Hotel Keizersberg ***

Hotel Keizersberg
Keizersberg

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Keizersberg bij:

1 review over Hotel Keizersberg in het Nederlands

Heerlijk genoten!

Petra Jongerius, 8-10-2011

Hotel-restaurant Keizersberg is 10 september jl. geopend! Ik heb hier met mijn man vorige week 1 nacht doorgebracht. Het is een prachtig hotel met hele mooie kamers, er is duidelijk te zien dat het nog maar net nieuw is. Alle luxe faciliteiten als tv (Met meer als 100 zenders) ,(mini) koelkast,airco,wifi (gratis) & luxe badkamer zijn aanwezig.

De omgeving is prachtig en erg natuur rijk, we hebben dan ook een heerlijk dagje op de fiets doorgebracht, en vervolgens lekker gedineerd in het sfeervolle,hartelijke restaurant. 's morgens vroeg heerlijk om 10 uur opgestaan en heerlijk uitgebreid ontbeten. Het personeel is lekker enthousiast en staat altijd voor je klaar!!

Over het algemeen een heerlijk hotel waar een weekendje weg nog te betalen is! We komen hier zeker nog een keer terug!!

Gereisd met partner in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Keizersberg in Elsendorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Keizersberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Keizersberg scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.