Camping Minicamping Weideblik

Camping Minicamping Weideblik
Minicamping Weideblik
9,2

115 reviews over Camping Minicamping Weideblik in het Nederlands

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

Mevr.Rietveld, 17-9-2017

We hebben een paar dagen op deze camping gestaan met onze zoon van 10 en dochter van 12. De camping is ruim opgezet en tevens een geweldig uitzicht met kans op hertjes!. Er liggen bij iedere plaats vlonders die je kan gebruiken om onder je voortent te leggen, ideaal. Sanitair is in zeer goede staat en wordt goed schoon gehouden. Voor de kinderen is er voldoende te spelen op de camping en ook de ligging aan de Loonse en Drunense duinen is perfect om te wandelen of fietsen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

heerlijk!!

Fam. Schouten, 16-9-2017

Een mooie camping, ruime plaatsen, schoon toiletgebouw en douches. Een goede uitvalbasis voor heerlijke wandelingen in de Loonse en Drunense Duinen. Genoeg terrasjes om heerlijk wat te drinken en/of te eten.
Gereisd met partner in september 2017

een hele fijn camping,en eetgelegenheden dichtbij!

Jansje van Alphen- van Tilborg, 15-9-2017

Het is een heerlijke camping!!

Wij hebben genoten met onze kleindochters van 5 jaar en 7 jaar.

Zij hebben heerlijk kunnen spelen op de trampoline,de skelters, plaats genoeg om te voetballen.

knuffelen met de dieren !!

De naam Weide blik doet zijn naam eer aan. het uitzicht is prachtig!!

Het waren hele warme dagen,als verrassing kregen de kinderen een ijsje en werd de

waterslang aangelegd voor verkoeling!!

De ontvangst was ook allerhartelijkst!

Weideblik is een aanrader,en voor ons fijn dichtbij!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Het was fantastisch, mooi en compleet appartement.

Yvonne Loos van Liempt, 14-9-2017

Prachtige omgeving, om te wandelen en fietsen. Mooie rustige ligging, en echt met uitzicht op de weide.. Den Bosch en restaurants op fietsafstand. Heerlijk en compleet ontbijt, geserveerd in het huisje. Huis luxe en zeer compleet ingericht, met veranda waarop loungeset en eethoek. Lieve mensen, kortom een aanrader om er even helemaal uit te zijn!! We zijn gastvrij ontvangen en voelden ons meteen thuis.
Gereisd met vrienden in september 2017

Erg vriendelijke eigenaar, schone camping

Fam. Sturm, 13-9-2017

Puur natuur, geen entertaiment wel voldoende speelruimte voor kinderen

fantastisch

E = Eieren van eigen kippen

B = Bed en Breakfast prachtig

L = Loonse en Drunense duinen bijna in achtertuin

I = Informatie volop

K = Knuffeldierenweide,Kratje met verrekijker onder het bankje..

dit is in het kort camping Weideblik..een echte aanrader..wij komen hier zeker graag terug !

Heerlijk Paasweekend gehad!

Monique, 9-9-2017

Vriendelijk ontvangst, keurige sanitaire voorzieningen, prachtig gelegen tegen De Drunense Duinen! Manlief op de mountainbike en ikzelf heerlijk gewandeld samen met de hond. Verse asperges van het land, heerlijk stukje vlees bij de boer, kortom we hebben genoten!

Het enige wat niet zo goed was, wad het weer, maar daar kan de camping niets aan doen!!

Gereisd met partner in april 2017

Een sfeervolle en natuurvriendelijke plek!

Hannie, 6-9-2017

Kindvriendelijk, zeer verzorgd, vanuit de camping de natuur in met fiets of te voet. Tegen de avond genieten van de herten, roofvogels, uilen en mooie zonsondergangen!
Gereisd met partner in augustus 2017

Wauw!

Fam. Hessels, 5-9-2017

Deze camping heeft ons met alles verrast! Wat een super plek, heerlijke ligging en prettige mensen. Bij plaatsing al de vlonders, het water- en stroompunt per plek. Dan in je luie stoel kunnen toekijken naar de kinderen die zich hier in het middenterrein buitengewoon goed kunnen vermaken (en alles in zicht van paps en mams). Wat een speelgoed! En alles in veilige en goede staat, zelfs na afloop van het seizoen zijn er geen gebreken! Heerlijk genieten van de diertjes in de wei en het luid snurkende varken... haha! En dan het sanitair. Het was alsof je thuis was: heerlijk ruikend, alles keurig betegeld, schoon, decoratie. Helemaal niet het gevoel dat hier 10-tallen mensen gebruik van maken. We hebben lekker genoten van een heerlijk boeren ijsje, uit de self-service diepvries. Bij vertrek had ons oudste zoontje het er maar moeilijk mee. Hij wou hier blijven! Nog nooit zijn we 2x naar dezelfde plek geweest, maar daar gaat de Weideblik verandering in brengen!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

in een woord GEWELDIG!!!

Tonnie Reekers, 29-8-2017

Hier heb je alles wat je hartje begeerd.

Echt een 10-plus voor het sanitair!!! Wat is dat keurig schoon, netjes, luxe, sfeervol, compleet en dat dag in dag uit!,,

Het veld wordt ook keurig onderhouden! Er is speelgoed lees skelters, zandbak, klimtoestel, trampoline, voetbdoeltjrs echt in overvloed. En dan natuurlijk de beesten nog dé cavia 's, het snurkende zwijn en de kippen voor de dagelijkse verse eieren.

Voor onder de voortent zijn er perplaats voldoende vlonders aanwezig. Ook is er wifi!, en je eigen water-en stroompunt.

De eigenaren zijn erg behulpzaam, vriendelijk, meedenkde mensen die camping met hart en ziel beheren en dat zie je er dan wel ook aan af!

Het uitzicht vanaf de camping is echt geweldig je ziet er s'avonds dé reeën lopen in de verte.

De omgeving van de camping is echt geweldig met de Loonse en Druinese duinen op loopafstand.

Kortom, wij stappen van ons principe af om niet 2x deel camping te bezoeken, we komen hier zeker weer terug..

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Weideblik in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Weideblik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Weideblik scoort een 9.17 uit 10 op basis van 116 reviews.