8,1

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Eindhoven**** bij :

963 reviews over Hotel Van der Valk Eindhoven in het Nederlands

Perfecte locatie voor een zakelijk verblijf

MvS, 18-8-2017

Perfecte service, vriendelijk personeel en comfortabele kamers. Het ontbijt is zeer uitgebreid, vers en een heerlijk begin van de dag. Goede wifi, kortom voor ons een perfecte locatie in Eindhoven.
Gereisd met partner in augustus 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Ingrid, 6-8-2017

Kamers zijn niet aan te raden. Zurige en muffige lucht in kamer, schimmel in plafond van de douche en schimmel in douchebak. Stoel onder stift.
Gereisd familie in augustus 2017

Fantastisch hotel, zeer goede prijs kwaliteit

Mar, 6-8-2017

Het buffetrestaurant is een aanrader, live coocking en een zeer divers aanbod van vis, vlees, vegetarisch. Ook kun je hier goed eten als je last hebt van een voedselintolerantie. Voor de prijs moet je het zeker niet laten. Bij het ontbijt VERSE jus d' orange en weer een zeer uitgebreid aanbod van fruit, yoghurt, brood, croissants, cake, eieren, mueslies etc.etc. Wij hadden een superaanbieding met ontbijt, waardoor we in een torenkamer verbleven aan de rustige kant van het hotel. Het terras ligt aan de straatkant evenals een aantal hotelkamers, waardoor het misschien 's nachts wel wat rumoerig kan zijn. Wij hebben op het terras gezeten, maar de weg niet echt als storend ervaren. Wij vonden het een pluspunt dat het hotel zo dicht bij de snelweg lag i.v.m een doorreis. En...'s avonds een drankje in de gezellige bar mag eigenlijk niet ontbreken tijdens het verblijf.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Prima hotel!

pth, 3-8-2017

Overnacht in een junior suite. Deze was denk ik al even niet gebruikt. Spinnenwebben voor het raam en een vies/stoffig bad. Ook werkte de bubbelfunctie niet goed. Kamers zijn wel heel ruim.

Ik vond zelf de prijs te duur in verhouding, zeker omdat kamers echt gedateerd zijn ingericht.

Ontbijt was echt perfect en vriendelijkheid personeel ook.

Gereisd met partner in juli 2017

Het was oke, niet bijzonder

sanne, 30-7-2017

Schone kamer, met lekkere douche en bad.

Kamer was gedateerd en zat geen sfeer in.

Er werd geen uitleg gegeven over evt gebruik van welness/zwembad

Gereisd met partner in juli 2017

Penthouse suite Ebony

Chantal Riksen, 17-6-2017

Avond je in de suite was super zeer stijlvol veel ruimte en alles is goed schoongemaakt
Gereisd met partner in maart 2017

over het algemeen goed

christiaan, 25-5-2017

De meeste kamers zijn goed, Wij hadden net een kamer waarbij de douche niet werkend was. Het hotel heeft dit zeer goed opgelost door een nieuwe en betere kamer aan te bieden.
Gereisd met partner in november 2016

Koude douche, ruime kamer en heerlijk ontbijt

Nadine van der Maarel, 5-5-2017

De kamer was lekker ruim. Het enige nadeel was het koude water uit de douche dat tevens niet wegliep. Uiteindelijk haren onder de wasbakkraan moeten uitspoelen niet echt datgeen wat je verwacht in een Van der Valk hotel. Het ontbijt was zoals gewoonlijk heerlijk en zeer uitgebreid. Daarnaast nog een leuke avond in het casino gehad bij het hotel. Het hotel ligt op loopafstand van een bushalte waar vandaan je naar het centrum kunt reizen.
Gereisd met partner in november 2016

Weekendje Eindhoven

Anoniem, 14-3-2017

Hotelservice en kamer waren top! Gelegenheid t.o.v. het centrum iets minder.
Gereisd met partner in maart 2017
Lenne Kamps,
Beste gast, bedankt voor de mooie woorden over onze service en de kamer. Fijn om te lezen. Het klopt inderdaad dat wij iets verder van het centrum liggen. Gelukkig hebben wij via het openbaar vervoer een goede en snelle verbinding die u gemakkelijk naar het centrum brengt. We zien u graag nog eens terug in ons hotel. Met vriendelijke groet!

Top verblijf! Jammer van het zwembad.

Shiva, 29-1-2017

Mijn vriendin en ik hebben lekker kunnen ontspannen voor een dagje. Lekker veel parkeerplaatsen dus ons auto kon mooi voor de deur. Inchecken ging soepel en personeel aan de balie was vriendelijk. Daarna een cocktail gedaan in Ozzo. De cocktail kaart was verouderd waardoor wij niet veel keus hadden. Dat vonden wij erg jammer. De prijzen waren redelijk schrikwekkend van de sushi en dergelijke. We wilden ook gaan zwemmen maar toen wij dat zwembad zagen gingen wij gelijk terug naar onze kamer. De foto's op de website waren best misleidend. Maar goed. We hebben wel genoten van het buffet! Lekker uitgebreid! Mijn vriendin die drinkt voornamelijk water en voor haar werd gratis een liter fles naar de tafel gebracht. Echt een top service! De gastvrouw daar was echt super! Super enthousiast, vriendelijk en meedenkend! Ze heeft ons avond zeker conpleet gemaakt tijdens het dineren. Verder was onze ervaring daar goed!
Gereisd met partner in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Eindhoven in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Eindhoven scoort een 8.05 uit 10 op basis van 1047 reviews.