8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pullman Eindhoven Cocagne**** bij :

102 reviews over Hotel Pullman Eindhoven Cocagne in het Nederlands

Perfect!

C., 5-8-2017

Het onthaal was heel goed. Het personeel was vriendelijk en de kamer was perfect inorde! Alsook het ontbijt is een meerwaarde.

De ligging is ook heel gunstig, dichtbij leuke winkels en gezellige eetgelegenheden. Kortom een leuke ervaring in dit hotel!

Gereisd met vrienden in maart 2016
Accommodatie-eigenaar

Graag wil ik u danken voor uw enthousiasme over uw verblijf in ons hotel en natuurlijk heten wij u graag wederom welkom wanneer u besluit om nog eens naar Eindhoven te komen.

Pullman Eindhoven Cocagne

Goede combinatie concertbezoek met hotel

Angelique, 14-6-2017

Kamer was prima. Er ligt alleen informatie over de Spa en over roomservice op de kamer, dit had wel wat meer mogen zijn. Een gebruiksaanwijzing van de airco is ook wenselijk. Het uitzicht op parkeerplaats was niet geweldig. De glazen schuifdeur van de badkamer kan wat mij betreft vervangen worden door een standaard deur. Geen privacy, je hoort alles. Parkeerkosten 50 euro voor 2 dagen is echt ´over the top´, nog nooit zo duur meegemaakt. Geboekt via touroperator dus het ontbijt moest ter plaatse nog worden afgerekend. Verschil in prijs tussen zondag en maandag. Het ontbijt op maandagochtend is 26,50 p.p. Zal hier niet zo snel weer reserveren.
Gereisd met vrienden in juni 2017
Accommodatie-eigenaar

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in Pullman Eindhoven Cocagne met ons te delen.

Op opmerkingen stellen ons in staat onze service continue aan te passen aan de wensen van onze gasten.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten,

super hotel

laura, 8-3-2017

Wat een geweldig mooi hotel en wat een vriendelijk personeel.

Wij hadden een studio geboekt voor 3 personen en toen wij aankwamen werd ons verteld dat wij een upgrade gekregen hadden naar een appartement.

Dit omdat zij alleen nog een studio vrij hadden die erg klein was voor met z'n 3e.

Super mooi appartement met echt alles erop en eraan.

Eigenlijk helemaal geen op of aanmerkingen over dit hotel.

Totaal geen last van geluidsoverlast of iets, echt vrijwel niets te horen van andere kamers of geluid op de gang.

Vriendelijke housekeeping die netjes elke dag kwamen vragen of wij nog iets nodig hadden en schone handdoeken kwamen brengen.

super ligging midden in het centrum van Eindhoven echt alles zit om de hoek.

Gereisd met vrienden in februari 2017
Accommodatie-eigenaar

Dank u wel voor uw positieve review op Zoover en fantastisch om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf.

Graag tot een volgende keer.

zeer slecht hotel

Linda, 7-2-2017

- veel schimmel en de pannen waren vies in het apprtementen deel,

- de zwembad grond vol met water dus slechte afvoer

- vloerbedekking in gangen was ook vies

- alle vettige vingerdruk op de deuren zijn duidelijk zichtbaar

- ik heb gezien dat de glazen worden alleen met water schoongemaakt, echt vies

- ramen en trappen niet schoon

- de vloer van de lift was ook niet schoon (plakkerig)

- spinne achter gordijnen

Gereisd met partner in november 2016
Accommodatie-eigenaar

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Pullman Eindhoven Cocagne. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Bij Pullman streven wij naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast en uw reactie is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Prijs/kwaliteit Top!

