8,9

Uitstekend

3 reviews over Vakantiehuis De Schop in het Nederlands

Weer een geslaagd weekend

Voetbalvereniging SPS, 11-2-2014

Mooi huis, voorzien van alle gemakken. Vriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in januari 2014

Fantastische plek

Jacqueline Leune, 18-2-2013

Mooie accomodatie. Luxe, schoon en het allerbelangrijkse de flexibilitieit.

Personeel denkt mee, niets is teveel.Wij waren er met 2 hockeyteams en wilden op het laatste moment een avond stappen in Valkenswaard. De chauffeur van de terreinbus(gele amerikaanse schoolbus uit Sister Act) was zelfs bereid om ons 's nachts op te halen. Ook met de bus naar Tilburg gegaan voor een oefenwedstrijd, chauffeur bracht en haalde ons wanneer we maar wilden. Kwam je voor het ontbijt kaas of melk tekort, een belletje naar de keuken en het werd aangevuld. Gezellige open haard, kortom alles is fantastisch. Bovendien heel schoon. Eigen terras, dus ook in de zomer lijkt het mij fantastisch. Heel geschikt voor sportteams, scholen en familieweekenden. Prijs kwaliteit een dikke 10!

Gereisd met vrienden in februari 2013

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Namens Familie Boden, 26-9-2011

De Schop is geweldig, omdat je helemaal op jezelf kunt zijn. Niemand die je hindert. Eten is prima verzorgd. Personeel staat altijd voor je klaar. Je hoeft je niet te vervelen, er is vanalles te doen.
Gereisd met vrienden in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Schop in Hoogeloon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Schop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Schop scoort een 8.88 uit 10 op basis van 3 reviews.