Beoordelingen Safaripark Beekse Bergen

Safaripark Beekse Bergen
481 beoordelingen
Beoordelingen Safaripark Beekse Bergen
Beekse Bergen 1, 5081 NJ, Hilvarenbeek

Wil je weten wat anderen vonden van Safaripark Beekse Bergen in Hilvarenbeek? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Safaripark Beekse Bergen.
Safaripark Beekse Bergen scoort een 8,7 uit 10, op basis van 481 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Safaripark Beekse Bergen in Hilvarenbeek? Op deze pagina lees je beoordelingen van Safaripark Beekse Bergen. Je kunt 676 vakantiefoto's van Safaripark Beekse Bergen bekijken. Daarnaast kun je 26 video's van Safaripark Beekse Bergen zien op Zoover. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Safaripark Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

456 beoordelingen over Safaripark Beekse Bergen

481 beoordelingen
8,7
Toon score en beoordelingen van:
Juli 2014
"Echt een aanrader voor iedereen"vertalen
diana71
10,0

26-07-2014 beekse bergen is het mooiste safariepark en vooral omdat je met de boot en met de bus een ritje kunt maken door het park echt geweldig

"Twitter beoordelingen"
06-07-2014 @sharondomenie Lekker dagje naar de beekse bergen met stage. --- Bron: https://twitter.com/sharondomenie/status/485650238058037248
29-06-2014 @_KaJSGirl Was me toch wel even gezellig in de Beekse Bergen 🐘🐯🐵🐧 http://t.co/r4uguMXJZy --- Bron: https://twitter.com/_KaJSGirl/status/483366009513181186
14-06-2014 @Lonnekeeeex Gezellig avondje gehad bij beekse bergen ! --- Bron: https://twitter.com/Lonnekeeeex/status/477921969795780608
met partner, Juli 2014
"Een absolute aanrader"vertalen
simplyred
8,0

27-07-2014 Vooral de wandelsafari en de autosafari is aanrader. Je kunt alles in je eigen tempo bekijken. Ook bij het terras met uitzicht op de mantelbavianen is heel leuk om te ervaren. We hebben daar zeker een 1 uur het familieleven bekeken.

met partner, Juli 2014
"Prachtig dierenpark"vertalen
relratje
9,0

25-07-2014 ontzettend mooi opgezet, leuk in alle jaargetijden. Je kunt op vier verschillende manieren door het park: met eigen auto, te voet, met een bootje en met een safari bus. Er is volop horeca aanwezig. Kortom een leuke dag uit voor iedereen

met vrienden, Juli 2014
"Park/dieren prachtig, horeca en pijzen slecht"vertalen
Jansen52
7,0

24-07-2014 Park en de dieren zijn werkelijk prachtig geworden.
Wat zonde dat dit wordt verpest door ongeinteresseerd Horeca personeel, slecht eten, bijna vieze omstandigheden en zeker voor deze omstandigheden veel te hoge prijzen.
En dan vergeet ik 8 euro parkeergeld te melden waar je niet omheen kunt want geen andere parkeermogelijkheden

met jonge kinderen, Juli 2014
"Een superfijne indrukwekkende dag gehad."vertalen
Marike
9,0

24-07-2014 Het parkbezoek was een absolute topper. Geweldig ook het krokodillen en nijlpaard verblijf. Nog nooit zo dicht in de buurt gestaan van deze geweldenaars. Ook de vogelshow is een absolute aanrader. De dieren zien er goed doorvoed en "tevreden" uit en lijken er plezier aan te beleven ons in het voorbijgaan gade te slaan :-) Zeer kindvriendelijke attractie

met jonge kinderen, 2014
"Indrukwekkend"vertalen
Claire
10,0

21-07-2014 Heel veel dieren, toffe speeltuinen voor de kids.

met oudere kinderen, 2014

26-07-2014 Veel te zien en erg groot

"Top!"vertalen
evelien vercruyssen
10,0

22-07-2014 mooiste dierenpark dat ik tot nu toe al bezocht heb!

"Een natuurlijk,afwisselend,speelrijk dagje uit."vertalen
monique bergman
9,0

20-07-2014 beekse bergen safaripark is er voor ouders die houden van natuur,dieren,en de kinderen worden vermaakt omdat er zoveel te zien is aan wilde dieren en tussendoor kunnen ze ook weer even spelen op de speeltoestellen of een activiteit doen.ben je moe van het lopen dan ga je over op de bus of boot.voor ieder wat wils.en natuurlijk op zijn tijd even zitten met wat lekkers erbij.wij vinden een abbonament echt de moeite waard omdat de prijs niet erg hoog is en er is genoeg te doen zodat je ook kunt afwisselen wat je elke keer doet.in de zomer maken de evenementen het weer anders en in de winter als we ons vervelen gaan we alleen even de autosafari doen.wij zijn erg positief over het park en we proberen ook elke keer weer andere vrienden mee te krijgen om ook enthousiast te maken en dat lukt ook erg goeg..wij houden erg van dieren en we genieten er ook erg van als je ziet hoe dat ze een groot en mooi leefgebied ze hebben en dat vinden we erg belangerijk.volgende week zijn we er weer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?