Hotel Hampshire - Crown Eindhoven ****

6,9

103 reviews over Hotel Hampshire - Crown Eindhoven in het Nederlands

Slechtste hotel ooit

Gebroken, 1-9-2017

Ik schrijf deze revieuw nadat we 3 uur geslapen hebben in Hampshire Crown Einhoven. Om 3 uur s'nachts stonden we zelfs op het punt om gewoon lekker naar huis te gaan. De enorme hitte, de gehorige kamer (de snurkende buurman leek bij ons in bed te liggen!!) En ook het straat geluid was niet normaal, terwijl we op de 6de verdieping zaten. De kamer was oud, vies en onder de vlekken. Op het matras lag een topper die kleiner was dan het matras zelf waardoor er aan de zijkanten een soort gat zat van 20 cm. Van een 4 sterren hotel mag je echt meer verwachten. De reactie van het hotel om dan maar een superior of executive kamer te boeken i.p.v. een basic kamer is ronduit beschamend. Van een 4 sterren hotel mag je ook van een basic kamer verwachten dat het schoon is en een beetje netjes eruit ziet en vooral fris ruikt. Het aantal sterren heeft niets te maken met simpele basis behoefte!! Je kan je geld beter besteden in een fatsoenlijk hotel. Want na 1 nacht ben je gebroken!!
Gereisd met partner in augustus 2017
Peter Vos, Guest Relations Manager, 3-9-2017

Beste Gast,

Allereerst hartelijk dank voor deze review en feedback.

Naar aanleiding van dit verblijf heeft u deze review geplaatst. Al onze gasten zijn van groot belang voor ons en wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. Hiermee geeft u ons de mogelijkheid verbeteringen aan te brengen en ons serviceniveau te optimaliseren. Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren betreffende het geluidsoverlast, indien u geluidsoverlast in het hotel ervaart kunt u dag en nacht contact opnemen met onze Manager on Duty. Hij of zij zal er alles aan doen om dit geluidsoverlast te beperken.

Betreffende de schoonmaak van de kamer, hoe u de kamer aantrof is zeker niet de bedoeling, al onze kamers dienen netjes schoon te zijn en fris te ruiken en uw opmerking ga ik dan ook direct met onze housekeeping manager opnemen. Dit mag u ook direct melden bij de collega's van de receptie dan hadden we genoemde zaken direct opgepakt en ons uiterste best gedaan uw verblijf alsnog zo optimaal mogelijk te maken.

Mijn collega informeerde u bij het uitchecken over onze verschillende kamertypes, mijn excuses voor het misverstand dat hier is ontstaan want ongeacht welk kamertype u boekt de kamer dient tip top in orde te zijn bij ons!

Beste gast, we zijn ons er van bewust dat wij het vervelende gevoel dat u hieraan heeft overgehouden niet zomaar kunnen wegnemen. Echter, wij hopen dat wij u met deze reactie laten blijken dit voorval zeer serieus te nemen. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met mij op.

Met vriendelijke groet, Peter Vos | General Manager

Geen 4 sterren waard; 3 is al veel

Vakantieman, 17-8-2017

Slechte bereikbaarheid en parkeren op buitenterrein aan de overzijde. Dames met mooie schoentjes of hoge hakken zijn gewaarschuwd. Parkeerplaats is een terrein met grof grind. Hotel wist van de vele omleidingen in de stad maar heeft dit niet aangegeven. Kleine "superior" kamer met sleetse vloerbedekking waar slordig was gestofzuigd. Glassplinters op de vloer. Kleine schone badkamer. Bed erg goed en wel schoon. Ramen kunnen niet open. Eenvoudig ontbijt, goedkope vleeswaren en geen verse jus en geen spiegeleitje. Brood om te zelf te snijden zonder servet. Iedereen zit met z'n handen aan dit brood. Lekker hygiënisch. En dat bij een 4 sterren hotel!
Gereisd met partner in augustus 2017
Max H | General Manager, Guest Relations Manager, 21-8-2017

Beste vakantieman,

Dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Het klopt inderdaad dat onze parkeerplaats is voorzien van grind. Helaas is de parkeerplaats geen eigendom van het hotel, waardoor we dit niet zomaar kunnen wijzigen. Een verzoek bij de verhuurder van de parkeerplaats voor het wijzigen van de ondergrond is al eerder ingediend. Het spijt mij ook om te lezen dat de kamer niet goed gereinigd is, dit zal ik zeker oppakken met de Housekeeping manager. Bij het snijbrood hoort een servet te liggen, mijn excuses dat dit niet het geval was. Deze opmerking zal ik delen met de restaurant manager zodat hij ervoor kan zorgen dat het ontbijtbuffet weer helemaal op orde is. Dank nogmaals voor uw feedback en wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Max H | General Manager

Prima locatie

L, 28-7-2017

Prima locatie in het centrum.

Wij zijn 2 nachten verbleven in het Hampshire City Crown Hotel.

