Beoordelingen Camping Recreatiepark TerSpegelt*****

301 beoordelingen
Beoordelingen Camping Recreatiepark TerSpegelt*****
Postelseweg 88, 5521 RD, Eersel
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark TerSpegelt***** in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark TerSpegelt***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Recreatiepark TerSpegelt scoort een 8,5 uit 10, op basis van 301 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark TerSpegelt***** in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark TerSpegelt*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Recreatiepark TerSpegelt***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 201 vakantiefoto's van Camping Recreatiepark TerSpegelt***** vinden. Je kunt 4 video's van Camping Recreatiepark TerSpegelt***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Camping Recreatiepark TerSpegelt***** met andere accommodaties in Eersel.
Even geduld a.u.b.

8,8
8,3
8,7
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Prima, maar internet zeer slecht en veel te duur"vertalen
fam.watermann
9,0

28-06-2014 Mooie camping met alles zoals het hoort. Echter het internet is Zeer slecht

"Twitter beoordelingen"
06-07-2014 @Jiamiyoureperff terug van weekend @TerSpegelt <3 was leuk! Heb ondertussen alweer alles bij gelezen hoor ;) --- Bron: https://twitter.com/Jiamiyoureperff/status/485785265840336896
22-06-2014 @HScheutjens Heerlijke strand-/waterdag gehad @TerSpegelt met vrienden & kids. Life is good! #reünie #vakantie2011 http://t.co/EMZS30cQ9Y --- Bron: https://twitter.com/HScheutjens/status/480791232466399232
19-06-2014 @VVVEersel @TerSpegelt @DeKeizerEersel Heel hartelijk dank voor de prettige ontvangst en de leuke middag, we hebben genoten! http://t.co/IzHTxqbQMB --- Bron: https://twitter.com/VVVEersel/status/479707323141996544
met partner, Juni 2014
"Zijn sterren (bijna) waard"vertalen
sandra en harold
7,0

23-06-2014 Op het moment dat ik dit schrijf, staan we op deze camping en het is een prachtige camping en bijna alles is in orde. Behalve het internet, dit is schandallig duur en van belabberde kwaliteit. Ik had internet nodig voor oa het uitlezen van mijn mail, maar ontvangen ging zeer beperkt en verzenden ging helemaal niet.
ook spelletjes spelen lukt niet
reclameren hielp niet en kreeg ook mijn geld niet terug..

verder een mooie camping!

met partner, Juni 2014
"Geweldige camping"vertalen
C.A.v.Damme
10,0

30-06-2014 Voor de tweede keer in TerSpegelt en het bevalt super goed.
Het personeel, maak niet uit waar, is allemaal even behulpzaam en vriendelijk.
Zelden zo'n vriendelijkheid meegemaakt,bij de receptie worden de problemen enorm goed opgelost,zover als mogelijk,maar ze doen enorm hun best het goed te doen, SUPER
Schoon is het overal van sanitair ,de velden,de kippetuin,zwembad, waar je komt is het schoon,daar geniet ik net zo goed van en die mensen verdienen ook een dikke vette pluim.
Internet mag inderdaad wat beter, slechte ontvangst en goedkoper, want dit ben ik wel met andere reviews eens.
Wie weet ,misschien een toekomstplan.
We gaan zaterdag weer met een tevreden gevoel naar huis en morgen boeken we gelijk weer voor volgend jaar.
Medewerk(st)ers TerSpegelt ga zo door ,TOPPIE

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Recreatiepark TerSpegelt*...

met oudere kinderen, Mei 2014
"5 sterren waard"vertalen
dtm665
7,0

11-05-2014 fantastische camping in een mooie omgeving.
sanitair is super schoon. voor de kinderen is er voor elke leeftijd wat te doen.

met jonge kinderen, 2014
"Niet voor niets 5 sterren !!!!"vertalen
katrob
8,0

22-04-2014 Echt een fantastisch park, hadden een 4 pers. chalet deze was als nieuw.
Interesse in dit park? Niet twijfelen zou ik zeggen doen!!!!

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Super fijn paas weekend gehad."vertalen
fam de loos
10,0

23-04-2014 wij gaan hier zeker nog een keer naar terug.
enig puntje zouden graag een voorseizoen boeken maar dit kan niet op een kinderveld dit is jammer.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Niet ideaal in het najaar"vertalen
Joyce
7,0

03-03-2014 Overdekt strand in oktober helaas erg koud, water is op buiten temperatuur te koud om in te spelen. Veldjes waren modderig en vol plassen, geen privacy. Leuke meertjes voor de warme zomermaanden. Speeltuintjes genoeg voor de kids. Eten in het restaurant was goed. Snackbar niet super en ook ijskoud. Groot assortiment in de supermarkt. Sanitair goed schoon.

met jonge kinderen, 2013
"Pubercamping, niet zo voor kleine kinderen!"vertalen
Jong gezin
7,0

15-09-2013 Met onze dochters van 2 en 5 hier geweest deze zomer. Camping an zich best leuk maar niet voor een gezin met jonge kinderen. Dan kun je echt beter naar de nabijgelegen camping de paal. De camping kende in onze weken heel veel pubers, welke overdag maar een beetje rondhangen in het bubbelbad, en s avonds in de toiletgebouwen alwaar de dames de spiegels en wasbakken besmeuren met nagellak en lippenstift. Ligging is goed en mooi. Voor de 10+ kids veel te doen, voor de jonge kids beperkt. Wel leuke speeltuin en stranden. Vriendelijk personeel. Misschien komen we over 10-12 jaar nog eens terug.

met partner, Aug. 2013
"In een woord geweldig !"vertalen
Penders
10,0

15-09-2013 Schitterende camping voor jong en oud. Fijne winkel , mooi sanitair, lekker zwemmen , genoeg ontspanningsmogelijkheden , fijn restaurant ,mooie ruime staanplaatsen , leuke omgeving kortom perfect !

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Over bijna alles tevreden....behalve het internet"vertalen
jp
9,0

11-08-2013 Leuke camping veel te doen voor de kinderen.
Maar voor een 5sterren camping is het internet echt waardeloos.
Wij hebben zelf een internet abbo via t mobile maar daar heb je geen of nauweljks bereik mee. Hoor ook over andere providers slecht bereik.
Volgens receptie omdat het bij de bossen ligt en vlakbij de grens, maar buiten de camping zelf geen problemen met t-mobile.
Daar een code aanschaffen voor 1 apparaat is voor een week 15 euro en je kan niet switchen naar een andere mobiel of tablet.
Dat vind ik echt veel geld voor wat ze je bieden er zijn camping waarbij wifi gratis is bij je kampeergeld in.
Als 5 sterren camping ligt hier toch zeker een verbeterpunt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?