Hotel Van der Valk Eindhoven ****

WebsiteLink naar website

965 reviews over Hotel Van der Valk Eindhoven in het Nederlands

Van der Valk Eindhoven

Shaan, 8-10-2017

comfortabele kamer & Perfecte service met vriendelijk personeel . Het ontbijt is zeer uitgebreid, vers en zelfs verse sinaasappel sap is er . Een heerlijk begin van de dag. Goed wifi, kortom voor ons een perfecte locatie in Eindhoven.
Gereisd met partner in oktober 2017

geweldig

jannie de geus, 23-9-2017

de kamers ,restaurant, balie personeel in een woord geweldig
Gereisd met partner in augustus 2017

Perfecte locatie voor een zakelijk verblijf

MvS, 18-8-2017

Perfecte service, vriendelijk personeel en comfortabele kamers. Het ontbijt is zeer uitgebreid, vers en een heerlijk begin van de dag. Goede wifi, kortom voor ons een perfecte locatie in Eindhoven.
Gereisd met partner in augustus 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Ingrid, 6-8-2017

Kamers zijn niet aan te raden. Zurige en muffige lucht in kamer, schimmel in plafond van de douche en schimmel in douchebak. Stoel onder stift.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch hotel, zeer goede prijs kwaliteit

Mar, 6-8-2017

Het buffetrestaurant is een aanrader, live coocking en een zeer divers aanbod van vis, vlees, vegetarisch. Ook kun je hier goed eten als je last hebt van een voedselintolerantie. Voor de prijs moet je het zeker niet laten. Bij het ontbijt VERSE jus d' orange en weer een zeer uitgebreid aanbod van fruit, yoghurt, brood, croissants, cake, eieren, mueslies etc.etc. Wij hadden een superaanbieding met ontbijt, waardoor we in een torenkamer verbleven aan de rustige kant van het hotel. Het terras ligt aan de straatkant evenals een aantal hotelkamers, waardoor het misschien 's nachts wel wat rumoerig kan zijn. Wij hebben op het terras gezeten, maar de weg niet echt als storend ervaren. Wij vonden het een pluspunt dat het hotel zo dicht bij de snelweg lag i.v.m een doorreis. En...'s avonds een drankje in de gezellige bar mag eigenlijk niet ontbreken tijdens het verblijf.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Prima hotel!

pth, 3-8-2017

Overnacht in een junior suite. Deze was denk ik al even niet gebruikt. Spinnenwebben voor het raam en een vies/stoffig bad. Ook werkte de bubbelfunctie niet goed. Kamers zijn wel heel ruim.

Ik vond zelf de prijs te duur in verhouding, zeker omdat kamers echt gedateerd zijn ingericht.

Ontbijt was echt perfect en vriendelijkheid personeel ook.

Gereisd met partner in juli 2017

Het was oke, niet bijzonder

sanne, 30-7-2017

Schone kamer, met lekkere douche en bad.

Kamer was gedateerd en zat geen sfeer in.

Er werd geen uitleg gegeven over evt gebruik van welness/zwembad

Gereisd met partner in juli 2017

Penthouse suite Ebony

Chantal Riksen, 17-6-2017

Avond je in de suite was super zeer stijlvol veel ruimte en alles is goed schoongemaakt
Gereisd met partner in maart 2017

over het algemeen goed

christiaan, 25-5-2017

De meeste kamers zijn goed, Wij hadden net een kamer waarbij de douche niet werkend was. Het hotel heeft dit zeer goed opgelost door een nieuwe en betere kamer aan te bieden.
Gereisd met partner in november 2016

Koude douche, ruime kamer en heerlijk ontbijt

Nadine van der Maarel, 5-5-2017

De kamer was lekker ruim. Het enige nadeel was het koude water uit de douche dat tevens niet wegliep. Uiteindelijk haren onder de wasbakkraan moeten uitspoelen niet echt datgeen wat je verwacht in een Van der Valk hotel. Het ontbijt was zoals gewoonlijk heerlijk en zeer uitgebreid. Daarnaast nog een leuke avond in het casino gehad bij het hotel. Het hotel ligt op loopafstand van een bushalte waar vandaan je naar het centrum kunt reizen.
Gereisd met partner in november 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Eindhoven bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Eindhoven in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Eindhoven scoort een 8.05 uit 10 op basis van 1049 reviews.