Bed and Breakfast Het Juweel

9,4

3 reviews over Bed and Breakfast Het Juweel in het Nederlands

Super B&B

Jannie van Beek , 8-9-2014

De B&B is werkelijk fantastisch, de kamers zijn mooi ruim en zeer schoon. Badkamer netjes ruim en ook zeer schoon.

Wil en Jeanne zijn zeer vriendelijk, bij aankomst gastvrij ontvangen met een kopje koffie of iets fris, gezellig zitten kletsen. Je krijgt een heel erg huiselijk gevoel bij ze. Ze zijn behulpzaam. De tassen werden naar boven gedragen naar de kamers, kamers zijn mooi en erg schoon. Heerlijk geslapen. Het ontbijt is werkelijk super!!! erg uitgebreid en heerlijk vers, verse jus 'd orange en het assortiment aan brood en vleeswaren, kaas en zoet beleg was erg goed. We kregen fruit mee voor onderweg. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat het geweldig was echt een aanrader. Mochten we ooit weer een B&B willen boeken als we in de buurt zijn van Hilvarenbeek dan zeker bij Wil en Jeanne.

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

Goede service

Suzan Timmerman, 18-8-2013

Ideaal voor een kort verblijf.

Samen met een vriendin zijn we naar een festival in de buurt geweest. We werden hier naar toe gebracht, top service.

Bij terugkomst hebben we nog gezellig buiten gezeten met de eigenaren.

' s ochtends een goedgevuld en heerlijk ontbijt gekregen.

De kamer is netjes en schoon.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Heerlijke plek om te overnachten

Berna Keers, 10-6-2013

De B en B Het juweel is een heel aangename plek om te overnachten.

We kregen een warm ontvangst en de volgende dag kregen we een ontbijt dat met liefde was klaargemaakt. Een heerlijke plek om te overnachten bij vriendelijke en warme mensen. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Juweel in Hilvarenbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Juweel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Juweel scoort een 9.4 uit 10 op basis van 3 reviews.