We zijn optijd aangekomen en mochten de koffers achterlaten. Zijn later teruggekomen en kregen een pasje voor onze kamer. Wij kregen verder geen uitleg hoe en wat en waar we zaten.

Wij zijn vooral naar het hotel gegaan voor de locatie want de locatie is top.

Jammer dat de kamer klein was en dat de kamers best gehorig zijn.

De tijden van het ontbijt vind ik persoonlijk niet zo. Je kan tot 10 uur ontbijten en als je om half 10 komt heb je geen vers brood meer.

Echter moet ik wel bekennen dat je bijzonder vriendelijk wordt geholpen bij aankomst van het ontbijt.

Jammer van deze minpuntjes maar voor alleen een overnachting, is het prima.

Gereisd met vrienden in januari 2017
Max Hermers | General Manager, Guest Relations Manager, 31-7-2017

Beste Hannes3, hartelijk bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaringen te delen.

Onze service in het algemeen staat bij ons hoog in het vaandel, daarom zal ik uw feedback zeker bespreken met mijn team. Betreft het punt over het ontbijt zal ik dit doorsturen naar onze F&B Service Manager voor follow-up.

Prima Hotel voor een citytrip

J Husers, 13-3-2017

Het hotel ligt heerlijk centraal met goede parkeerfaciliteiten.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was zeer goed en had voldoende keuzes. De kamer was keurig netjes.

Ondanks de ligging aan de drukke straat heb je nagenoeg geen last van lawaai.

Gereisd met partner in maart 2017
Max Hermers | General Manager, Guest Relations Manager, 17-3-2017

Bedankt voor de mooie review J Husers!

Het is heel fijn om te horen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad.

Max Hermers | General Manager

Goed voor een nacht

Henk, 27-12-2016

Lekker centraal gelegen t.o.v. het centrum. Dat geeft overigens, ondanks het dubbele glas, vooral 's nachts geluidsoverlast.

Ontvangst correct, kamer netjes met prima bed. TV zit op een wat vreemde plek tegen de muur geschroefd. Omdat het raam niet open kan, moet de airco voor de luchtverversing zorgen wat geen prettig (slaap)klimaat in de kamer geeft. Badkamer klein, wat gedateerd en niet helemaal schoon, getuige de haren op de vloer.

Uitstekend ontbijtbuffet, zeer uitgebreid met voldoende broodjes, beleg, dranken etc.

Prima verblijf voor een of een paar nachten.

Gereisd met partner in december 2016
ELA, Guest Relations Manager, 2-1-2017
Bedankt voor de mooie review en natuurlijk nog de beste wensen voor 2017!

Goed hotel !

W.Koks, 12-12-2016

Afgelopen weekend in een kamer (416) in dit hotel verbleven.Zaterdag rond 11.00 uur arriveerden wij met de auto bij de parkeerplaats (P2) van het hotel en konden gelijk de auto parkeren en de auto mocht de volgende dag uiterlijk tot 14.00 uur blijven staan.Tijdens de incheck om 15.00 uur zijn wij correct behandeld en onze vragen waren na tevredenheid beantwoord door Koen.De kamer was goed en schoon.S'nachts was het wel gehorig maar wat wil je als je midden in het centrum overnacht,daar kan een hotel ook niets aandoen.Het ontbijt was ook heel goed en keuze genoeg.Ook de uitcheck rond 12.00 uur werd door Malou correct uitgevoerd.Al met al was dit voor ons een succesvol weekend.En keren zeker nog een keer terug naar Hampshire Eindhoven want met een bezoek aan een voetbalwedstrijd en de Primark heb je aan 1-2 dagen niet genoeg :-)
Gereisd met partner in december 2016
KimZ | Front Desk Manager, Guest Relations Manager, 13-12-2016

Beste meneer Koks,

Hartelijk bedankt voor deze mooie review en fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijft hebt gehad! Ik zal uw positieve feedback doorgeven aan mijn collega’s en u bent uiteraard ‘more than welcome’ voor een volgend verblijf!

Met vriendelijke groet,

Leuke lokatie midden in t centrum van Eindhoven

M Koelhuis, 25-11-2016

Via touroperator word je geflest c/q moslims staat betalen bij aankomst dus niet je word al gelijk geplukt van creditcard. Nog niet echt rolstoel vriendelijk smalle lift en hulphond welkom maar wel 25 euro schoonmaakkosten

Als huisdier mag niet komt nog een klacht over Bij Hampshire hotels

Gereisd met partner in november 2016
EvaLynneA | Guest Relations Manager, Guest Relations Manager, 28-11-2016

Beste dhrKoelhuis,

Hartelijk bedankt voor uw feedback!

Uw opmerking over geflest worden door de touroperator begrijp ik niet helemaal, evenals uw opmerking over moslims?

Gasten uit alle landen van alle geloofsovertuigingen zijn bij ons van harte welkom. Onze hotelpolicy geldt voor al onze gasten en wij maken geen onderscheid.

Huisdieren zijn inderdaad niet toegestaan in ons hotel, echter voor hulphonden maken wij een uitzondering omdat zij het mogelijk maken dat personen met een beperking normaal kunnen functioneren.

