1 review over Camping Minicamping Meulendijks in het Nederlands

Vanuit de tent loop je zo de heide op!

van Kooten, 11-6-2012

Camperen bij Meulendijks was een feest. Het sanitair is schoon en verzorgd, heerlijk ontbijt, lunch en diner in het eetcafe van het sportcentrum. Vanaf het terrein kun loop je direct de heide op. In het weekend is er vanalles te doen op

het ruitersportcentrum, toen wij er waren was er bijvoorbeeld een springwedstrijd, het was heel leuk om dat een keer te zien. We hadden ook een buitenrit geregeld waardoor we een groot deel van de heide konden zien.

Onze kinderen hebben heerlijk gespeeld met 'Keesje' een kleine speelpony.

Kortom, een leuke boerencamping met goed sanitair, heerlijk eten en perfecte ligging. Top

Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Meulendijks in Heeze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Meulendijks zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Meulendijks scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.