Matig

1 review over Vakantiehuis Recreatiehoeve Willem de Zwijger (groepsacco.) in het Nederlands

Ligging is mooi, maar de rest is verwaarloosd

Aranka, 5-10-2011

Deze groepsaccomodatie ligt in Helenaveen, prachtige omgeving in de Brabantse Peel. Van buiten zag het er aardig uit, maar van binnen was om te huilen. De slaapkamers en badkamers waren netjes, kleine zitkamer met houten bank, de speigel zat vol witte plekjes, veel spinnenwebben.

Wij waren met 14 personen, terwijl er zeker plaats is om met 25 personen te slapen. er waren maar 4 koffiekopjes in de keuken. Heel weinig wijnglazen. We hebben er bbq gehad voor € 16,00 p.p. dit was niet echt royaal, we hebben vaker uitgebreider gehad voor € 11,50 p.p. Toen we s'morgens wakker werden stond alles van de bbq nog buiten incl. vlees en stokbrooed, was niet om aan te zien. Gelukkig is er in de buurt zat te doen, zoals fietsen, wandelen in de Peel, in Meijel kun je een tuktuk hure en hiermee rondscheuren, echt de moeite waard! Maar nog een keer naar de Hoeve terug, NEE. En dan is de eigenaar ook nog verbaasd dat wij het zo vies vonden!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Recreatiehoeve Willem de Zwijger (groepsacco.) in Helenaveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Recreatiehoeve Willem de Zwijger (groepsacco.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Recreatiehoeve Willem de Zwijger (groepsacco.) scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.