Vakantiepark Herperduin ***

7,5

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen7,5

113 reviews over Vakantiepark Herperduin in het Nederlands

Geweldig mooi park met een heel fijn huisje.

PAM, 30-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Park is mooi ruim opgezet en personeel is super vriendelijk.

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en zijn voornemens nog een keer te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Camping vond ik slecht 1 nacht met camper te duur

C Holster, 11-8-2017
  • Activiteiten4

De natuur is mooi, maar ik kreeg weinig advies van de persoon bij de recpetie en voor 1 nacht met de camper 28 euro had ik meer verwacht. Niet voor herhaling voor mij, nooit meer hier overnachten
Gereisd met partner in augustus 2017

niet weer

a.lageweg, 11-8-2017

Mooie bosrijke omgeving, helaas rand van park achter paardenwei en boerengolf terrein. Hoogeboom laat je extra betalen voor keuzes die niet kloppen, rust?? Vanwege paarden heel veel vliegen en dan spreek ik niet over 5 maar 20 op je aanrecht. Buitenmeubilair is een picknickbank, leuk voor kinderen maar niet oor volwassenen die lekker willen zitten en wel eens de schaduw of juist de zon willen zoeken. Park bestaat uit 2 delen waarvan de bosrand minder vakantiegangers herbergt en meer werklieden uit verschillende landen
    Gereisd anders in juli 2017

Ieder jaar weer

Timmer, 27-7-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

We brengen ieder jaar weer een bezoekje aan deze camping. Alle ruimte, heerlijk rustig en mooie ruime plekken. Leuke speeltuin voor de kids en een prima zwembad. Dit ligt wel wat ver van de camping voor de allerkleinste maar een fiets doet wonderen. Er zit een mooi stukje natuur bij en een prachtige bosspeeltuin sinds dit voorjaar. Alles bij de hand en we gaan jaarlijks voor een onbezorgde vakantie. Van 2 dagen tot ruim anderhalve week. We vermaken on steeds weer.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Zeker voor herhaling vatbaar!

Ilse, 26-6-2017
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Ons huisje, Type Bosrand A de luxe voor 4 personen, nr 12, lag erg prive in het bos. Bij aankomst troffen we een schoon huisje aan, met een net douchegedeelte,dat nieuw leek. De slaapkamer met 2 persoonsbed boven had een tv, dat heb ik nog niet eerder getroffen in een bungalow. Het terras is deels overkapt en heeft een bbq/vuurkorf en een picknicktafel, met deze tafel moet je het dan ook doen, er is geen andere tafel. Wel waren er twee verstelbare tuinstoelen,maar zonder kussens en het is erg lastig zitten aan de picknicktafel met deze stoelen. Een 2e terrastafel is een gemis.

Ons huisje stond op een afzonderlijk park, 3 minuten rijden vanaf het hoofdpark Herperduin, waar de receptie en wasserette zit. Bij ons gedeelte zat een klein speelterrein, het zwembad dat te zien is op de website, zit aan de overkant van de weg en is voor iedereen, niet alleen parkbewoners.

De gratis Wifi was beter dan we gewend zijn in bungelowparken. We hadden onze hond mee en vanuit het park wandel je zo een prachtig natuurgebied in, waar wat vennen zijn waar de hond heerlijk in kan zwemmen.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi natuurpark

smit, 24-6-2017
    • Activiteiten3
    • Onderkomen3

Bij aankomst om 14.45 uur mochten wij nog niet naar het huisje, wij hadden uren gereden en dan kun je het nu eenmaal niet op de minuut plannen nee dit was echt een afknapper en ze waren nu ook niet zo vriendelijk
    Gereisd met partner in juni 2017

Rustig en mooi gelegen park

Basans, 10-2-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

Een authentiek huisje met bedstee dat eruit ziet zoals het gebouwd is. Het is binnen ingericht aan de huidige eisen. Zwembad hebben we niet gebruikt.
    Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk

E, 25-10-2016
    • Onderkomen9

Prachtige natuur. Direct aan de bosrand.

Je kunt er uren dwalen door de bossen langs vennen, zandverstuivingen maïsvelden. Wandel-en fietsknooppunten. Jammer dat er in ons huisje geen magnetron aanwezig was en dat de televisie erg oud was

Gereisd met partner in oktober 2016

Rustig park in mooi natuurgebied.

Miranda, 20-10-2016
    • Activiteiten5
    • Onderkomen7

Ruim opgezet park, veel privacy doordat de huisjes ver van elkaar liggen. Goed bereikbaar met het openbaar vervoer bushalte voor het park. Knus schoon huisje (twee onder een kap), kleine keuken met helaas maar een koekenpan die flink aanbakte en geen diepe borden of soepkommen. Ruime badkamer met ligbad. Zwembad ligt ver weg, supermarkt met een zeer beperkt aanbod en dan mis je wel iets van een snackbar want het restaurant wat er zit is best aan de prijs. Wifi werkt goed en het personeel is erg vriendelijk. Voor een weekend of midweek een prima bestemming voor een langer verblijf zou ik dan toch kiezen voor iets met meer faciliteiten.
    Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Heerlijk verblijf in prachtige omgeving

Yvette, 20-10-2016
    • Activiteiten8
    • Onderkomen7

De rust, het bos. We hebben heerlijk bij het vuur gezeten tot laat in de oktober avond. Alles was aanwezig om een verblijf met zes vriendinnen tot een succes te maken.
    Gereisd met vrienden in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Herperduin bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Herperduin in Herpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Herperduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Herperduin scoort een 7.51 uit 10 op basis van 119 reviews.