8,7

Uitstekend

57 reviews over Chalet Buitenboel in het Nederlands

Bijzondere en unieke locatie

Marga, 25-6-2017

Dit jaar waren we voor ons jaarlijks familieweekend bij de Buitenboel. Wat een prachtige locatie. Een ruime groepswoning met veel persoonlijke aandacht en luxe: opgemaakte bedden bij aankomst (bedden slapen heerlijk), handdoeken voor iedereen, een stukje prive-tuin met sauna en hottub!!

Renate en Bart, de eigenaren zijn heel gastvrij en denken goed mee. Er heerst een heerlijke ontspannen sfeer. Ook de omgeving is prachtig. Kortom wij hebben genoten!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Lekker uitrusten!

Frouke, 9-6-2017

De camping van buitenboel is prachtig, gelegen aan de landerijen en dichtbij prachtige bossen met meanderende beken. Zeker niet alleen voor " pieterpadders"! Mooi schone sanitaire voorzieningen en gezellige eigenaren.
        Gereisd alleenreizend in juni 2017

Heerlijk weekend!

Paul, 17-5-2017

Wij verbleven een weekendje met 22 vrienden/vriendinnen bij Buitenboel. Het complex is heel leuk en ruim opgezet met een mooie speeltuin, een groot stuk gras (om te voetballen bijv.) met daarnaast drie leuke en netjes ingerichte kota's. Bij het huis (boerderij) zat een ruime tuin met daarin de sauna & hottub. De bedden waren netjes opgemaakt en voor iedereen lagen er handdoeken klaar. Goed verzorgd!

Paar minpuntjes waren dat de 1-persoonsbedden in de kota's eigenlijk te smal zijn voor een volwassen persoon om comfortabel in te slapen. Dit had wel vermeld mogen worden op de website. Ook de 1-persoonsbedden boven de bedstees waren niet comfortabel omdat het daar heel erg warm en benauwd werd.

Maar al met al een heerlijk weekend gehad en als je rekening houdt met bovengenoemde punten kan ik iedereen deze bijzondere locatie aanbevelen!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk genoten van ons weekendje weg

Josien, 24-4-2017

We hebben het erg naar ons zin gehad bij de Buitenboel. De hottub is heerlijk en wordt op hout gestookt wat zeker zijn charme heeft. Het huisje was lekker schoon, knus en gezellig ingericht alles was aanwezig zelfs een tv ! Met een heerlijk 2 persoonsbed. Ook onze hond was welkom. Heerlijk ontbijt en diner gehad, Renate en Bart zorgen ervoor dat je niets te kort komt. Een echte aanrader!
        Gereisd familie in april 2017

Heerlijk bijkomen

Jacqueline, 8-9-2016

De Buitenboel is een heerlijke plek om tot rust te komen. Dit hebben wij al meerdere malen mogen doen, en zal zeker nog meer gedaan worden. Een fijne rustige camping en in de omgeving genoeg gelegenheid voor wandelen en fietsen.
        Gereisd anders in januari 2016

Een mooie ervaring!

Sabien, 12-8-2016

Wij hebben een midweek vakantie gevierd in een Finse kota. Wat een gezellig huisje. Er moet wel gezegd worden dat het huisje klein is, maar het ontbreekt je aan niets! Het is erg compleet en de gastheer en gastvrouw zorgen voor een zeer aangenaam verblijf. De dieren op het terrein zijn voor de kinderen een mooie bezigheid - helpen voeren en het rapen van de verse eitjes! - wij hebben een mooi en lekker verblijf gehad. Goede bedden. De enkele bedden zijn voor de kinderen prima. Als volwassenen zou je er wat krap liggen. De hottube achter het huisje is geweldig. Een super ervaring!

Kortom - wij hebben genoten van buitenboel!

Gereisd familie in augustus 2016

rustgevend

de feyter deckers, 26-7-2016

rustige camping sanitair en douches netjes mooie omgeving voor honden en ze zijn daar ook welkom vriendelijke uitbaters
        Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig huisje in een prachtige omgeving

Mirjam de Bruin, 10-6-2016

Wij zijn het afgelopen pinksterweekend met een grote groep bij de buitenboel wezen kamperen. We hadden ook een Finse Kota. Geweldig huisje, van alle gemakken voorzien, heerlijke bedden met lekkere warme dekbedden, een mooie keuken met een vuurplaatsje, genoeg keukengerei, glazen borden en bestek. De badkamer is erg mooi, en de naast het huisje gelegen hottub is echt briljant, Bart komt hem vullen en verschonen wanneer je dat wilt, en je kunt hem zelf lekker warm stoken. Op het terras staan heerlijke relaxstoelen. De camping is ook mooi en de sanitaire voorzieningen zijn prima. Bart en Renate doen er alles aan om het je naar de zin te maken, we kregen zelfs verse broodjes en eitjes voor het ontbijt. De omgeving is ook prachtig en er is voor iedereen genoeg te zien en te doen. Al met al een Topweekend gehad. Bart en Renate + team, enorm bedankt!!
        Gereisd familie in mei 2016

Prima lokatie direct aan het Pieterpad

Eric&Marleen, 28-3-2016

Pieterpad arrangement: Wij verbleven 2 nachten in een Finse kota met kleine keuken, eigen CV, douche, 2 pers. slaapkamer en 2 extra bedden. Buiten een geweldige op houtblokken gestookte hottub, een ervaring! Prima geslapen, de andere 2 bedden staan in de verbindingsgang tussen de keuken en slaapkamer.

Renate kookt een heerlijke maaltijd voor je, laat je verrassen! Zeker handig als je de hele dag gewandeld hebt. Ook het ontbijt en de lunch(meenemen) zijn goed verzorgd. Het NS station Vierlingsbeek is 1,5 km lopen, goed te doen.Het pieterpad komt precies langs Buitenboel, in ons geval handig om te lunchen tijdens de wandeling. Het is een gezellige plek bij Buitenboel, aardige gastheer en dame, boerderij dieren en momenteel wordt het "restaurant" verbouwd dat een beetje rommelige indruk gaf maar voor ons geen enkele bellemering. In de naaste omgeving verschillende boerderijen en het spoor op redelijke afstand waar je weinig last van hebt. Voor pieterpad gangers heel geschikte locatie.

Gereisd met partner in maart 2016

Een aanrader!

Monique, 23-3-2016

We lopen met een groep het Pieterpad, buitenboel is gelegen aan het Pieterpad. Gastvrij ontvangst, heerlijk gegeten en vooral genieten in de hot tub en savond gezellig met elkaar in de bedstee
        Gereisd met vrienden in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Buitenboel in Holthees, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Buitenboel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Buitenboel scoort een 8.68 uit 10 op basis van 57 reviews.