Hotel Novotel Eindhoven ****

8,3

42 reviews over Hotel Novotel Eindhoven in het Nederlands

Geweldig hotel

Monique, 24-9-2016

Een geweldig hotel met ruime kamers. Super uitgebreid ontbijt. 8 minuten lopen naar de bus om het centrum in te gaan dus prima te doen.
Gereisd met partner in september 2016

Kinderen zijn er welkom!

mieke, 24-8-2016

Een nachtje geweest met twee kinderen in een family kamer met 1 twee persoonsbed en een slaapbank die prima is. Personeel is vriendelijk en de kinderen worden leuk genaderd. Zwembad buiten is er koud maar net 33gr is dat juist lekker.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima hotel voor overnachting en vlakbij airport

Leo, 17-11-2015

hier overnacht daags voor vakantie met vertrek van Eindhoven airport.

Auto parking (bewaakt) inbegrepen.

Mooie rustige nette kamer met koffie en thee faciliteiten,, in de morgen koffie en ontbijt pakket.

zeer vriendelijk personeel en inclusief taxi service naar en van de airport.

Al bij al een aanrader, voor herhaling vatbaar

Service zoals men van een goed hotel verwacht!

Gereisd met partner in november 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Novotel Eindhoven bij:

Prettig hotel waarvan de kamer wat minder is

Rob, 16-11-2015

Heel handig hotel als aanloop naar de vakantie en om te parkeren. Heel servicegericht personeel. Goede sfeer. De kamers zijn wat gedateerd. De bedden zijn wat smal. De matrassen wat hard. De douche is glad en heeft geen veiligheidsbeugel. Apart toilet is achterhaald. Onhandige kraan en wastafel. Wel fijn dat er thee en koffie op de kamer en in de hal beschikbaar is. Geen centrale schakeling met pasje voor de verlichting.
Gereisd met partner in november 2015

Prima hotel

Wendy, 6-9-2015

Goed hotel. Hebben hier een fijn verblijf gehad. Veel roomservice gebruikt en dat was goed. Ontbijt op de kamer kan beter. De kamer is goed de bedden ook.
Gereisd met partner in juni 2014

gezellig

trudyf99, 21-7-2015

voor vertrek naar onze vakantie, hier een drive,sleep,fly arrangement geboekt. leuke ontvangst aan de balie met de nodige uitleg voor het brengen en halen van de taxi naar de luchthaven. de kamers waren perfect in orde. het diner en ontbijtbuffet goed.
Gereisd met partner in juni 2015

Redelijk hotel maar airport service is slecht

Van den Brink, 16-10-2014

Bij terugkomst op vliegveld Eindhoven heb ik direct conform afgesproken airport service het hotel gebeld voor een taxi. Mij werd toegezegd dat de taxi over een kwartier gereed zou staan. Helaas heb ik een paar keer naar het hotel moeten bellen met de vraag waar de taxi toch bleef. Uiteindelijk heb ik het hotel dringend verzocht om mij door een medewerker van het hotel op te laten halen, hetgeen ook gebeurde. Ruim een uur later was ik pas bij de auto bij het hotel (lopen 15 - 20 min. was sneller geweest). Deze service nooit weer.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

mooi hotel naast airport eindhoven

nathalie, 4-9-2014

we hadden arrangement sleep drive and fly. we sliepen hier voor onze reis naar spanje. de taxi was na een heerlijk ontbijt precies op tijd. En binnen paar minuutjes waren we op airport eindhoven. De terug weg (auto mag hier tijdens vakantie blijven staan) ook zo geregeld. koffers afhalen bellen en taxi staat klaar . ideaal voor reizigers. En zeker fijn en netjes hotel
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prima plek, erg warme kamer

Patricia, 18-8-2014

Met mooi weer is het terras bij het zwembad buiten heel gezellig. Prima bediening en goed eten. De kinderen vermaakten zich prima in het buitenzwembad, wat niet groot is, maar een leuke extra. Er is een groot grasveld naast het hotel waar de kinderen heerlijk kunnen spelen terwijl de ouders op het terras zitten. De familiekamer was aan de krappe kant. De kinderen sliepen op een slaapbank die duidelijk zijn beste tijd had gehad. Onze oudste zoon (14) heeft heel slecht geslapen doordat de veren van de bank in zijn lichaam drukten. Ook was het erg warm in de kamer en lagen er hele dikke dekbedden op de bedden wat het slapen niet echt bevorderde.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Prima overnachting voor je vliegreis

Harmen, 2-8-2014

Dit hotel uitgekozen omdat we vroeg naar Italie vlogen vanaf Eindhoven Airport. Erg goed bevallen. Vriendelijke receptie, goede kamer en prima ontbijt (en erg vriendelijke dame die het ontbijt regelt).

We zullen zeker opnieuw gebruik maken van dit hotel. Ook geen probleem om te auto een paar dagen op het terrein te parkeren. Dus eigenlijk alles prima.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Novotel Eindhoven bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Eindhoven in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Eindhoven scoort een 8.31 uit 10 op basis van 43 reviews.