Camping Costa Kabrita

Camping Costa Kabrita
Costa Kabrita
8,7

18 reviews over Camping Costa Kabrita in het Nederlands

Super "professionele" fijne camping en niet duur.

Anjo, 6-6-2017

Het is een camping voor mensen die van rust houden en een mooie fiets/wandel omgeving (routes te vinden in een map die de camping verstrekt). Er zijn voor kinderen diverse toestellen aanwezig en kunnen in een bos spelen wat aan de camping grenst. Er is camera bewaking ( omdat er in het verleden wel eens wat was) zodat er over u spullen gewaakt word en bij problemen terug gekeken kan worden. Het sanitair is goed en schoon. Het eigenaars gezin is vriendelijk en gastvrij en ik neem mijn petje af wat zij voor u de gast doen om het u zo goedmogelijk naar de zin te maken want ze doen zo veel mogelijk zelf. Er is WiFi . Boodschappen kan je terecht in het dorp (loopafstand).Grotere steden zijn op fietsafstand zoals Roosendaal en Bergen op Zoom. Antwerpen, Rotterdam en Middelburg zijn ook makkelijk te bereiken. Ik dacht dat de geiten zouden "ruiken" maar dat is echt niet zo.
Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig, zeer van genoten.

Ludo, 29-12-2016

Zelfs in deze periode alles prima.
Gereisd met partner in december 2016

Top locatie

Adri Ras, 12-9-2016

Mooie gezellige rustige camping gelegen in het bos. Mooie grote plaatsen. Zeer vriendelijk ontvangst. Sanitair is top een goede warme douche en op de toiletten toiletpapier aanwezig. Afwasmachine met gratis muntjes.Goed verlicht terrein in de avonden, geen zaklamp nodig.

Leuke eigen producten winkel. Op loopafstand van de supermarkt en eetgelegenheden en het andere bos. Geweldige prijs/kwaliteitsverhouding.Voor ons een Topcamping en wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gezellig en mooi

Evert, 25-6-2016

Leuke kleine camping, met meedenkende beheerders, je staat gezellig tussen de vaste mensen, en je hebt fijn contact met hen.
Gereisd met partner in juni 2016

leuke svr camping op een goede plek

lex, 4-6-2016

Prima verzorgde svr camping, hele vriendelijke eigenaren, goede prijs kwaliteit. Ruime plaatsen. Aan de rand van het bos, vanaf de camping loop je via hun eigen stuk bos, zo de camping af. Aan de rand van de Brabandse wal, dus iets glooiend. Schone toilet gelegenheden, fijne douches. Er is zelfs een afwasmachine! Camping heeft een flink aantal seizoens gasten, verhuur van sta caravan en apartementen. Is een werkend bedrijf, geiten. Plekken in het bos, langs het bos of op een veld. Op loop afstand van Huijbergen. Voor herhaling vatbaar, zelfs grats wifi, dat zie je niet vaak op grote campings!
Gereisd met partner in juni 2016

Prima geregeld.

G. Karel, 2-5-2016

Prima sanitair, leuke velden en geweldig ontvangen.
Gereisd met partner in april 2016

Knusse familiecamping

Betty van Loon, 29-6-2015

Leuke kleinschalige camping met veel speelgelegenheid voor kinderen. Wij hebben een super weekend gehad met mijn zus en haar gezinnetje (2 kindjes van 0 en 3 jaar)! Zondag mochten wij zonder meerprijs nog een hele dag gebruik maken van de campingplaats, wat een service! Lekkere geitenkaasproducten op de camping, sanitair is netjes en schoon en voldoende voor het aantal campingplaatsen, kortom een aanrader!!!!!!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

in een woord Geweldig

Dirk en Lida, 13-5-2015

de camping is een vriendelijke camping met veel gezellige mensen, de camping eigenaren niet te vergeten !!!!
Gereisd met vrienden in januari 2011

goedkoopste in de omgeving

sevastopol, 29-10-2012

Deze camping is de goedkoopste in de hele omgeving met normale nette en schone faciliteiten. Vanwege werk en familiebezoek in Nederland heb ik gebruik gemaakt van de camping. De familie is aardig, zeer vriendelijk en gastvrij. Het is een boerderijcamping en daar moet soms dus wel rekening me worden gehouden vanwege geluiden en reuk bij zuidenwind. De ingang oogt niet erg uitnodigend met een overbevolkte en niet erg schone volliere van de zonen. Maar daar heb je verderop op de camping geen erg meer in. Omdat het een werkend geitenbedrijf betreft is er altijd wel bedrijvigheid met tractoren etc op het afgesloten boerenbedrijf. Op een morgen rond 4 uur vlogen alle campinggasten op het nieuwe veldje tegen het dak omdat het leek dat de tractoren de tent binnenreden. Het bleek de 2jaarlijkse dag te zijn dat de mest werd uitgereden. De meeste (gepensioneerde) bezoekers zijn er blijkbaar al jaren te vinden en vormen een hechte gezellige en vriendelijke gemeenschap.
Gereisd alleenreizend in augustus 2012

voor altijd mijn hart verpand

Fam van der velden, 1-7-2011

Costa Kabrita in Huijbergen is een gezellige plek om te vertoeven

Ad en marie-Louise doen er alles aan om het zo gezellig mogelijk te maken dmv een mooie map met duidelijke en mooie informatie zoals fiets en wandelroutes.er is lekkere geiten kaas en de kippen zorgen voor verse eieren.op de boerderij kun je rondleidingen krijgen en soms een leuke workshop.Met hun hartelijke manier zorgen ze dat groot en klein zich thuis voelen.er is zoveel te zien in de omgeving dat 1 vacantie zeker niet genoeg is.Wij gaan zeker het volgend jaar weer.Fam Nelen bedankt voor de onvergetelijke vacantie

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Costa Kabrita in Huijbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Costa Kabrita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Costa Kabrita scoort een 8.69 uit 10 op basis van 18 reviews.