Chalet Buitenboel

8,6

60 reviews over Chalet Buitenboel in het Nederlands

Een fantastisch verblijf. Een aanrader

Schuurmans, 28-9-2017

Goede bedden. Veel te doen. Veel eetmogelijkheden. Prachtige keuken. Heerlijke hottub en sauna
Gereisd met vrienden in september 2017

Prima kampeer periode

Wim Schipper, 4-9-2017

Prima ontvangst door gastvrouw en gastheer, prima schoon sanitair, kort geschoren gazon en goede Wifi.
Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit weer

Danielle, 22-8-2017

De kota's zijn leuk, maar wat klein en niet zo schoon. De locatie is super. Via aanbieding geboekt en dat hebben we geweten. Slecht ontvangst, extra betalen voor het hout voor de hottub en handdoeken (niet van tevoren aangegeven), we mochten niet buiten ontbijten (wel vriendelijk gevraagd) en een onvriendelijke eigenaresse. Er is me vier keer verteld dat klanten van aanbieder minder krijgen dan 'gewone' klanten en dat onderscheid is niet prettig en ook onnodig. Ik raad het zeker niet aan. Wij hebben ons totaal niet welkom gevoeld en het nachtje weg was een beetje een teleurstelling. Geen waar voor je geld.
Gereisd met partner in augustus 2017
Bart en Renate, eigenaar, 5-9-2017

hartelijk dank voor deze review. Helaas moeten we hier onze bedenkingen bij plaatsen. Bij jullie aanbieding waren inderdaad geen handdoeken inbegrepen, wel het gebruik van de hot tub. Hout kan altijd worden bijgekocht indien nodig. Dit staat allemaal duidelijk in jullie boekingspapieren vermeld.

Er is dus totaal geen onderscheid geweest tussen u en onze andere gasten die wel of niet van leuke aanbiedingen gebruik hebben gemaakt.

helaas waren jullie flink wat later aan de ontbijt tafel verschenen. wij vinden het begrijpelijk dat wij een compleet en overvloedig ingedekte tafel niet vanuit ons restaurant naar buiten verplaatsen wanneer verlate gasten op komen dagen.

Maar vanzelfsprekend zullen we nooit iemand verbieden om buiten te gaan zitten. We zullen uw review hier en op diverse andere plaatsen maar met een schep zout nemen en hopen dat anderen dit ook doen.

Bijzondere en unieke locatie

Marga, 25-6-2017

Dit jaar waren we voor ons jaarlijks familieweekend bij de Buitenboel. Wat een prachtige locatie. Een ruime groepswoning met veel persoonlijke aandacht en luxe: opgemaakte bedden bij aankomst (bedden slapen heerlijk), handdoeken voor iedereen, een stukje prive-tuin met sauna en hottub!!

Renate en Bart, de eigenaren zijn heel gastvrij en denken goed mee. Er heerst een heerlijke ontspannen sfeer. Ook de omgeving is prachtig. Kortom wij hebben genoten!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Lekker uitrusten!

Frouke, 9-6-2017

De camping van buitenboel is prachtig, gelegen aan de landerijen en dichtbij prachtige bossen met meanderende beken. Zeker niet alleen voor " pieterpadders"! Mooi schone sanitaire voorzieningen en gezellige eigenaren.
        Gereisd alleenreizend in juni 2017

Heerlijk weekend!

Paul, 17-5-2017

Wij verbleven een weekendje met 22 vrienden/vriendinnen bij Buitenboel. Het complex is heel leuk en ruim opgezet met een mooie speeltuin, een groot stuk gras (om te voetballen bijv.) met daarnaast drie leuke en netjes ingerichte kota's. Bij het huis (boerderij) zat een ruime tuin met daarin de sauna & hottub. De bedden waren netjes opgemaakt en voor iedereen lagen er handdoeken klaar. Goed verzorgd!

Paar minpuntjes waren dat de 1-persoonsbedden in de kota's eigenlijk te smal zijn voor een volwassen persoon om comfortabel in te slapen. Dit had wel vermeld mogen worden op de website. Ook de 1-persoonsbedden boven de bedstees waren niet comfortabel omdat het daar heel erg warm en benauwd werd.

Maar al met al een heerlijk weekend gehad en als je rekening houdt met bovengenoemde punten kan ik iedereen deze bijzondere locatie aanbevelen!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk genoten van ons weekendje weg

Josien, 24-4-2017

We hebben het erg naar ons zin gehad bij de Buitenboel. De hottub is heerlijk en wordt op hout gestookt wat zeker zijn charme heeft. Het huisje was lekker schoon, knus en gezellig ingericht alles was aanwezig zelfs een tv ! Met een heerlijk 2 persoonsbed. Ook onze hond was welkom. Heerlijk ontbijt en diner gehad, Renate en Bart zorgen ervoor dat je niets te kort komt. Een echte aanrader!
        Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Heerlijk bijkomen

Jacqueline, 8-9-2016

De Buitenboel is een heerlijke plek om tot rust te komen. Dit hebben wij al meerdere malen mogen doen, en zal zeker nog meer gedaan worden. Een fijne rustige camping en in de omgeving genoeg gelegenheid voor wandelen en fietsen.
        Gereisd anders in januari 2016

Een mooie ervaring!

Sabien, 12-8-2016

Wij hebben een midweek vakantie gevierd in een Finse kota. Wat een gezellig huisje. Er moet wel gezegd worden dat het huisje klein is, maar het ontbreekt je aan niets! Het is erg compleet en de gastheer en gastvrouw zorgen voor een zeer aangenaam verblijf. De dieren op het terrein zijn voor de kinderen een mooie bezigheid - helpen voeren en het rapen van de verse eitjes! - wij hebben een mooi en lekker verblijf gehad. Goede bedden. De enkele bedden zijn voor de kinderen prima. Als volwassenen zou je er wat krap liggen. De hottube achter het huisje is geweldig. Een super ervaring!

Kortom - wij hebben genoten van buitenboel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

rustgevend

de feyter deckers, 26-7-2016

rustige camping sanitair en douches netjes mooie omgeving voor honden en ze zijn daar ook welkom vriendelijke uitbaters
        Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Buitenboel in Holthees, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Buitenboel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Buitenboel scoort een 8.58 uit 10 op basis van 60 reviews.