Beoordelingen Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep

Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep
20 beoordelingen
Beoordelingen Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep
Antoon Coolenlaan 1, 5644 RX, Eindhoven

Wil je weten wat anderen vonden van Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep in Eindhoven? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep.
Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep scoort een 6,0 uit 10, op basis van 20 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep in Eindhoven? Op deze pagina lees je beoordelingen van Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep. Je kunt 2 vakantiefoto's van Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep in Eindhoven.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

20 beoordelingen over Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep

20 beoordelingen
6,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met vrienden, Okt. 2013
"Vies, duur en verouderd"vertalen
Harald boomklem
1,0

02-11-2013 Dit zwembad moet je links laten liggen. De prijs is hoog en je komt in een tokkie paradijs. Het zwembad is klein, golfslagbad mag de naam niet hebben. De Turkse tuin zijn een paar hokjes paar je in kunt zitten en ook nog voor moet bijbetalen. Er zijnook nog veel dingen kapot. Absurd onhandig systeem met kluisjes waar je ook voor moet betalen. Smerig frietkot, waar slappe veel te zoute rommel wordt geserveerd waar je tegen absurde prijzen een uur voor in de rij mag staan. De plastic stoeltjes langs de kant worden geconfiskeerd door families die er een zwijnenbende van maken en pa tokkie er op toeziet dat niemand een stoel wegpakt.

met partner, Juli 2013
"Heel veel betalen voor een niet schone zwembad"vertalen
Jelle
3,0

02-07-2013 We dacht laten we eens lekker gaan zwemmen bij de tongelreep. De laatste keer is 2 jaar geleden en weet dat ik toen iets van 7 euro moest betalen. Het was even schrikken bij de kassa, ik dacht dat de vrouw zich had vergist.
Voortaan betaal je 11 euro, ja ELF euro om alleen naar binnen te mogen. Dan begint de pret, je kunt je gaan omkleden in een vies kleedhokje en wil je natuurlijk je spullen kwijt in een kluisje. Vroeger was dit 20 cent en dat kreeg je terug. Nu is het voortaan 50 cent, jawel en je bent het kwijt. Nu waren we iets vergeten en konden terug dus alleen al een euro voor de spullen. Het zwembad was leuk en het was niet druk. Buiten bij het binnenbad was het gewoon echt ranzig met vieze vlekken en op meer plekken roest en niet goed of al tijden helemaal niet meer schoongemaakt. Gelukkig hadden we zelf drinken meegenomen want toen we gingen eten koste de kroket ook 1 euro 80. Toen we gingen en mn vriendin haar haren wou drogen moest ze ook nog 20 cent betalen. Te commercieel

met jonge kinderen, Juni 2013
"Vergaande glorie!!"vertalen
jeroen
5,0

19-06-2013 Dit zwembad steld niet veel voor het is erg verouderd en vrij aan de prijs voor het geen wat je krijgt. Een antal dingen waren defect. En slijtage was overal zichtbaar. Ik denk dat het een leuk bad is voor mensen die uit de buurt komen maar het is absoluut niet de moeite waard als dagtrip.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Goed"vertalen
Frank V

28-08-2012 alleen erg duur. maar in de omgeving is weinig anders

met oudere kinderen, Juli 2012
"Valt best wel tegen!"vertalen
corpompe
3,0

26-07-2012 Toiletten niet schoon, Patat, kroketten en frisdrank peperduur!
Ook de entree prijs is behoorlijk. Je moet zelfs betalen voor je kleding kluisje.
Verder wel een leuk zwembad met personeel die echt goed op de kinderen let.!
Maar wij komen er toch maar niet meer!

alleenreizend, Juli 2012
"Fantastisch"vertalen
Rob slootman
9,0

07-07-2012 voor het eerst in jullie fantastische accommodatie geweest. Heerlijk baantjes gezwommen. super! Ik kom zeker vaker. alleen is de entree een beetje duur.
Groeten,

wendy

met jonge kinderen, Apr. 2012
"Voor kinderen van een jaar of 5 geen aanrader!"vertalen
Heidi
5,0

04-04-2012 Het zwembad ziet er leuk uit. Het zwembadpersoneel heeft geen goed toezicht, ze staan vaak met 3en bij elkaar!!!! Bij de glijbanen als de jeugdigen de boel (en watertoevoer) ophouden door eerst te wachten en dan met z'n zessen tegelijk van de glijbaan af te gaan (wat niet eens mag volgens hun eigen richtlijnen), dan wordt dat wordt niet opgemerkt. Het horecagedeelte is iet echt professioneel, een beetje knullig. De friet en snacks waren wel lekker.
Het meest vervelend vind ik de richtlijnen met betrekking tot kinderen die bandjes dragen. Ze grijpen niet in als jonge kinderen geen bandjes aanhebben, maar als ze bandjes aanhebben mogen ze met ouderlijk toezicht niet verder dan tot de 2e lijn (hun middel) in het golfbad????? Nou mijn zoon van 5 was erg teleurgesteld over dit feit. Hij heeft zijn A diploma nog niet, dus daarom heb ik hem bandjes aangeeven. Dus als ik met hem in het diepe wil, moet ik zijn bandjes afdoen en dan is het prima volgens hun regels (maar wel onveiliger)!!!!!!!

met een groep, 2011
"Super Zwembad"vertalen
Renée Schoonbrood
10,0

09-12-2011 Dit zwembad is echt wat je noemt fantastisch. Je hebt alles wat je maar wilt, van sauna tot bubbelbad. Als je hier naar toe gaat moet je er een hele dag voor uittrekken anders heb je de helft gemist. Er is een overdekt "buiten zwembad". Een tol glijbaan, sauna, douches,wc's, bubbelbad en een heel mooi groot zwembad. Er is ook een hele leuke stroomversnelling. Dus als je naar een zwembad wilt gaan, zou ik dit zwembad aanraden. Het is echt kei mooi.

met partner, 2011
"Mooi en afwisselend zwembad"vertalen
Bart
10,0

03-10-2011 Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep ziet er netjes en verzorgt uit. Er zijn verschillende leuke glijbanen, mogelijkheid tot buiten zwemmen en mogelijkheid tot baantjes zwemmen.

met een groep, Sept. 2011
"Leuk zwembad"vertalen
Lotte
9,0

12-09-2011 Het is een zwembad met veel mogelijkheden. Er zijn voor de kinderen diverse glijbanen. De turbotol vonden ze geweldig. Het personeel is vriendelijk en goed oplettend. Het buitenbad groot en er bevind zich daar een prachtige ligweide. Ik vond wel dat het rokershok een laagje verf kon gebruiken maar het is er wel schoon.
Baantjes trekken kan perfect bij het pieter van de hoogebandstadion. Erg chique bad overigens.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?