8,2

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Beekse Bergen**** bij :

2326 reviews over Vakantiepark Beekse Bergen in het Nederlands

Volgend jaar weer!!!!!!!

Familie van der Wijst, 19-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

We hebben een heel gezellige tijd gehad bij de Beekse Bergen ondanks het redelijk slechte zomerweer!!!!!

Geweldig

Maria Bakker, 18-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Geweldig verblijf. Op de camping het speeleiland en het safaripark.

De hel die decibel heet

Wicky, 18-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Accommodatie redelijk, als je geen smetvrees hebt. Attractiepas is leuk. Maar ga NOOIT rond de periode van decibel! Sinds onze aankomst in een hel beland. We zouden hierover geïnformeerd zijn, ik weet van niks. Mocht ik het desbetreffende mailtje gemist hebben, dan nog zouden we pas NA het boeken zijn geïnformeerd. Ons huis is omringd door bouwhekken, zowel zonder gas als TV/internet gezeten. De shovels scheuren om je huisje, het is levensgevaarlijk. Speeltuintjes kunnen niet gebruikt worden, hele dag herrie om je huisje. Om 24.00 rijdt het nog af en aan. Als je een uur in de wacht hebt gehangen voor contact met de receptie, krijg je te horen dat ze je op de hoogte hebben gesteld van de hinder die je kan ondervinden, Ze geven zelf ook toe dat de overlast meer is dan verwacht en dat er veel geklaagd wordt. we mogen nog een keer terugkomen, maar ik heb het hier wel gehad.
Gereisd familie in augustus 2017

Nooit meer in deze bouwput

Edwin, 17-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Wat een drama. Hierheen gegaan omdat we nog even een midweekje er tussenuit wilden. Het was een verassing voor de kids. We zaten in een huur tent van het park zelf. Bij aankomst niet schoon. Muizekeutels in de kastjes wat niet veel goeds beloofde. Inmiddels diverse levensmiddelen weg kunnen gooien omdat de muizen ervan gesnoept hadden. Tent is vochtig, klam en aan alle kanten open. Zelfs de slaap cabines kunnen niet helemaal dicht.

En dat het "enig" overlast wat we zouden kunnen ervaren van de opbouw van festival Decibel. Laat dat "enig" maar weg. Het is één grote bouwput. Grote machines die bestuurt worden door Neanderthalers met grote tatoeages die enige vorm van begrip dat ze op een camping aan het werk zijn vergeten. Kinderen die je niet gewoon over de camping kunt laten spelen, omdat het te gevaarlijk is. Van 9 tot 21 zou er overlast zijn terwijl ik dit typ is het 23.45u en ze rijden (scheuren) nog steeds met groot materieel over de camping. Dit kan echt niet. Nooit meer.

Heel erg teleurstellend!!

Ruth, 17-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Waar zal ik beginnen?

Het huisje, een jungalow plus gekozen voor een behoorlijk bedrag voor een week met 6 volw & een peuter.

Qua ruimte is het prima te doen maar het huisje is erg verouderd en gewoon ronduit smerig. Er hangt een hele vieze muffe lucht en de schoonmaak was zo ontzettend slecht gedaan dat er wel een kilo stof onder de bedden lag. Alles was gewoon vies. We kregen spontaan astma aanvallen. De kids beloofd dat er WiFi was maar ook dat was zo slecht dat we tientallen euro's aan internet bundels hebben moeten spenderen. Gelukkig hadden we wel een tv, maar helaas die heeft het ook 2 hele dagen niet gedaan. Daarnaast hadden we 1 hele ochtend geen warm water, waar niemand ons van op de hoogte heeft gebracht dus daar kom je dan pas achter als je lekker met je dikke blote reet onder de douche staat. Dan maar lekker een eitje bakken maar oh nee het werd een droge beschuit want er was ook geen gas;( dus dan maar proppen in het hele kleine zwembad met zn allen om even te kunnen douchen.

Dan de overlast.. wat een drama!!! 1 en al scheurende bende met bouwvakkers die lekker doorgaan tot na 23:00 uur.

Geprobeerd om een klacht in te dienen maar ze hadden het zo vreselijk druk bij de receptie dat het even op een A-4tje moest worden ingevuld en dan horen we zsm wat van het park.

