Vakantiepark Landal Het Vennenbos *****

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen7,4

147 tips over Landal Het Vennenbos

Noelvanbreugel, 23-8-2015
Wij zijn bij de struisvogelboerderij Heierhof in Riethoven geweest. 10 minuten vanaf het park Een leuke rondleiding gekregen. Ze vertellen alles over de struisvogels. Er zijn geen jonge beesten alleen volwassenen wat de kinderen tegen viel maar het leuke verhaal en voeren maakte alles goed. Je kan alleen op afspraak de boerderij bezoeken.
Sulley, 28-7-2015
De bollo club is echt een aanrader voor als je met jonge kinderen gaat. Elke dag hebben ze de leukste activiteiten van koekjes en taarten bakken tot piraten feesten! Onze zoon vond het geweldig en de medewerkers van de bollo club zo leuk en heel lief! Echt een aanrader en papa en mama hebben ook even een uurtje voor zich zelf :)
Jeroen, 10-7-2015
Boodschappen doen in Hapert, Jumbo en Lidl op de Markt. Paar kilometer rijden en veel goedkoper dan de Parkshop.

atheemskerk, 6-7-2015
    Heb je kleine kinderen? Houd bij boeken rekening met de (steile) afgronden naar de vennetjes op het park. Richt je verder op Bladel en niet op Hapert, bijna net zo ver maar makkelijker aan te rijden en veel meer winkels.
    roynijenhuis, 1-7-2015
    Fietsen in de omgeving, Restaurants p het park zijn goed aan te raden.
    Hans & Carine, 29-6-2015

Mijn tip is dat je zelf iets leuks uitzoekt om te gaan doen, er is namelijk meer dan voldoende om uit te kiezen.

Wil je lekker eten, doe dit dan gewoon lekker op het park zelf, aangezien de prijs kwaliteit / kwantiteit dik in orde is.

Wil, 24-6-2015
    Iets betere paden tot toegang huisje zeker voor wat ouderemensen die wat slechter ter been zijn .en voor de 4 persoons huisje ook een douche ipv een bad moeilijk voor oudere mensen
    Jamie, 23-6-2015

Ga zwemmen als het zwembad net geopend is of rond 18:00 uur

Dan is het een stuk rustiger!

S.van Zomeren, 14-6-2015
    Tip is natuurlijk Safaripark Beekse Bergen. Nog geen half rijden van Het Vennenbos
    Leon, 27-5-2015
    Alle huisjes zijn zo opgezet dat je niet bij elkaar binnen kijkt, wij vonden persoonlijk de keuze om een hoekhuis te nemen, van waarde

Onze bezoekers bekeken ook: