Vakantiepark Beekse Bergen ****

2356 reviews over Vakantiepark Beekse Bergen in het Nederlands

Geweldige midweek gehad

Sylvia Gielen, 13-10-2017
  • Onderkomen10

Wij hadden de grootste jungalow dus hadden veel ruimte en was zeer lux ingericht
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Niet naar verwachting

Naomi, 6-10-2017
  • Onderkomen2

Goede ligging ten opzichte van het safaripark. Schoon zwembad en vooral erg leuk voor ons zoontje van 2,5 jaar. Het huisje, de kidsjungalow, viel erg tegen. De vloer is al in tijden niet schoongemaakt/ gedweild. De sokken van ons zoontje waren binnen de kortste keren zwart. Slaapkamers ruiken heel erg muf. Kinderstoel is te laag voor de eettafel. Wij zijn bij de receptie langs geweest omdat ons zoontje niet in het campingbedje dat klaar stond paste. Dit zou worden gecontroleerd tijdens onze afwezigheid maar er is alleen een matras bij het bedje neergelegd en een extra pan en waterkoker achtergelaten in het huis (niet op ons verzoek), hierover gebeld en er zou iemand komen. Die persoon is nooit geweest! Gelukkig hebben wij uiteindelijk het daadwerkelijke campingbedje gevonden in een kledingkast en bleek het te gaan om een babybox die klaar gezet was.
Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 7-10-2017

Beste Noami,

We vinden het spijtig om terug te lezen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We willen uiteraard al onze gasten een zo prettig mogelijk verblijf bezorgen. Bent u in de gelegenheid contact met ons op te nemen via: contact@beeksebergen.nl?

Wij hopen spoedig iets van u te horen.

M.v.g.

Team Beekse Bergen

Als alle punten worden aangepakt gaan we weer.

ricardo, 2-10-2017
  • Onderkomen2

Ik heb de dag van aankomst speciaal onze normale Jungalow laten ombouwen voor een kids jungalow dit omdat ons kleintje van bijna 1 jaar loopt en het toch wel een stuk fijner is met een hekje om de tuin en dergelijke.

Maar ik moet toch eerlijk bekennen dat wij een aantal flinke struikelblokken deze midweek hadden.

Bij aankomst zag de Jungalow er veel belovend uit net zoals op jullie website maar,

Kamers:

Bij het uitklappen van het kinderbedje tot je ontdekking komen dat deze bedjes te groot zijn voor de kamers de deuren van de kamers konden alleen dicht na het verschuiven van het bedje achter de deur.

De veiligheid sluitingen op de keukenkastje:

De helft is kapot en werkt niet mijn dochtertje trok de kastje en lades met messen gewoon open.

Matrassen:

Zeer slechte bedden, ze ruiken muf en zijn volledig doorgelegen.

Bij de kussens namen ze de Afrikaanse style wel heel erg dit waren niet meer dan een hoes gevuld met een klein propje stro( in ieder geval zo voelde het) zo erg dat ik de volgende dag direct naar de dichtbij zijnde beddenwinkel ben gereden voor 2 nieuwe kussens.

Keuken:

Bij het openen van de magnetron trek je niet het deurtje open maar je trekt de complete magnetron uit het kastje.

Tuin:

Echt de ligging is geweldig top beter kan haast niet jammer dat je af en toe een eikeltje op je kop krijg maar goed dat kunnen jullie niets aan doen.

De halve tuin is betegeld! De rest is zand blubber of waar het ook op lijkt. Met een hond en ons dochtertje van 1 geeft dit een mega bende zowel binnen buiten als in de kleding van onze kleine meid.

Het is dus ook wel fijn dat er een bezem in het huisje staat om het aan te vegen maar een stoffer en blik is er geeneens dus een hoopje zand vuil en viezigheid in de hoek van de kamer is ook geen aanzien.

Zwembad:

In het kinderbad zit een afzuiging dit water wordt afgezogen voor de spuit installatie op diverse glijbanen ,Deze afzuiging staat zo hard dat ons kleine meid er met haar voetje op vastgezogen werdt en geloof me de kracht die achter dat ding staat is echt bizar ik ben er zelf ook met mijn buik overheen gegaan en geloof me het is echt gevoelig. Na enkele seconden gaat de pomp wel uit ik vermoed omdat de pomp dan niets meer opbrengt , Maar er komt geen badmeester kijken wat er aan de hand is.

Ontbijtservice:

Dit is echt een lachertje je verwacht wat maar zeker voor de optimale ontspanning maar meer als een lachertje kan ik er niet van maken Dit is echt slecht jullie kan dit beter van de website halen.

Er was geeneens een lekker gekookt eitje laat staan een plakje kaas of worst.

