Vakantiepark Villapark Panjevaart ***

Niet 6 persoons ingericht

Gezin van 6, 19-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Goed was 't zwembad ernaast: Splash. De sauna in 't huis was lekker. Mooie ruime tuin.

Slecht: 5 zit plekken op bankstel terwijl we een 6 persoons huis hebben gehuurd. Vaatwasser was ieniemini: moest 3x per dag aan. Matrassen gleden steeds uit elkaar. Douchewater liep hele badkamer door. Wel handdoekken gehad van het park om een dijk te creëren rond de doucheplek.

Park zit vol met 'permanente-harde-werkers' geen last van gehad maar geeft geen vakantiesfeer op t park.

Op het park zelf alleen een klimrek en tafeltennistafel gezien. Maar goed dat ze samen werken met camping ernaast.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Villapark POLENVAART

Nel, 1-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Kan het niet anders verwoorden dan vreselijk. Dat dit zich nog een vakantiepark mag noemen snappen wij niet. Het is een immigranten dorp. Men kijkt nergens naar! Er wordt hard maar dan ook veel te hard gereden kinderen kunnen niet veilig buiten spelen om over de vervuilde speeltuin maar niet te spreken.

Fort Oranje 2????

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Nooit meer

Paul, 5-7-2017

Dit is geen vakantiepark maar een woongebied voor buitenlandse gastarbeiders.

Doordat deze mensen door je terras lopen bestaat er geen privé sfeer. Bij de vijver staan soms wel zeven personen bij het vissen te buurten en dat is dan naast je gehuurde bungalow.

Gereisd met partner in juni 2017

heerlijk bijgekomen

Maria, 28-6-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

we hebben een fijn weekend in een comfort bungalow door gebracht. Kinderen hebben zich vermaakt bij splesj. in de omgeving van alles te doen. Wij hadden ook een overkapping op het terras hierdoor konden we langer buiten blijven. Huisjes zijn niet heel groot maar wel compleet en prima schoon. Je kan ook een skelter bij de receptie huren, hartstikke leuk.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

voortijdig vertrokkenen - nooit meer

M, 6-6-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Huisjes zien er aan de buitenkant nog aardig uit maar van binnen vies en gedateerd. Vaatwasser ter grootte van een oven. vieze douche, geen thermostaatkraan. Blij dat het mooi weer was want binnen met 6 personen in dit kleine hokje is niet te doen.van plan om het Pinksterweekend (vrijdag t/m dinsdag) te blijven maar na 1 nacht van 2 uur slaap vertrokken. Volop Polen, snachts veel lawaai tot een uur of 4 en sochtends een slapende dronken man in de speeltuin. Niet heen gaan. Prima als je een park op deze wijze verhuurd, maar verhuur het dan niet meer aan toeristen / mensen met kinderen of rustzoekers. Dit is totaal anders dan de website aangeeft
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Nooit meer

van Oers, 14-5-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

Vanwege een verbouwing zochten we voor een periode van 6 weken een tijdelijk onderkomen. We dachten dit gevonden te hebben in Villapark Panjevaart, Na 2 weken kunnen we concluderen dat dit een hele slechte keuze is geweest,

Doordat het park rijkelijk gevuld is met werklui uit oost-europese landen is er de hele dag tot laat in de nacht veel lawaai, muziek en overlast.

Van een rustig vakantiepark is geen enkele sprake

Juist om 's avonds een beetje bij te komen van het klussen dachten we een rudtig plekje gevonden te hebben, maar dat is het totaal niet.

Dat dit park zichzelf de termen rustig en rustiek toeschrijft is schromelijk overdreven. Hiervan is op geen enkele manier sprake.

Mocht je dit park overwegen dan zou ik dat zeer sterk afraden.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Eens met negatieve reviews

Anoniem, 8-5-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

Ik ben het compleet eens met de negatieve reviews. Tel daar bij op de extra kosten en inhoudingen van borg vanwege schoonmaak en je hebt onze ervaring compleet. Huisje was verschrikkelijk vies toen wij er in kwamen. We hebben alles zelf schoongemaakt om bij vertrek te horen te krijgen dat er onvoldoende schoongemaakt is en er enorme hoge kosten (naast reeds betaalde schoonmaakkosten) voor extra schoonmaak in rekening worden gebracht. Zelfs een magnetron, die niet gebruikt is, wordt als niet schoongehouden aangemerkt!
Gereisd anders in januari 2017

fantastische ligging, veel te bezoeken

familie Onstenk, 18-4-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

om volop te profiteren auto nodig. Veel te bezoeken op rijafstand. Van cultuur tot sport en avontuur. (Efteling, stad Breda, de Biesbosch, indoorski, ..)
Gereisd met vrienden in april 2017

De site maakt het mooier dan het is

Anne, 12-4-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Als je als groep gaat moet je van te voren €200 borg betalen en de eind schoonmaak. Uiteindelijk houden ze nog allerlei kosten van je borg in omdat je volgens hun het huis zo vies achter gelaten hebt. Op allerlei manieren proberen ze extra te verdienen. Het park zit vol met Polen en buitenlanders. Niet voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in april 2017

Mooi huis met grote ruimte om samen te eten

linda, 1-4-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Voor mijn man zijn 50e verjaardag een 14 persoonshuis gehuurd. Dit zijn 2 huizen die door een grote serre met elkaar verbonden zijn. Ieder huis heeft een keuken badkamer met sauna open haard en woonkamer.

In de serre staan 2 grote ronde tafels maar makkelijk 14 personen aan kunnen eten.(In 1 woonkamer staat nog een eettafel voor 6 personen die je nog in de serre erbij kan zetten) Buiten staan 2 tuintafels met stoelen en is bij alle 2 de huizen een overdekt gedeelte. We hebben heerlijk uitgebreid met de familie gegeten. En wie wou blijven slapen kon blijven. Voor dit soort gelegenheden is het een perfect huis. Naast het huis is een groot grasveld met speeltuin.

Het huis is goed onderhouden.

De mensen bij de receptie zijn erg hulpvaardig en denken met je mee!

We hebben een rondje door het park gelopen en hebben gezien dat er inderdaad gedeelten zijn waar veel mensen uit Polen zitten, maar in het nieuwe gedeelte totaal geen last.

Kortom een top weekend in een fantastisch huis.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark Panjevaart in Hoeven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark Panjevaart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villapark Panjevaart scoort een 6.48 uit 10 op basis van 326 reviews.