Pension Gasterij Landschot

9,9

17 reviews over Pension Gasterij Landschot in het Nederlands

In één woord: Fantastisch

Falcao, 15-8-2017

Ultieme rust, luxe verwennerij, eerlijk genieten, volop privacy, mooi afgewerkt gebouw en omgeving, Brabantse en Kempische gastvrijheid!
Gereisd met partner in augustus 2017

ultiem ontspannen, heerlijke bedden, super ontbijt

Linda & Arjen, 28-2-2016

Wat 'n heerlijke plek om te verblijven! ontzettend gastvrij ontvangst, ultiem ontspannen in de bijzondere spa (wat 'n ervaring dat floaten...!!), heerlijke bedden en 'n fijne kamer met prachtig uitzicht en 's ochtends 'n kakelvers ontbijt: wij waren onder de indruk en willen deze plek aan 'n ieder aanraden!
Gereisd met partner in februari 2016

Heerlijke plek, om terug te keren!

Sylvia Driessen, 2-5-2015

Wat hebben wij genoten van ons verblijf. De rust die de omgeving uitstraalt is heel fijn. De boerderij heeft een hele mooie stijl, basic met industriële onderdelen en veel natuurlijke materialen. Wij hadden een grote kamer met beneden een fijne bank, boven een heerlijk bed en de grote inloopdouche achter het bed. De gastvrijheid van Jan en Gerrie is geweldig, de ontvangst met koffie en thee, het heerlijke ontbijt met streekproducten verzorgd door Jan. De omgeving is heerlijk om een wandeling te maken. Hier kom je helemaal tot rust!!
Gereisd met partner in mei 2015

Met 8 vrienden heerlijk weekend gehad

Simon Bijpost, 3-1-2015

Met z'n achten genoten van deze geweldige accomodatie maar bovenal van de gastvrijheid.

Ook degenen die niet zo van een Spa houden waren achteraf enthousiast.

De Spa, het diner en de Gasterij met een groep beleven was helemaal goed!

Gereisd met vrienden in januari 2015

Bijzonder combi van sfeer, luxe & aandacht!

Sandra, 15-9-2014

Afgelopen weekend hebben we met 7 vriendinnen een geweldig weekend gehad bij Gasterij Landschot en bij Natuurspa Hoogeloon. We zijn bijzonder in de watten gelegd door Jan en Gerrie. Zoveel rust en liefdevolle aandacht, fijne uurtjes in de spa, 's avonds samen koken in de fijne grote keuken.. het was echt perfect. We komen zeker terug!
    Gereisd met vrienden in september 2014

Absoluut een aanrader!

Monique, 14-9-2014

Gastvrij,prachtige kamers,totale ontspanning,biologisch heerlijk ontbijt,lunch eveneens,geweldige Spa,anders dan anders,een plek om nogmaals naartoe te gaan!
    Gereisd met vrienden in september 2014

Mooie plek waar je heerlijk wordt verwend!

Margo, 4-8-2014

De kamers zijn mooi ingericht, heel schoon en het uitzicht is prachtig. Het is er heerlijk rustig en ontspannen. Lekker ontbijt en andere lekkernijen. We hebben een dag in de Boerderij Spa doorgebracht en dat was fantastisch. Echt een aanrader! We zijn in de watten gelegd en verwend, het was heerlijk relaxed. De producten die gebruikt worden zijn erg fijn.

Tot slot zijn Jan en Gerrie ontzettend gastvrij en maken ze de tijd die je daar doorbrengt tot een succes.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Heerlijk ontspannen bij Gasterij Landschot!

Irisgoeree, 19-5-2014

Dit weekend bezochten mijn man en ik Gasterij Landschot. We werden ontvangen door Jan met koffie en wat lekkers uit de regio op het terras in de zon met uitzicht op de weilanden. Daarna bracht hij ons naar onze kamer (de witte kamer). Iedere kamer heeft zijn eigen decoratie, maar allemaal in dezelfde neutrale, comfortabele en mooie stijl. Achter het bed zat een mooie ruime inloop douche. De kamers hebben geen TV, maar deze hebben we ook geen moment gemist. Wil je toch een filmpje kijken? Wij hebben dat via de WiFi van de Gasterij gedaan. Ging perfect. Het ontbijt was heerlijk, met ruime keuze regionale producten. In de regio zijn er volop plekjes om te ontdekken en vele terrasjes en restaurants waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt. We hebben ook een dag gebruik gemaakt van de boerderij Spa. Gerrie heeft ons een paar uur lang begeleid, verzorgd en in de watten gelegd. Heerlijk! Absoluut een aanrader om deze Gasterij met bijbehorende Spa te bezoeken!
    Gereisd met partner in mei 2014

Gasterij Landschot, onthaasten in Brabant

Koos, 25-11-2013

Verwachting meer dan uitgekomen. Twee nachten in een luxe kamer met een heerlijk bed met daarachter een stortdouche. Twee keer een heerlijk ontbijt met verschillende streekproducten. In de mooie omgeving gewandeld om vervolgens in de BoerderijSpa totaal verzorgd te worden. Wij hebben het aarde, brood en kruidenarrangement geboekt. Vijf uur lang verwend worden met verschillende behandelingen, relaxmomenten en heerlijke streekgerechtjes. De dag geëindigd met een heerlijk diner in restaurant De Gouden Leeuw in Vessem. Wij komen zeker nog een keer terug.
    Gereisd met partner in november 2013

heerlijk bijkomen

C. van Meer, 17-10-2013

Pension Gasterij Landschot is en heerlijke plek om even helemaal tot rust te komen en verwend te worden. De eigenaren Jan en Gerrie zijn buitengewoon hartelijk en gastvrij. Het is schoon en prachtig ingericht. Kortom een plek waar alles klopt. Ook de boerderij spa is echt een aanrader. Mijn man die normaal niet van sauna houdt heeft zich heerlijk laten verwennen en kon genieten van de 'ovens', zoals Gerrie het noemt. De intieme sfeer is erg prettig, en je komt helemaal tot elkaar omdat je alles met z'n tweeen doet. Kortom zit je even in een dip, hier is de ruimte en de rust om weer met vernieuwde energie het volle leven in te gaan. Dus helemaal top
    Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Gasterij Landschot bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gasterij Landschot in Hoogeloon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gasterij Landschot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Gasterij Landschot scoort een 9.86 uit 10 op basis van 17 reviews.