Uitstekend

91 reviews over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven in het Nederlands

dhr. Nevelsteen, 18-5-2017

Op voorhand reserveren. De bediening is er uitstekend. Het eten is uiterst verzorgd en lekker.
Gereisd met partner in mei 2017
Anouk Vos,
Bedankt voor uw review, wij hopen u volgend jaar weer terug te zien voor het fietsarrangement.

Prettig hotel met goede prijs/kwaliteitverhouding

Peter, 12-5-2017

Diner is aanrader, wel van te voren reserveren!
Gereisd zakelijk in mei 2017
Anouk Vos,
Hartelijk dank voor uw review. Wij hopen u snel weer een keer te mogen ontvangen.

Prima!

H.Metz, 10-5-2017

Geweldige service door deze gemotiveerde studenten!
Gereisd met partner in mei 2017
Anouk Vos,
Bedankt voor uw positieve reactie. Wij hopen u snel nog een keer te mogen ontvangen.

Verwennerij! Bijzonder verfijnd diner. Top!

Mieke Van Daele, 19-3-2017

Het hele hotel wordt gerund door studenten en hun docenten! Je ziet en voelt het harde werk, het streven om écht klasse te leveren op alle vlakken: ontvangst, wegwijs maken, kamers, maaltijden, administratieve, ... Betekent ook dat je hier af en toe ruimte voor moet kunnen geven.

Ik kwam hier 5 keer en telkens kreeg ik een bijzonder heerlijk en gastronomisch diner voorgeschoteld. Het ontbijt is OK, basic qua assortiment en aanbod.

Kamer was telkens prima in orde, rustig, proper en verzorgd. Prima bedden ook.

Parkeerplaats voor de deur, gratis en telkens was er plaats, een groot gemak.

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Beste mevrouw Van Daele,

Wat fijn dat u zo enthousiast bent over ons onderwijshotel en dank u dat u de moeite heeft genomen om dit op deze website te vermelden.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Goed hotel, enthousiast personeel

Inge drewes, 15-3-2017

Mooie kamer, goed ontbijt, en heel leuk met al die enthousiaste studenten
Gereisd alleenreizend in maart 2017

Beste mevrouw Drewes,

Leuk dat u een review over ons heeft achtergelaten. Dank u wel. Wij hopen dat u net zo enthousiast blijft en ons snel weer komt bezoeken.

Prima, graag weer.

F.v. Laanen-van Eck, 1-2-2017

Netjes schoon, heerlijk rustig.
Gereisd alleenreizend in januari 2017

Tot in de puntjes!

Matthijs, 25-1-2017

Erg verzorgd verblijf. Plezierige ontvangst, schone en ruime kamer, prima ontbijt. Makkelijk bereikbaar met de bus vanaf het station en een mooi uitzicht over Eindhoven. Ik kom vaker als ik in Eindhoven moet zijn!
Gereisd alleenreizend in januari 2017

Genoten!

Miru Schuurman, 20-1-2017

Zeer warm en gastvrij welkom gehad, daarnaast gedurende het gehele verblijf goed in de watten gelegd door iedereen!
Gereisd zakelijk in januari 2017

prachtige kamer, gratis parkeren, heerlijk ontbijt

Jaap Haenen, 24-12-2016

Alles perfect georganiseerd. De leerlingen doen hun uiterste best om het naar je zin te maken. De kamers zijn ruim, rustig gelegen, met alles erop en eraan. goed prijs/kwaliteit verhouding (60 euro per nacht heb ik betaald).
Gereisd alleenreizend in december 2016

Heel graag

Mevrouw jannie nuus, 23-9-2016

Hartelijk dank voor jullie gezelligheid en vriendelijkheid.

Ik heb genoten van de de dagen in Eindhoven.

En van jullie allemaal ik wens jullie heel veel succes met jullie opleiding, heel veel liefs van mevrouw nuus. Hopelijk tot ziens. Ik wil graag weer bij jullie logeren. 🙌👍

Gereisd alleenreizend in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven scoort een 9.04 uit 10 op basis van 91 reviews.