9,3

Uitstekend

47 reviews over Vakantiehuis De Berken in het Nederlands

Fantastisch voor volwassenen én kinderen

Fam. V. RAMOS, 16-7-2017

Wij hebben de accommodatie gehuurd om met kinderen en kleinkinderen onze 50-jaar Huwelijksfeest te vieren. In totaal 20 personen. Het is echt een huis voor 20 personen, alles compleet aanwezig. Een huis voor volwassenen én voor kinderen. Veel speelgoed, gezelschapsspellen, tafelvoetbal, TV, WIFI, enz., enz. Vooraf contact gehad met de Beheerder en bij aankomst alle informatie gekregen over gebruik en instructie van aanwezige toestellen, installaties, kookgelegenheid, enz. Een mooie recreatieplas (Rooye Plas) in de buurt, een mooie Kerk (Kerk in Handel) in de nabijheid, weilanden met paarden, véél privacy. Zeer vriendelijke Beheerder met goede adviezen en begeleiding.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastische plek!

Tommy, 22-6-2017

Geweldig weekend gehad met vrienden en kinderen. Zeer gastvrij en mooie locatie.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Top locatie

Familie Kunst, 31-5-2017

Wat een gezellig huis voor groot en klein. Zo fijn alles in de buurt of op het erf. Eten, spelen, samenzijn. Top.
Gereisd familie in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis De Berken**** bij :

supermooi huis in mooie omgeving

Henriet Koffrie, 16-5-2017

Goede inrichting, goede indeling, voor jong en oud perfect huis
Gereisd met vrienden in mei 2017

Zeker een aanrader

Jeroen, 10-5-2017

We hebben met 15 vrienden verbleven in vakantiehuis De Berken. Allereerst zijn we hartelijk ontvangen door de gastvrouw Joyce. In de aanloop naar het weekend was alle contact met Joyce professioneel, prettig en accuraat.

We hebben het huis weinig gebruikt, omdat we vanwege het lekkere weer voornamelijk gebruik maakten van de barbecue en vuurkorven later op de avond. Desalniettemin waren we heel tevreden over de faciliteiten en de bedden. We hebben een fantastisch weekend gehad hier.

Het huis en het terrein zijn goed onderhouden. Er zijn net te weinig badkamers en toiletten voor een groep van 15 volwassenen, waardoor je soms even op elkaar moet wachten.

Verder is een aandachtspunt dat in de tuin een paardenstal staat en direct aan de tuin twee paardenweien gelegen zijn waarin twee paarden staan. De paarden worden 's ochtend in de wei gelaten en 's avonds uit de wei gelaten door Joyce.

Gereisd met vrienden in april 2017

Uitstekend luxe verblijf voor vriendengroep

Chantal, 31-3-2017

Wat een goede plek om met een grote groep samen te zijn. Heel veel ruimte. Bbq buiten, sauna pakken, een schuur vol buitenspeelgoed en een joekel van trampoline. Alles kan hier. Naast het bosperceel om te struinen ook binnen spelletjes, chillruimte met darts en tafelvoetbal. Een prima keuken en een knapperend haardvuur maken het echt compleet. Wij hebben genoten met onze vrienden en hun gezinnen. Gastvrouw Joyce is allerhartelijkst en helpt je graag op weg in de omgeving. Top!
Gereisd met vrienden in maart 2017

Compleet, verzorgd, gezellig huis!

Fam. Van 't Wout, 12-2-2017

Mooi, compleet, gezellig, zeer verzorgd vakantiehuis, waar we een super familieweekend mochten hebben. Dankzij de gastvrije en zorgzame Joyce, top geregeld! Heel erg bedankt, zeer aan te bevelen!
Gereisd met vrienden in februari 2017

Buitengewoon gezellig weekend gehad

Gezin Tuinenburg, 16-11-2016

“De Berken” is een mooi vakantiehuis en ligt op een mooie locatie.

We werden allerhartelijkst ontvangen door de gastvrouw, die met je meedenkt en behulpzaam is.

Het huis is schoon en heeft heerlijke bedden.

Wij waren met 14 personen, wij en onze kinderen en kleinkinderen, in de leeftijd van 5 tot 69 jaar.

Zelf met wat minder weer, hebben wij ons kostelijk vermaakt, o.a. in de recreatieruimte.

Gereisd met vrienden in november 2016

Super!

Arjan, 12-11-2016

Fantastisch huis wat wij binnen de vriendengroep direct omgedoopt hebben tot "onze Haciënda". Zeer rustig gelegen met een mooi uitzicht op de paarden wei. Warm onthaald met een rondleiding. Wij waren met een vriendengroep met een eigen samengesteld programma in de omgeving. Het huis heeft een eigen bar beneden welke veel gezelligheid toevoegt als je tot in de late uurtjes van een borrel geniet! Alle kamers zijn ruim zat en alles is netjes en schoon. Kortom een absolute aanrader!
Gereisd met vrienden in november 2016

Super genoten

Familie van Baken, 5-9-2016

De Berken isceen heerlijk vakantiehuis op een perfecte locatie. Het ligt helemaal vrij en de kinderen hadden alle ruimte om te spelen. Ze kwamen tijd te kort. De trampoline, zandbak, fietsjes en het bos waren favoriet. Wij hebben genoten van het schone huis dat van alle gemakken is voorzien en vooral van het heerlijke terras met de stooktonnen. Kortom voor iedereen voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis De Berken**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Berken in Gemert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Berken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Berken scoort een 9.32 uit 10 op basis van 48 reviews.