Hotel Hampshire - Parkzicht Eindhoven ***

Hotel Hampshire - Parkzicht Eindhoven
Hampshire - Parkzicht Eindhoven
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hampshire - Parkzicht Eindhoven bij:

55 reviews over Hotel Hampshire - Parkzicht Eindhoven in het Nederlands

Rustig en toch dicht bij het centrum

Pascal, 25-8-2017

Mooie ligging en op wandelafstand van het centrum. Iets ouder hotel maar wel goed onderhouden. Geluidsisolatie in de kamers zou zeker een meerwaarde zijn. Voor de rest vriendelijk personeel, heel verzorgd ontbijt . Het restaurant heeft een mooie kaart met lekker eten aan zeer goede prijzen.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk

Marjo, 17-5-2017

Geweldig behulpzaam en vriendelijk
Gereisd met vrienden in juli 2015

Gastvriendelijk

Koen Olivier, 17-4-2017

Super verblijf gehad bij jullie. Mooie propere kamer met alles erop en eraan. Gratis koffie en thee ter beschikking, gratis wifi.... Heerlijke keuken met aanvaardbare prijzen. Kortom gewoon super. Gaan zeker reclame maken voor jullie hotel. Hadden dit cadeau gekregen van onze kinderen en hebben ze achterna hartelijk voor bedankt. Komen hier zeker nog terug.
Gereisd met partner in april 2017
Receptie, Hotel manager, 18-4-2017
Beste Koen, wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in Hotel Parkzicht. Met gastvrije groet, Team Parkzicht

Heerlijke gastvrijheid

Ineke, 18-3-2017

Heerlijk dineren en gastvrijheid ten top. Personeel gastvrij en kennis over wijn en spijs. Wij zijn goed in de watten gelegd en komen zeker terug. Gratis Parkeren voor de deur en de bagage werd naar boven gebracht door de vriendelijke mevrouw achter de receptie. Chapeau!
Gereisd met partner in februari 2017
Receptie, Hotel manager, 21-3-2017
Beste Ineke, wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze prachtige review. Wat goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in Hotel Parkzicht. Met gastvrije groet, Team Parkzicht

Leuk maar slechte receptie

T. Rusch, 7-2-2017

Leuk hotel met frisse kamers. Alles erop en eraan. Wel wat klein maar goed te doen. Verwarming is wel minder.

Receptie met reservering systeem is slecht en heeft geen bereidwilligheid of service als het om de rekening gaat.

Gereisd zakelijk in februari 2017
Het Management Team, Hotel manager, 14-2-2017

Beste meneer Rusch

Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het jammer dat u onze receptieservice als slecht heeft ervaren. Uw reservering was door een vernieuwde spamfilter niet binnengekomen bij ons. Gezien uw late tijdstip van arriveren en een recente vervelende ervaring van onze receptioniste heeft zij het ontbreken van uw reservering verkeerd ingeschat. Dit is de reden dat zij u heeft gevraagd de rekening direct te voldoen. Zij is daardoor bij u minder gastvrij overgekomen dan zij werkelijk is. Onze excuses voor deze inschattingsfout, wij hopen dat u ons dit eenmalige incident kunt vergeven.

Tijdens uw volgende bezoek maken we het goed met u!

Gastvrije groeten,

Het Management Team

excellent

patrick en annette goedgezelschap-gerlo, 15-11-2016

alles was goed, toplocatie, rustige sjieke omgeving en toch dichtbij centrum, gezellige kleine mooie kamer met alles erop en eraan, lekker eten en supervriendelijk personeel
Gereisd met partner in november 2016
Team Parkzicht, Hotel manager, 29-12-2016
Beste Patrick en Annette, bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te horen dat u het erg naar uw zin heeft gehad. Wij zijn ook erg tevreden met o.a. de ligging van ons hotel. We verwelkomen u graag in de toekomst weer.

Heel mooi hotel

Danielle, 15-9-2016

De ligging is erg mooi aan een park waar je ook een leuke wandeling kunt maken. Ze hebben ook een leuk terras waar je best een paar uurtjes om krijgt. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is voortreffelijk.
Gereisd met partner in juni 2016
Receptie, Hotel manager, 30-9-2016
Beste Danielle, bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wij zijn ook zo blij met de mooie ligging van ons hotel. Fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en lekker heeft gegeten.

Nog een ouderwets gezellig hotel

Dirk V, 1-2-2016

Voor de tweede maal in dit hotel gelogeerd, na vorige keer ook vrienden dit hotel aanbevolen.

Dit hotel geeft nog een gevoel van vroeger, mooie art deco stijl wat bewaard is gebleven.

Opgelet geen lift aanwezig,Avond eten was zeer lekker en verzorgd.Ontbijt voldoende.Bedden zijn wel smal en een koelkastje op de kamer zou fijn zijn.Maar we komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in januari 2016

Nooit meer!

Jan, 6-11-2015

Zeer vriendelijke personeel, en dat was het dan wel. Slechte bedden, te lage douche, ouderwetse inrichting, niet van deze tijd, geen glazen voor ontbijt, geen verse sappen, koffie zelf te tappen, slechts 1 iemand van het personeel bij het ontbijt. Voor dit bedrag zo n magere kwaliteit. Ik heb het ook bij de balie gemeld en een mail aan Hampshire gezonden, nu drie weken later, nog geen enkele reactie.
Gereisd met partner in oktober 2015
Team Parkzicht, Hotel manager, 5-2-2016

Beste Jan,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review en feedback. Echter vinden wij het jammer te lezen dat u uw verblijf ervaren heeft als zijnde slecht. Dit is niet onze gebruikelijke service. Jammer dat u de kamers niet up to date vond. Neemt u alstublieft contact op met ons, wij horen graag uw uitgebreide feedback zodat wij dit mee kunnen nemen in de toekomst. Bij het ontbijt serveren wij dagelijks vers geperste jus d’orange en ons koffieapparaat van het ontbijt met verse Smit & Dorlas koffiebonen wordt door onze andere gasten juist als zeer prettig ervaren. De mail die u naar Hampshire gestuurd heeft, hebben wij helaas mogen ontvangen. Graag ontvangen wij alsnog deze e-mail, zodat wij persoonlijk met u contact kunnen opnemen. Deze e-mail mag u sturen naar reception@hotelparkzicht.nl.

Fijn hotel, bijzonder vriendelijk personeel.

Carolien, 29-7-2015

Wij hebben er 1 nacht gelogeerd, in juli 2015. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Gegeten in het restaurant, kregen welkomstdrankje (Prosecco) gratis, 10% korting en de bediening was heel vriendelijk. Eten was heerlijk, veel extraatjes erbij, we voelden ons verwend. Bedden sliepen lekker en het ontbijt was heel uitgebreid. Gratis parkeerruimte voor de deur. Prima hotel!
Gereisd met partner in juli 2015
Team Parkzicht, Hotel manager, 22-8-2015
Beste Carolien, wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in Hotel Parkzicht. Met gastvrije groet, Team Parkzicht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Parkzicht Eindhoven in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Parkzicht Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Parkzicht Eindhoven scoort een 8.46 uit 10 op basis van 55 reviews.