Camping mini-camping Maya's Hoefke

9,2

18 reviews over Camping mini-camping Maya's Hoefke in het Nederlands

regelmatig ongeveer om de 2 jaar

familie dijkwel, 20-8-2016

een gezellig ontvangst. Ruim uitzicht, prima sanitair. ligt in een mooie streek. Leuke plaatsen maar ook een stad op redelijke afstand.
Gereisd met partner in augustus 2016

Hier kom ik graag!

Ada & Arie, 27-6-2016

Mini-camping Maya's Hoefke is voor ons fijn even weg en toch een beetje thuis. Een mooi aangelegd en goed onderhouden terrein. De caravans staan om een heel ruim grasveld. Niks "gluren bij de overburen". Speelgelegenheid voor kleine kinderen, vanuit alle caravans te zien. Goed onderhouden sanitair.

Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Zelfs na 14 keer komen wij er nog steeds graag.

Gereisd met partner in juni 2016

fantastische plek

frs , 13-10-2014

voor één nacht daar gestaan, een fantatstische plek, sanitair met vloerverwarming.

zeer vriendelijke ontvangst

Gereisd met partner in oktober 2014

Geweldige "kleine" camping

Peter, 25-8-2014

Een hele rustige kleine camping met veel aandacht voor de gasten.

Een hele week gekampeerd en gefietst in de omgeving van Hoogeloon.

Supersanitair en zeer goed onderhouden campingterrein.

We komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2014

Prachtige minicamping

Jan, 7-8-2014

Top minicamping met ruime plaatsen alle voorzien van water en stroom, super sanitair dat prima bij gehouden wordt door de vriendelijke eigenaren. Diverse speeltoestelen voor de kinderen, mooi bijgehouden

grasveld, in een rustige omgeving gelegen.

Voldoende fiets en wandel mogelijkheden, er ligt veel gratis info op de receptie, een plaats waar we zeker terug komen

Gereisd met partner in augustus 2014

Rustige camping, leuk met kleine kinderen

sonjaenhans, 6-8-2014

We hebben drie weken op deze camping gestaan. Het sanitair is heel schoon, de douche ruim en goed af te stellen, je kunt er met z'n drieën in. De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. De plekken zijn ruim, elke plek heeft een wateraansluiting. In het midden is het speelgedeelte: een klein klimhuisje, waaronder een zandbak, twee baby schommels, twee gewone schommels, een touwladder en een touw waar je aan kunt zwaaien. Onder de toren is een kleine zandbak met wat speelmateriaal. Er staat een grote, lage trampoline bij en twee picknicktafels. Wordt het wat druk bij de speeltoestellen dan kun je heel dichtbij de kinderen goed in de gaten houden.

Een aantal grote bomen geeft voldoende schaduw als het warm is.

Mooi verzorgd grasveld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Een mini camping waar je echt tot rust kan komen!

Karin en Stefan Van Springel-Dubbeldeman, 29-7-2014

Bij het binnenrijden van de mini camping voel je de rust al over je komen. Mooie, grote en groene staanplaatsen met stroomaansluiting en eigen waterkraantje. Vriendelijke ontvangst door de eigenaars. Elke dag de bakker die even langskomt en ook de ijscokar bracht een bezoekje.

Het sanitair op de mini camping is kraaknet en alle voorzieningen zijn dik in orde. Als je rust zoekt in een prachtige groene omgeving waar je niet op elkaar gepropt staat en persoonlijk nog wordt onthaald, dan ben je hier op het juiste adres. Wij zijn hier "per toeval" terechtgekomen, maar het zal voor ons zeker niet de laatste keer zijn!

Gereisd met partner in juli 2014

geweldige minicamping

corrie groen, 11-8-2013

Vriendelijke eigenaars, mooie ruime verzorgde plaatsen, sanitair wordt goed schoongehouden, prima wasmachine en droger. Mooie omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2013

Geweldige blokhut.

Pieter Jansma, 16-3-2013

De blokhut van Maya's Hoefke gehuurd voor het weekeind.

Heerlijk gefietst in de omgeving van Hoogeloon.

Blokhut mag het eigenlijk niet heten: zeer luxe: met toilet en douche.

Zelfs vloerverwarming is er aanwezig.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Prima plekje

M. Olzheim, 1-9-2012

Wij hebben met 4 volwassenen de trekkershut gehuurd voor een weekend. Alles was prima in orde. Goede (nieuwe) bedden, sanitair netjes. Wij hebben vooral gebruik gemaakt van het sanitair in het toiletgebouw en dat was fantastisch. Ruime douches, instelbare douche, heerlijk.

In de trekkershut was het keukentje voorzien van alles wat we nodig hadden.

De eigenaren van de camping waren zeer vriendelijk en gezellig.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping mini-camping Maya's Hoefke in Hoogeloon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping mini-camping Maya's Hoefke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping mini-camping Maya's Hoefke scoort een 9.18 uit 10 op basis van 18 reviews.