Michel, 12-9-2016

Net terug van een weekendje Pullman Eindhoven. Op elk vlak een meer dan geslaagd verblijf in dit hotel met naar onze mening een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Hotel is perfect gelegen op wandelafstand van het levendige centrum van Eindhoven. Personeel, bediening, faciliteiten (zwembad, fitness,....) waren allemaal top! Zelfs de bedden waren heerlijk om in te slapen. Eerste avond hadden we zeer luidruchtige gasten in de gang, er werd ons aan de receptie onmiddellijk een andere kamer aangeboden op een andere verdieping (doch hier geen gebruik van gemaakt). We hebben al in heel wat hotels verbleven maar deze hoort naar allround-beleving toch in het lijstje "hier komen we zeker nog terug"... Pullman Cocagne bedankt voor het leuke verblijf!
Gereisd met partner in september 2016
Accommodatie-eigenaar

Top dat u zo genoten heeft van uw verblijf in ons mooie hotel en heel graag tot een volgende keer.

mooi hotel

dirk, 5-9-2016

mooi hotel

zeer lekker ontbijt

leuke wellness en zwembad

dicht bij centrum eindhoven

Gereisd met partner in augustus 2016
Accommodatie-eigenaar

Dank u wel voor uw complimenten en wij hopen u snel weer welkom te mogen heten.

zeer goed hotel

ceuppens, 22-8-2016

We hadden 2 "classic" kamers geboekt maar kregen upgrade doordat 1 van ons jarig was naar deluxe kamer.

Mooie,nieuwe ,witte ,moderne kamer met regendouche en zeer comfortabele bedden met goede kussens,lag echt zalig.

Zowel aan de receptie als elk ander personeelslid kan ik dat het personeel zeer vriendelijk en proffesioneel overkwam.

Ligging perfekt voor een weekendje stads shoppen,vlakbij bars ,restaurants en winkels.

Parkeer garage kost inderdaad 25eu.,maar kan je voor die prijs gebruik van maken gedurende het hele weekend.

Het enige negatieve vonden we voor een hotel dat zich wil profileren als "beste hotel" van Eindhoven dat er vers fruitsap moet zijn(was zeker niet het geval),en er was alleen vers donker brood,het wit brood was al voorgesneden wat maakt dat de sneden al wat uitgedroogd waren als wij kwamen eten.

Toch hadden we overall een goed gevoel over het hotel.

Gereisd familie in augustus 2016
Accommodatie-eigenaar

Excuses voor onze late reactie maar toch heerlijk om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf en graag tot een volgende keer.

Zeer goed hotel

Koen, 27-6-2016

Regelmatig verblijf ik hier voor zaken. Kan niet anders zeggen dan dat het een ontzettend prettig hotel is om te verblijven. Altijd zeer gastrvrij. Mooie nette kamers en een zeer aangename sauna met zwembad en sportgedeelte. Gelegen in hartje centrum met zeer veer goede restaurants op slechts enkele minuten loopafstand. Parkeren doe je het beste links naast het hotel op de openbare parkeerplaats. Hier sta je voor ca 7 euro voor een hele dag en 's nachts zelfs gratis t.o.v. 25 euro per nacht bij het hotel zelf.
Gereisd zakelijk in mei 2016
Accommodatie-eigenaar

Dank u wel voor uw positieve reactie op Zoover.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten.

Super!

Ingrid, 25-6-2016

Uitstekende service. Lastig was de garage die goed is maar met een rolstoel lastig toegankelijk is maar dan staat het personeel zo voor je klaar om te helpen
Gereisd met vrienden in juni 2016

Prima hotel

Erik, 12-6-2016

Mooi hotel vlak bij de markt in Eindhoven ! Mooie grote kamers, schoon, lekkere bedden.
Gereisd met vrienden in juni 2016
Accommodatie-eigenaar

Dank u wel voor uw lovende beoordeling over ons hotel. Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijft en hopen u snel weer te mogen begroeten.

Pullman Eindhoven Cocagne

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pullman Eindhoven Cocagne in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pullman Eindhoven Cocagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pullman Eindhoven Cocagne scoort een 8.5 uit 10 op basis van 103 reviews.