7,6

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen7,4

109 reviews over Vakantiepark Herperduin in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Ilse, 26-6-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Ons huisje, Type Bosrand A de luxe voor 4 personen, nr 12, lag erg prive in het bos. Bij aankomst troffen we een schoon huisje aan, met een net douchegedeelte,dat nieuw leek. De slaapkamer met 2 persoonsbed boven had een tv, dat heb ik nog niet eerder getroffen in een bungalow. Het terras is deels overkapt en heeft een bbq/vuurkorf en een picknicktafel, met deze tafel moet je het dan ook doen, er is geen andere tafel. Wel waren er twee verstelbare tuinstoelen,maar zonder kussens en het is erg lastig zitten aan de picknicktafel met deze stoelen. Een 2e terrastafel is een gemis.

Ons huisje stond op een afzonderlijk park, 3 minuten rijden vanaf het hoofdpark Herperduin, waar de receptie en wasserette zit. Bij ons gedeelte zat een klein speelterrein, het zwembad dat te zien is op de website, zit aan de overkant van de weg en is voor iedereen, niet alleen parkbewoners.

De gratis Wifi was beter dan we gewend zijn in bungelowparken. We hadden onze hond mee en vanuit het park wandel je zo een prachtig natuurgebied in, waar wat vennen zijn waar de hond heerlijk in kan zwemmen.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi natuurpark

smit, 24-6-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Bij aankomst om 14.45 uur mochten wij nog niet naar het huisje, wij hadden uren gereden en dan kun je het nu eenmaal niet op de minuut plannen nee dit was echt een afknapper en ze waren nu ook niet zo vriendelijk
Gereisd met partner in juni 2017

Rustig en mooi gelegen park

Basans, 10-2-2017
  • Onderkomen9

Een authentiek huisje met bedstee dat eruit ziet zoals het gebouwd is. Het is binnen ingericht aan de huidige eisen. Zwembad hebben we niet gebruikt.
Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk

E, 25-10-2016
  • Onderkomen9

Prachtige natuur. Direct aan de bosrand.

Je kunt er uren dwalen door de bossen langs vennen, zandverstuivingen maïsvelden. Wandel-en fietsknooppunten. Jammer dat er in ons huisje geen magnetron aanwezig was en dat de televisie erg oud was

Gereisd met partner in oktober 2016

Rustig park in mooi natuurgebied.

Miranda, 20-10-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Ruim opgezet park, veel privacy doordat de huisjes ver van elkaar liggen. Goed bereikbaar met het openbaar vervoer bushalte voor het park. Knus schoon huisje (twee onder een kap), kleine keuken met helaas maar een koekenpan die flink aanbakte en geen diepe borden of soepkommen. Ruime badkamer met ligbad. Zwembad ligt ver weg, supermarkt met een zeer beperkt aanbod en dan mis je wel iets van een snackbar want het restaurant wat er zit is best aan de prijs. Wifi werkt goed en het personeel is erg vriendelijk. Voor een weekend of midweek een prima bestemming voor een langer verblijf zou ik dan toch kiezen voor iets met meer faciliteiten.
Gereisd familie in oktober 2016

Heerlijk verblijf in prachtige omgeving

Yvette, 20-10-2016
  • Onderkomen7

De rust, het bos. We hebben heerlijk bij het vuur gezeten tot laat in de oktober avond. Alles was aanwezig om een verblijf met zes vriendinnen tot een succes te maken.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Quiet.

Joanna, 9-10-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Het huis is heel basic met alleen het minimaal aan bestek enz. Het is en rustig gebied maar er zijn wat wandelaars lands het pad.
Gereisd familie in oktober 2016

Mr. De Coo

S. de Coo, 3-10-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Lekker rustig vakantie vieren in een bosrijke omgeving.
Gereisd familie in september 2016

Het geluid van de snelweg is overal te horen

Lisette, 27-9-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Herperduin is een prachtig park in het bos, maar het geluid van de snelweg is overal te horen en overstemt het gezang van de vogels. Heel jammer! Wij verbleven in een eco bosvilla waar de slaapkamers in het souterrain waren wat toch een beetje het gevoel geeft dat je in de kelder slaapt. De inrichting is fantasieloos.

Het park is echt bossig en de huisjes liggen aardig van elkaar af. Je kunt wel broodjes bestellen in het kleine winkeltje, maar die moet je smorgens zelf ophalen; worden niet naar het huisje gebracht.

Er is WiFi op het park, maar dat ik niet steeds beschikbaar. Dat was een kwestie van blijven proberen.

Het zwembad ligt niet op loopafstand van de huisjes.

Op het park is wel een uitstekend restaurant. Heerlijk eten en top bediening.

Meneer

Jan Willem Knoppers, 25-9-2016
  • Onderkomen10

Wij komen al meer dan 30 jaar op dit geweldige park, dus weten precies wat ons te wachten viel. Een heerlijk rustig park, op een prachtig bosrijk gebied. Elke dag lekker gefietst en genoten van de natuur.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Herperduin*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Herperduin in Herpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Herperduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Herperduin scoort een 7.57 uit 10 op basis van 115 reviews.