Hotel Guldenberg ***

WebsiteLink naar website

55 reviews over Hotel Guldenberg in het Nederlands

Leuk hotel

Bart & Marjan, 28-8-2017

Hotel is perfect gelegen voor fietstochten en wandelingen in de Loonse en Drunense Duinen, personeel is vriendelijk en eten is lekker
Gereisd met partner in juli 2017

Schoonmaak en hygiëne : oei !

G. Pattyn, 25-8-2017

Tijdens de 5 nachten die we hier verbleven werden de kamers nauwelijks schoongemaakt. Een stofzuiger hebben wij nooit gehoord of gezien (vasttapijt !!!).

Het rook er echt muf , ook in de gang.

Meestal waren de vuilbakjes (1 x niet) wel geleegd en verse zakjes er van 2 m ver ingegooid. Toilet en wastafels soms niet gereinigd. Bedden werden nooit opgemaakt en de hele week niet verschoond. We moesten zelfs 1x zelf toiletpapier halen beneden. De receptie stuurde ons hiervoor naar het restaurant. Zie je je al lopen : dwars door het drukke restaurant met 2 rollen toiletpapier ???

Het restaurant, zowel eten als personeel, waren echter prima ! Op de ochtend dat we heel vroeg naar het ziekenhuis in Leuven moesten stond er een prachtig ontbijtpakket klaar. Restaurantpersoneel steeds met de glimlach !

Bij vertrek kreeg ik te horen :'Waarom heb je dit niet eerder gezegd ?'

Je denkt toch altijd: morgen zal het wel beter zijn ! We hadden immers 2x 2nachten bij touroperator geboekt en 1 nacht in het hotel zelf. Ik dacht steeds : er start nu een nieuwe boeking, nu wordt er gepoetst ! Maar nee.

Gereisd met partner in augustus 2017

Als je niet depressief bent wordt u het hier!

Esther, 11-8-2017

We dachten gezellig een aantal dagen weg te gaan; wat een deceptie. We hadden gekozen voor een comfortkamer, wat het verschil is met een standaardkamer weet ik niet. Overal spinnewebben en de dekbedden van plastic. Het hele 'hotel' heeft de uitstraling van een streng vooroorlogs internaat. Lange gangen waarin je verdwaalt. Grauw, sober en naar. Het terras is wel mooi aangelegd, maar na 21:00u 's avonds is dat ook dood aangezien iedereen schijnbaar al gaat pitten. Dan heb ik het nog niet gehad over de bediening die dan lomp chagarijnig biertjes intapt - ze zien je liever gaan dan komen. Ontbijtzaal ziet er overigens ook uit alsof je daar een wiskunde examen moet afleggen. Iedereen fluistert.. Bomvol senioren. Nooit weer!
Gereisd met partner in augustus 2017

Super goed hotel !

Fam. Geerts, 31-7-2017

Zeer vriendelijk onthaal, bedankt Esmeralda !

Het eten was heel lekker, goede kok !

De keuze voor het ontbijt was zeer ruim.

Gereisd met vrienden in juli 2017

VRIENDELIJK PERSONEEL EN RUSTIGE LIGGING

JOS, 22-7-2017

Zeer vriendelijk personeel rustige ligging minder punten waren . Er verbleef een grote groep gepensioneerde (NL met veel lawaai ) waardoor de rust flink werd verstoord karig ontbijt ontbijtruimte gaf een internaat gevoel
Gereisd met vrienden in juli 2017

prima kamers, goed personeel, heerlijk eten,

Mariet en Miel en familie, 15-6-2017

mooie omgeving in de bossen met veel wandel en fietsmogelijkheden, dorp op afstand van 4 kilometer evenals openbaar vervoer.

mooie terrassen, heel veel ruimte binnen en buiten, ook voor grote gezelschappen zoals het onze,

goede keuken en heel vriendelijk en flexibel personeel.

geen negatieve zaken, maar een absolute aanrader, ook voor grote feesten.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Net hotel, heerlijk eten en prachtige ligging

Janneke, 26-5-2017

Uitgerust wakker worden in de natuur, daar is dit hotel prima voor geschikt! De brasserie beschikt over een uitstekende keuken en de comfortkamer is schoon, zeer netjes en beschikken over bedden met uitneembare modules. Dat laatste is ideaal voor mijn man. Vanuit de kamer kijk je zo het bos in. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Prima ligging, vanuit het hotel kan je prima fietsen en wandelen. Ook is het prima vertoeven in de patio's.

Niet meer

Tresa, 21-5-2017

De keuken is werkelijk voortreffelijk. Bediening geweldig. Ook ontbijt goed, maar voor een hotel half tien sluiting ontbijt is vreemd. Men gaat vaak naar een hotel om lekker bij te komen.....half elf is een betere tijd. Behoudens de entreezone waren de gangen gewoon vuil, wordt niet schoongemaakt. Lift vies. Allemaal wat vergane glorie. Hotel wordt niet goed onderhouden. Zelfs voor een persoon piepkleine douche. Lastig uit bed komen door hoge houten rand. Vloerbedekking vol met grote vieze vlekken. Heb dat aan hotel gemeld, men zou actie ondernemen. Er was wel een teeveetje maar zo klein dat je er nauwelijks iets op kon zien. De ligging is geweldig, midden in de natuur. Behulpzaam personeel. Wij hadden een wat verloren gevoel door de vele gangen en kamers.

Mooi gelegen in bossen .

Janneke van der Zwan, 5-5-2017

Het is een conferentiehotel dus best kolossaal
Gereisd met partner in mei 2017

Fijn hotel in een prachtige omgeving

Janny, 11-2-2017

Wij waren in februari . Het was heel stil in het hotel , als je daar van houd is dat fijn. Maar van mij mocht het wel wat drukker zijn. Desondanks hebben wij genoten , en de kok deed extra z'n best. Heerlijk gegeten.
Gereisd met partner in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Guldenberg bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guldenberg in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guldenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Guldenberg scoort een 7.98 uit 10 op basis van 55 reviews.