Camping Minicamping De Tramhalte

Camping Minicamping De Tramhalte
Minicamping De Tramhalte
9,3

25 reviews over Camping Minicamping De Tramhalte in het Nederlands

Fantastische minicamping en zeer gastvrij !!

Bert de Lange, 1-11-2016

Alles is er zeer goed verzorgd, uitstekend sanitair. Mooie omgeving en goed uitgangspunt voor mooie wandelingen en fietstochten. De eigenaren zijn zeer klantvriendelijk en zeer gastvrij !!
Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldige lokatie voor een fijne overnachting.

Corten, 30-10-2016

We verbleven 1 nacht in de hooiberg (blokhut) en het was helemaal geweldig. Bij aankomst werd gelijk koffie aangeboden. Bedden waren fijn en er was ruimte genoeg. Echt gezellig.
Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Geweldige camping

Henk, 5-10-2016

Camping de Tramhalte is een bijzonder verzorgde camping. Gastvrouw Luus is heel vriendelijk en gastvrij. Koffie bij aankomst en bij vetrek. Mooie plaatsen met betonplaten waar de voortent komt. Sanitair is prachtig (met vloerverwarming) en schoon. Kortom een aanrader!
Gereisd met partner in september 2016

Fantastische overnachting in den hooiberg

Peter en Agnes, 18-9-2016

wij hadden in september een overnachting geboekt en wel in de romantische hooiberg, bij aankomst meteen een leuk gesprek en koffie aangeboden door de gast vrouw niets maar werkelijk niets was hun teveel om de gasten het naar hun zin te maken, we waren spullen vergeten om 's morgens te ontbijten die was ze in de middag nog gaan halen voor ons en de bakker kwam op zondag morgen het terrein op rijden met verse lekkere broodjes, mocht u in de buurt van Esbeek willen overnachten zoek niet verder en ga bij deze lieve zorgzame mensen langs u zal er geen spijt van krijgen
Gereisd met partner in september 2016

Prima rustige camping

Familie Nix, 22-8-2016

Goed onderhouden en mooi aangelegd. Prima sanitair. voldoende speelgelegenheid voor kleine kinderen. Gastvrij en betrokken campingeigenaar. Slechtweer voorzieningen. Verharde kampeerplekken. Mooie omgeving tegen dorpje aangelegen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een echte aanrader!

M. Lourens, 3-8-2016

Een fantastisch verblijf gehad op deze camping. De campingeigenaar is erg gastvrij en betrokken. Elk mogelijk ongemak heeft ze in een mum van tijd voor je aangepast. Ze denkt goed mee bij regen of andere ongemakken. Het sanitair is modern en schoon, voldoende sanitair voor het aantal campingbezoekers. Onze zoon van 1,5 heeft zich prima vermaakt in het speeltuintje. Voor oudere kinderen is er niet zoveel te doen. Deze camping zal zeker in de smaak vallen voor jonge gezinnen en ouder stellen die een rustige camping zoeken. Fietsliefhebbers kunnen hier hun hart ophalen. Kortom een heel fijne tijd gehad. Goed tot rust gekomen!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

We zien uit naar een volgend verblijf.

Ruud van Bergen, 31-7-2016

Zoek je rust en een schone ontspannende locatie, dan is minicamping de Tramhalte in Esbeek je ideale camping. De omgeving vonden wij prachtig; goede fietspaden, wandelgebied "om de hoek" en het mooie gezellige Brabantse land. Luus en Jan toonden zich hartelijke mensen die echt voor je klaar staan als je ze nodig hebt. Wij hebben zeer genoten.
Gereisd met partner in juli 2016

Uitstekend!

Ellen Stade, 29-5-2016

Alles was goed,de plekken,de gastvrijheid,sanitair,de omgeving,fietsmogelijkheden,Hilvarenbeek op fietsafstand met leuke restaurants en winkels,de bakker s.,morgens!,en de gezelige,hulpvaardige eigenaren.
Gereisd met partner in mei 2016

Gewoonweg fantastisch

Dirk Bollema, 19-10-2015

Helemaal toppie,te beginnen bij de ontvangst enalles watdaarna kwam.
Gereisd met partner in juli 2015

Bert, 27-9-2015

Hartelijke ontvangst met een kopje koffie en duidelijke informatie. Mooie plekken met een verhard gedeelte om de voortent op te plaatsen. Mooie ruime camping met veel groen. Sanitair in een woord geweldig. Schoon en alles aanwezig. Wij gaan hier zeker nog terugkomen.
Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Tramhalte in Esbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Tramhalte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Tramhalte scoort een 9.28 uit 10 op basis van 25 reviews.