Verder Zijn wij Donderdag middag na het middag eten terug naar huis gegaan dit omdat de tuin één Grote blubber poel was en er voor mijn dochter en hond niets meer aan was.

Echt een aanrader

Marianne, 24-9-2017
  • Onderkomen7

Vakantiepark is erg leuk voor zowel jong en oud. Safaripark en Speelland is op loopafstand.

Overdekt zwembad en leuk animatieteam.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk genoten

Sascha, 23-9-2017
  • Onderkomen10

Ideaal zwembad voor de kleintjes .Hele mooie huisjes, zelfs een wasmashine in de huisjes.

nooit weer vies huisje

pasop, 19-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen2

het park was netjes het huisje daar in tegen was echt vies vol met schimmel en vieze keuken en kinderbedje was aanwezig maar ook vol schimmel
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 20-9-2017

Beste heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review.

We vinden het zeer spijtig om terug te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. We willen onze gasten altijd een zo prettig mogelijk verblijf aanbieden. Bent u in de gelegenheid een mail te sturen naar: contact@beeksebergen.nl? Dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing.

Team Beeks Bergen

Genoten van de qaulity time met de kinderen

Kaat, 19-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

alles was goed ! We hebben genoten van begin tot eind , we zaten in een glamping tent wel een beetje last van het lawaai van de auto's die op de brug reden maar goed waar wij in België wonen is in volle natuurgebied en. Zeer rustig dus wij zijn geen lawaai gewoon , de kinderen waren zeer gelukkig
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Leuk, maar verouderd, hygiene kan beter

Familie Jansen, 19-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Het was leuk en komen zeker terug, service was goed, alleen de accommodaties zijn echt verouderd en toe aan een flinke opknapbeurt, de hygiëne was ook onder de maat. Maar voor de kinderen is het echt superleuk!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Redelijk, niet voor herhaling vatbaar

Bastiaan, 11-9-2017
  • Onderkomen3

Wij troffen het niet met het weer. Dat was zonde. Jungalows zijn enorm gedateerd. Niet goed schoongemaakt. Onze baby kroop op de vloer en was gelijk smerig. Badkamer is netjes, bedden niet comfortabel en er hing de hele tijd een muffe lucht. Ook de vaat was niet schoon, dus na aankomst alles zeof maar gepoetst en in de vaatwasser gedaan. Huisje vond ik klein voor 6 man. Groot nadeel is dat je moet betalen voor de uitrijmunt voor de autosafari. Kom op, dat had wel inclusief kunnen zijn. De faciliteiten van het park zijn verder prima, alleen het huis zijn we niet over te spreken.

Het plafond is van schrootjes met 1 cm tussen de planken. Met als resultaat ontelbare spinnen die daar hun web hadden gemaakt. Hoort bij de tijd van het jaar maar onze dochter durfde niet alleen te slapen door alle kleine spinnen overal.

Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 14-9-2017

Beste Bastiaan,

Hartelijk dank voor uw review, alleen met reacties van onze gasten kunnen wij onze service optimaal verbeteren.

Wij vinden het erg jammer te horen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Uiteraard proberen wij onze gasten altijd een zo prettig mogelijk verblijf te bezorgen. Bent u misschien in de gelegenheid om contact met ons op te nemen via: contact@beeksebergen.nl? Wellicht kunnen we dan bovenstaande even bespreken en samen tot een passende oplossing komen.

Geweldig!

Sandra, 8-9-2017
  • Onderkomen7

Onze kidsjungalow was volledig ingesteld op jonge kinderen(2.5 jaar en 8 maanden).

Overal is rekening mee gehouden(veiligheid,attributen gezelligheid)

Echter is het uitzicht over het water ook top om samen een wijntje bij te drinken.

Kortom voor ieder wat wils.

Het park oogt schoon en netjes.

Huisje was optisch schoon en heeft alles wat je nodig hebt.

Mist wat afwerkingspunten.

Maar de bedden en douche zijn prima.

Er is annimatie en Speelland en Beekse Bergen waren erg leuk.

Zwembad is prima maar we misten wel genoeg ruimtes om je baby aan en uit te kleden.

Tip meer familie kleedkamers maken.

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad en raden het zeker aan!!

Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 14-9-2017

Beste Sandra,

Hartelijk dank voor uw leuke review.

Wij vinden het zeer prettig terug te lezen dat uw verblijf zo naar wens is geweest. Wij hopen dat u samen met uw gezin een onvergetelijke tijd heeft beleefd in onze parken.

Daarnaast wil ik u danken voor uw tips. Alleen met reacties van onze gasten kunnen wij onze parken en service optimaal verbeteren.

We hopen dat we u ooit wederom op ons park mogen verwelkomen!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Beekse Bergen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Beekse Bergen in Hilvarenbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Beekse Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Beekse Bergen scoort een 8.14 uit 10 op basis van 2373 reviews.