Doordat honden haren verliezen en een bepaalde geur achterlaten, zijn wij genoodzaakt de kamer extra te reinigen zoals eventuele volgende gasten hiervan geen hinder ondervinden.

Uiteraard staat het u vrij om hierover een klacht in te dienen, echter zijn wij vrij in onze keuze om huisdieren al dan niet toe te laten. Indien dit voor een een vereiste is, dan raad ik u aan een hotel te kiezen waar huisdieren wel toegelaten zijn.

Met vriendelijk groet,

EvaLynneA

Teleurstellend slecht (+Rectificatie)

Meijer, 7-9-2016

We hebben 375 euro betaald voor 2 nachten, inclusief ontbijt. De kamer was vies, de vloerbedekking en op het behang zaten vlekken. De airco werkte niet, er kan geen raam open, want er zitten geen draaibare delen in de pui. Het bed was krap en wiebelde met iedere beweging mee. Er was 1 stopcontact in de kamer, aan het voeteneind van het bed. Lastig om apparatuur op te laden. WiFi was er tegen betaling. Free WiFi functioneert niet.

We zijn vaker in Hampshire hotels geweest, altijd tot onze tevredenheid. Dit hotel is werkelijk géén aanrader. Voor dit geld kun je iets beters boeken in de omgeving.

Rectificatie: Bovenstaande review was van ondergetekende. Hampshire Eindhoven heeft contact opgenomen met ons en het keurig opgelost.

Gereisd met partner in september 2016
EvaLynneA | Guest Relations Manager, Guest Relations Manager, 8-9-2016

Beste mevrouw Meijer,

Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Zoals ik in mijn e-mail van vanochtend reeds aangaf, ben u verbleven in een van de weinige kamers die nog niet gerenoveerd zijn. Momenteel zijn wij hiermee druk in de weer, en e.e.a. zal in de loop van de maand opgeleverd worden.

Ik vind het erg vervelend dat u niet van uw verblijf heeft kunnen genieten, en daarom heb ik u ook in dezelfde e-mail nog een compensatie aangeboden. Uiteraard staat het u vrij om hier al dan niet gebruik van te maken, maar ik hoop zeker dat u dat zal doen.

Wellicht tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet uit Eindhoven,

EvaLynneA | Guest Relations Manager

3 dagen dezelfde handdoeken

Zoë, 10-8-2016

Dankzij een menselijke fout werd er bij ons niet schoongemaakt, dus hebben we maar dezelfde handdoeken gebruikt. Hebben gebeld naar receptie om nieuwe handdoeken te brengen, schoonmaken was al niet meer nodig. Uiteindelijk hebben we geen grote handdoeken gekregen want die hadden ze blijkbaar niet meer en moesten we het doen met kleine handdoekjes.

Zeer goede ligging en alles was proper.

Bij uitchecken werd ons nog 20 euro aangerekend omdat we te laat waren. Dit werd ons niet meegedeeld door het personeel maar stond wel duidelijk op het kaartje.

150 + 20 = 170 euro. Dit is zijn geld zeker niet waard.

Na een klacht over de handdoeken werd er toegestaan dat we de 20 euro niet moesten betalen, waarvoor we hen zeer dankbaar waren.

Gereisd met partner in augustus 2016
EvaLynneA | Guest Relations Manager, Guest Relations Manager, 11-8-2016

Hi Zoë,

Wat vervelend om te lezen dat de handdoeken niet verwisseld zijn, maar fijn dat mijn collega's je tegemoet zijn gekomen.

Mijn excuses voor het ongemak!

EvaLynneA | Guest Relations Manager

Het geld niet waard

Heemskerk, 14-6-2016

Wij zijn hier geweest tijdens het weekend van Groots met een zachte G. We hebben dit hotel geboekt voor meer dan 150 euro. Ondanks de verhoogde prijs (gezien het een concert weekend was) is dit hotel de reguliere prijs ook niet waard. De kamers zijn oubollig en gedateerd. De kamers waren gelukkig wel schoon. Het personeel heeft er geen zin in. Zeer chagrijnig. Het ontbijt is oud en verwacht ik meer van bij een 4-sterren hotel. Echt zonde want het hotel heeft een fantastische ligging!
Gereisd met vrienden in juni 2016
EvaLynneA | Guest Relations Manager, Guest Relations Manager, 17-6-2016

Beste Heemskerk,

Bedankt voor de opbouwende kritiek, hier kunnen wij zeker wat mee en de punten zullen daarom ook met het personeel besproken worden.

Betreffende de kamer; ik vermoed dat u in een Basic Comfort bent verbleven. Dit is het enige kamertype dat wij nog niet gerenoveerd hebben, maar hier zullen wij dit jaar nog mee starten.

Mijn excuses voor het ongemak.

EvaLynneA

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hampshire - Crown Eindhoven bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Crown Eindhoven in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Crown Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Crown Eindhoven scoort een 6.93 uit 10 op basis van 103 reviews.