DUSSSSS ik zou hier lekker een dikke week heengaan maar wij niet meer aju

Niet komen rondom decibel

C.Willemsen, 17-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Daar gaat onze vakantie,je betaald veel geld voor.....geluidsoverlast (7.00uur tot 23.00uur), vele onveilige situaties,verouderde bungalow, smerig vies en onhygiënisch. Je gaat uit eten met je gezin en de werklui van decibel komen aan het eind ook aanschuiven. Je denkt dat je in een schaftkeet zit.

Dit zou niet mogen.

In de bungalow ruikt het muf,veel schimmel overlast en overlast van mieren.

Wifi en tv liggen er meerdere dagen uit,tijdje geen gas.

Aangegeven dat ik iemand wilde spreken maar ben nooit teruggebeld .

Vreselijk dat je denkt er thuis even uit te kunnen en je op kunt laden en een fijne tijd met je gezin tegemoet gaat maar niemand geniet 😢😢

Dit kan echt niet !!!

E.S., 17-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

Op zich is de camping goed.. vele activiteiten met de attractiepas... een top-uitvinding! De bungalowtent was, als je geen smetvrees hebt... redelijk.

Alleen........ we waren gewaarschuwd voor "enig hinder" door de opbouw van het Decibel-festival. Laat dat "enig" maar weg... veel OVERLAST. Snel rijdende sjofels.. geluidsoverlast van s'morgens vroeg tot s'avonds laat en NIET alleen russen 09.00u en 21.00u! Ons veld werd omheind door hekwerken, mijn jongens noemde de camping "De Beekse Bajes". We kregen het gevoel weg gekeken te worden en hadden niet het gevoel "Welkom" te zijn. We verbleven op een bouwput. Ons Veld werd uiteindelijk bezet met "kartonnen tenten". Ik begrijp dat het bezoeken van een festival een geweldige ervaring is, en die gun ik iedereen! Maar laat een gezin bij het boeken niet in de "waan" dat zij een rustgevende vakantie krijgen. Nee Beekse Bergen..... dit kon echt niet !!!! Ik neem het de directie dan ook zeer kwalijk !!! Weg vakantie-geld......

nooit meer

Evi, 17-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

De Beekse Bergen kan je in één woord samenvatten, nl. verouderd!

De jungalows in het vakantiepark hebben een muffe, doordringende schimmelgeur; de matrassen zijn vies en versleten, van tussen de latten in het plafond valt er stof en spinnen... De receptie ligt er troosteloos bij net als de receptionistes waarvan hun enthousiasme ver weg lijkt.

Speelland kan gerust ook een opknapbeurt gebruiken en tenslotte hebben we dan nog het wildpark, voorlopig nog het enige lichtpunt van ons verblijf. Jammergenoeg zal dit laatste weldra ook zijn schoonheid volledig verliezen, want ze zijn het park aan het volbouwen, vaarwel weidse zichten. Tenslotte wens ik er ook nog aan toe te voegen dat men geen oren heeft naar je klachten. Kortom een gewaarschuwd man is er twee waard: ga er dus niet heen!

Gereisd familie in juli 2017

Nooit weer

Natasja, 17-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Door opbouw festival leek het een oorlogsgebied. Shovels, quads, vrachtwagens reden af en aan over het park, van 7:30 tot 23 uur herrie. Geluids test om 3 uur snachts. Chalet had geen chalet genoemd mogen worden, bedden waren hooguit 1,80 lang. Douchen was praktisch onmogelijk zo klein en dan nog maar te zwijgen over de hygiene! Als wij dit hadden geweten waren we nooit heen gegaan. Wel mochten we onze vakantie op een ander moment komen inhalen, nou nee nooit weer. Kan nog meer schrijven maar hou erover op, blij dat ik thuis ben.
Gereisd familie in augustus 2017

Erg leuk, genoeg te doen maar hygiëne mag beter

Dennis, 15-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Alles is goed behalve de hygiëne in ons chalet mag beter. De vloer was erg vies en onze slaapkamer stonk erg. Beetje vochtige penetrante geur hing er. Was erg vervelend. (chalet nr. 39)

Ook is de douche erg klein maar dat is volgens mij overal op campings in chalets

Gereisd familie in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Beekse Bergen in Hilvarenbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Beekse Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Beekse Bergen scoort een 8.15 uit 10 op basis van 2343 reviews.