen producten zeer duur €6,- voor een potje honing. Rustig? Neee heel de dag de grasmaaier langs je heen. Hondjes zijn niet veilig.
Gereisd met partner in augustus 2016

Leuke kleine camping omringt door bomen.

Moon, 19-8-2016

Leuke kleine camping met gemoedelijke eigenaren . Afwassen doe je overdekt.

Indien het weer minder is kun je met een groot gezelschap binnen eten aan een tafel incl. meubilair beschikbaar gesteld door de camping eigenaar. Ook alle kookgerei , koelkast etc. mag je gebruiken .

Er is een wasmachine aanwezig en genoeg folders en info over de omgeving. Kleine winkel die van alles en nog wat verkoopt van drink en etenswaren.

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Meet in Huijbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Meet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Meet scoort een 8.3 uit 10 op basis van 12 reviews.