Hotel Het Witte Paard ***

Het Witte Paard
7,2

173 reviews over Hotel Het Witte Paard in het Nederlands

Harry, 7-10-2017

Alles was prima,het ontbijt,de kamer,het personeel,de ligging,kortom voor ons het ideale hotel.Door de ligging plenty mogelijkheden voor een start voor dagtripjes.
Gereisd met partner in september 2017

Gezellig familliehotel

Lon, 25-9-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kamers zijn niet groot maar alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Wij hadden mooi uitzicht op het park achter het hotel. Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen. Wij vonden de wijn zo lekker dat we nog een flesje hebben meegenomen voor thuis.
Gereisd met partner in september 2017

Aangenaam verblijf

Gwendolyn Rammeloo, 29-7-2017

Hotel met heerlijk Restaurant in het centrum van Etten -Leur. Klasse voor relatief weinig geld
Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Het Witte Paard bij:

Gezellig, restaurant met sterrenniveau!

Luc P, 10-7-2017

Zeer vriendelijk personeel, uitzonderlijke gerechten met sterrenniveau in restaurant. Lekkere wijntjes! Gezellig stadje.

Kleinere, kraaknette kamers met zicht op een mooi park.

Na het lezen van andere recensies met een bang gevoel vertrokken maar volledig onterecht. We hebben een superleuk weekend achter de rug en de keukenploeg en bediening zijn absoluut top!

Renovatie van de gang naar de kamers zou extra punt opleveren!

Gereisd met partner in juli 2017

Slechte aanpak en reuk hinder en verouderde kamers

Tassens-De Bock, 25-6-2017

We hadden voor één dagje geboekt op 25-06-2017. We hadden in de buurt een feestje, toen we eraan kwamen rook ik al dat er een vieze geur aanwezig was. De kamer was met 2 aparte matrassen, maar ja we dachten is maar voor één nacht. Toen wij aan de receptie vroegen hoe het zat om te parkeren zeiden ze dat we 's morgens via de automaat moesten betalen. Maar toen wij in de morgend wilden ontbijten merkten we dat er een jaarmarkt plaatsvond. Onze auto bleek getakeld te zijn. Toen we dit melden aan de receptie zeiden ze gewoon dat wij beter hadden moeten opletten. We zeiden konden jullie dit niet melden bij het inchecken. Maar dit was hun verantwoordelijkheid niet zeiden ze ons. We hadden al geen zon meer in ons ontbijt. Dit dagje koste ons 112,5€ voor de kamer, 187,5€ takelkosten + een boete van 99€. Hadden ze het gewoon even gezegd was dit niet gebeurd.
Gereisd met partner in juni 2017

Weinig eten voor veel geld

Lucas Tonino, 17-6-2017

Bediening was vriendelijk eten was lekker, maar veel te weinig eten voor heel veel geld.Voor een kaasplankje moet 3,50 extra betaald worden, maar dat kaasplankje zonder brood stelt niets voor.
Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer

-, 28-4-2017

Wat een rot hotel was dit.

Vieze kamer, peuken lagen in de gang, bij inchecken werd niet eens een legitimatie gevraagd. In de ochtend vroeg hoorde je de roomservice al door de gang heen gillen en als klap op de vuurpijl werd niet eens gevraagd hoe ons verblijf was. Nou dan had ik het wel geweten, tot nooit meer ziens!

Gereisd met partner in januari 2017

Ervaring rijker

Jan, 24-4-2017

Prettige ligging in het centrum.

Vriendelijk personeel.

Goede keuken.

Kamers gedateerd, klein en zeer gehorig.

Gereisd met vrienden in april 2017

Mooi aan de buitenkant

Aa, 30-3-2017

Jammer dat ze bij het boeken niet vertellen dat er een evenement voor de deur was. Waardoor we niet echt lekker konden slapen.De kamer en badkamer was niet echt schoon. Ontbijt was perfect.
Gereisd met partner in maart 2017

Zeer ontevreden

Suzanne Slegers, 24-2-2017

Geen parkeerplek

En niet behulpzaam bij verkeerde boekings datum

Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Het Witte Paard bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Witte Paard in Etten-Leur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Witte Paard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Het Witte Paard scoort een 7.16 uit 10 op basis van 181 reviews.