Hotel Crown Inn Eindhoven ***

5,7

23 reviews over Hotel Crown Inn Eindhoven in het Nederlands

Heel erg basic, kan ermee door voor 1 nacht

Shalini, 22-7-2017

Het hotel is pal in het centrum gelegen wat een pluspunt is. Voor de rest een heel oude indruk. Onze kamer lag helemaal boven waardoor we een heel stuk moesten lopen. Eerst de lift, dan een trap naar beneden. 3 gangen helemaal door, dan terug een trap naar boven om dan bij de kamer te komen. Eenmaal aangekwamen merkten we dat de kaart om binnen te raken niet werkte. Moesten we helemaal terug naar de receptie. In de kamer zelf konden geen ramen open en in de badkamer stonk het enorm. Het uitzicht was op een soort van vuilnisbelt. De bedden waaren enorm had en de kussen lagen slecht. Voor de rest enkel een mini tv en een airco. Geen andere faciliteiten. Heel ouderwetse indruk. Kamer kan perfect dienen voor enkel 1 nacht te slapen en als je er voor de rest niet veel moet zijn.
Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer!

Wies, 11-3-2017

Ligging is prima. Kamer was een bedompt donker hok . Was een soort binnenhut, waardoor er geen raam open kon. Airco bleef warme lucht blazen. Over geklaagd, maar niets mee gebeurd. Vieze vloerbedekking. We hebben van de warmte amper geslapen. Gehorig, als er dichtbij een deur dichtging, zat je rechtop in bed.Ontbijt was karig. Spijt van dat we daar geboekt hadden
Gereisd met partner in januari 2017

Prijs vs kwaliteit in goede verhouding

Marc, 23-10-2016

Geslapen in 1 persoonskamer aan marktzijde. Was een zaterdagnacht dus veel stappers wat wel hoorbaar was. Bed prima en kamer verder netjes. Douche in bad gewoon gevaarlijk door ronde bodem bad. Niet meer van deze tijd. Wel goed warm en stevige straal. Ontbijt niets op aan te merken. Diverse broodjes, brood en beleg. Ook Engels ontbijt. Goed geholpen aan balie. Ligging midden in centrum is super maar geeft natuurlijk ook zijn hinder.
Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Dit nooit meer

Mariska, 10-8-2016

Midden in het centrum op een top locatie zit dit hotel.

Maar verder allemaal erg slecht.

Vreselijke bedden, valt echt niet op te slapen vering prikt in je rug. Kamers vieze vlekken op de vloerbedekking , schimmelplekken in de badkamer . Bed was schoon en handdoeken zacht en fris . Erg gehorig, kwamen mensen om 5 uur in de kamer naast ons.. De douche hoor je letterlijk stromen en geluiden die er gemaakt worden . Klaar wakker dus. de macdonalds heeft z'n laadpunt en containers aan de achterkant waar wij dus lagen te slapen .. Ook echt een vreselijke herrie. Echt geen aanrader terwijl het wel een fijne locatie is midden in het centrum.

Wij hebben niet in het hotel gegeten dus daar kan ik niks van zeggen.

Toen wij weg gingen werd er ook niets gevraagd !!

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima voor een nacht.

Anita, 31-7-2016

Ligging is lekker centraal voor een zeer betaalbare prijs. Kamers aan de kant van de markt zijn nogal lawaaiig. De kamers aan de achterkant hebben hier geen last van. Schoonmaak liet te wensen over. Badkamer tegels waren niet schoon! Prima voor een nacht in combinatie met concert Guus Meeuwis. Stel alleen geen hoge eisen.

's Avonds hier ook gegeten. Was snel en goed.

