Hotel Golden Tulip West-Ende & Villa Rubenshof ****

Hotel Golden Tulip West-Ende & Villa Rubenshof
Golden Tulip West-Ende & Villa Rubenshof
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Golden Tulip West-Ende & Villa Rubenshof bij:

179 reviews over Hotel Golden Tulip West-Ende & Villa Rubenshof in het Nederlands

fantastich hotel gastvrij en qua ligging

Marian van Es, 20-8-2017

Ben inmiddels vaste gast en wordt iedere keer weer verrast door de gastvrijheid en behulpzaamheid van het personeel, de laatste keer na een heel vervelend wijnongeluk op de kamer. Meiden allemaal bedankt voor lieve hulp! We komen snel terug in jullie fijne hotel met heerlijke deluxe kamers, lekker ontbijt en ligging in het centrum van Helmond.
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Team West-Ende, Eigenaar, 14-9-2017

Beste Vanessa,

Heel fijn om je beoordeling te lezen, dankjewel hiervoor! We geven de complimenten zeker door aan het personeel en hopen jullie snel terug te zien bij ons in Helmond!

Met vriendelijke groet, Team West-Ende

Zeker voor herhaling vatbaar!

Mo, 14-8-2017

Midden in centrum gelegen, schone en indrukwekkende kamers(themakamers). Heel mooi hotel, vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet, van Latte tot walnoten en wortel- en bietensap.
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Team West-Ende, Eigenaar, 17-8-2017
Beste Mo, Hartelijk dank voor uw keuze van ons hotel. We zijn blij dat lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. We hopen u snel weer te mogen begroeten! Met vriendelijke groet, Team West-Ende

Wat een verrassing.

Ed en Corine van den Ouden, 14-8-2017

Geweldig verblijf. Onze kamer was geweldig, mooi uitzicht, heerlijk bad. En lekker dichtbij de stad. Het onbijt was ook ontzettend goed voor iedereen was er wat. Bediening erg vriendelijk. De ontvangst was erg vriendelijk en duidelijk. We hebben een over de top weekend gehad zonder dat sommige mensen dat beseffen. We waarderen het enorm.
Gereisd met partner in augustus 2017
Team West-Ende, Eigenaar, 17-8-2017
Beste Ed en Corine van den Ouden, Hartelijk dank voor uw geweldige review! Een tien... daar doen we het voor! Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. We hopen u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team West-Ende

Sfeervol hotel met zeer vriendelijk personeel ,

Fam. Oosting, 8-8-2017

locatie was super. je loopt zo het centrum in. mooie kamer. vriendelijk personeel. sfeervol, en lekker eten.
Team West-Ende, Eigenaar, 17-8-2017
Geachte familie Oosting, Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. We zien u graag binnenkort weer! Met vriendelijke groet, Team West-Ende

Mooi !

Joke J, 8-8-2017

Mooi onderhouden, schoon en luxe kamers. Heerlijk ontbeten, lekker in het centrum gelegen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Team West-Ende, Eigenaar, 17-8-2017
Beste Joke, Hartelijk dank voor uw positieve review. Altijd fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. We hopen u snel weer te mogen begroeten. met vriendelijke groet, Team West-Ende

Goede service, mooie kamer

Victor, 6-8-2017

Wij hadden een grote kamer (apartement) voorzien van klein maar praktisch keukentje, heerlijke bedden, bad in de slaapkamer en aparte douche, zeer netjes allemaal! Alleen de kamer grenst aan het uitgaansgebied. Op donderdag, vrijdag en zaterdagnacht is het pas vanaf 04.30 uur een beetje rustig op straat en kan je gaan slapen.....

Personeel zeer vriendelijk en eten in de brasserie is goed. Volgende bezoek wordt een kamer aan de andere zijde van het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Team West-Ende, Eigenaar, 17-8-2017
Beste Victor_noman, Hartelijk dank voor uw positieve review en uw verblijf aan ons hotel. Jammer van de nachtrust, maar dat is het nadeel van een hotel in het centrum van de stad. We hopen u graag weer te zien! Met vriendelijke groet, team West-Ende

Fijn stadshotel

M. Vos, 1-8-2017

Goed hotel, mooie kamer (comfort met balkon), vriendelijke bediening. Lekker eten. Terras is mooi maar vrij lawaaiig door stadsrumoer, geldt ook voor het balkon. Voordeel is wel dat je ook echt in het centrum zit. Hotel is vanwege de vele trapjes niet erg geschikt voor mindervaliden.

Sfeervol hotel

R.Oostenbrink, 23-7-2017

Schoon hotel vriendelijk personeel

Parkeer gelegenheid bij Hotel niet gratis

Voor herhaling vatbaar!

Maar. Scholten, 19-7-2017

Super vriendelijk, behulpzaam, proffesioneel personeel. Luxe, nette, schone kamers, voor een klein prijsje.

Wel even zoeken naar de hoofdstad ingang. Dat mag wel beter aangegeven worden aan de niet auto rijders.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Aanrader

Familie May, 25-6-2017

Prima vertoeven en goed startpunt voor uitstapjes.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip West-Ende & Villa Rubenshof in Helmond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip West-Ende & Villa Rubenshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip West-Ende & Villa Rubenshof scoort een 8.32 uit 10 op basis van 180 reviews.