Zeer vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prima hotel voor weekend

H.Altena, 20-6-2016

Ligging is uitstekend aan de markt in eindhoven,kamer die wij hadden was ruim schoonmaak zou iets beter kunnen m n de badkamer ontbijt is niet erg uitgebreid.ondanks de lage beoordelingen vonden wij het erg meevallen voor een prima prijs.wil je luxe moet je iets anders boeken

Eenmalig bezoek

IFC, 13-6-2016

Volgens traditie blijven we ieder jaar na Guus slapen in Eindhoven. Dit keer probeerden we hotel Crown Inn. Locatie is top en inchecken gaat snel, maar daar is alles mee gezegd. De kamer was erg warm en bovendien niet schoon (vlekken op vloerbedekking en muur). De bedden zijn niet geschikt voor meer dan 1 nacht, want de veringen prikken in de rug. De badkamer was voorzien van heerlijk zachte handdoeken, maar de douche zelf was voorzien van zwarte schimmel/rotte plekken in de hoeken en het zwarte(!) douchegordijn was versierd met witte vlekken. Daarom dus direct na het ontwaken de trein naar huis gepakt. Geen aanrader.

Slechte voorzieningen

Martine bongertman, 5-6-2016

Het gevoel wat wij kregen was dat we in een jeugdherberg sliepen. Er hangt hier allemaal jeugd die hier een kamer hebben voor 1 nacht en flink uit gaan en vervolgens op de hal gang schreeuwend rondhangen. We hebben totaal niet het gevoel dat de receptie er ook maar iets aan doet. Volgens ons is daar dit hotel gewoon voor, voor jonge lui die stappen. Zo ziet de ambiance interieur er ook uit. Het is ontzettend verouderd en armoedig. Maar ja dan wordt het iig niet gesloopt. Wat heel vervelend is dat het heel gehorig is wat echt niet kan. Er werd met deuren gesmeten. Er zijn geen ramen op de kamer, dus dan kan je hier niks luchten. En voor de prijs die wij betaalden is het het echt niet waard. 200 euro voor 2 nachten dan mag je wel wat verwachten. Ik vraag mij af wat de bedrijfsdoelstellingen hier precies zijn!? Het is een veredelde vrijgezellen weekend, jeugd en aso jeugdherberg.
    Gereisd met partner in juni 2016

In een woord wat een waardeloos hotel

S.D. Bakkenhoven, 21-5-2016

Een nacht verbleven in het hotel op 18 mei samen met mijn vriendin. De kamer die wij kregen nummer 222, de deur stond open bij aankomst, er lag een t-shirt in de kamer en er kon geen enkel raam open. Terwijl het in de kamer 25 graden was! Meteen om een andere kamer gevraagd. Nummer 307 kregen wij als schonere kamer, althans was de bedoeling. Flink aantal schimmelplekken in de badkamer en het rooster is nooit of een lange tijd niet schoongemaakt. Vies en vuil was het, mensen kunnen ziek er van worden. Dus een dikke no go! Ook de binnenkant van de deurkozijnen van de balkondeur heeft nog nooit een doekje gezien. Wat een gore bende troffen wij aan. Ook was de glazen lampenkap kapot. Dit hadden wij gemeld, om te laten weten dat wij dit niet hadden gedaan. De man aan de receptie zei, dit weten wij al. Waarom doen jullie er dan niks aan dachten wij. 61 euro betaald voor 1 nachtje, zonde van je geld!. Wij komen hier nooit meer terug, geen aanrader! Nog geeneens 20 euro waard per nacht!
    Gereisd met partner in mei 2016

niet voor herhaling vatbaar

claudia, 31-1-2016

Goede locatie midden in het centrum. Kleine ouderwetse kamer. Bed te klein en de veren springen zowat het matras uit. Als de een zich om draaid vliegt de ander zowat het bed uit.

Om 7 .00 word je wakker gemaakt door de veeg machines. En vandaag werd er een tent gebouwd op het plein al om 7.00 uur.

Nee.... voor ons geen 2de keer meer hiet

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Crown Inn Eindhoven bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crown Inn Eindhoven in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crown Inn Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crown Inn Eindhoven scoort een 5.69 uit 10 op basis van 23 reviews.