Beoordelingen Camping Recreatiepark TerSpegelt*****

290 beoordelingen
Beoordelingen Camping Recreatiepark TerSpegelt*****
Postelseweg 88, 5521 RD, Eersel
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark TerSpegelt***** in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark TerSpegelt***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Recreatiepark TerSpegelt scoort een 8,5 uit 10, op basis van 290 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark TerSpegelt***** in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark TerSpegelt*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Recreatiepark TerSpegelt***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 201 vakantiefoto's van Camping Recreatiepark TerSpegelt***** vinden. Je kunt 4 video's van Camping Recreatiepark TerSpegelt***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Camping Recreatiepark TerSpegelt***** met andere accommodaties in Eersel.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,8
8,7
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Niet voor niets 5 sterren !!!!"vertalen
katrob
8,0

22-4-2014 Echt een fantastisch park, hadden een 4 pers. chalet deze was als nieuw.
Interesse in dit park? Niet twijfelen zou ik zeggen doen!!!!

"Twitter beoordelingen"
21-8-2013 @lisallyy heerlijk gezwommen met ilse ty en simon bij @TerSpegelt --- Bron: https://twitter.com/lisallyy/status/370193282128945152
14-8-2013 @SannedeWolf1 Enorm gezellig op camping @TerSpegelt ♥♥ --- Bron: https://twitter.com/SannedeWolf1/status/367591997739393024
9-8-2013 @JustinKoef . @TerSpegelt je bent geweldig! Morgen laatste dagje genieten en daarna weer een jaar uitkijken tot het volgende jaar. Voor nu: HOUDOE! --- Bron: https://twitter.com/JustinKoef/status/365626170030559232
met jonge kinderen, Apr. 2014
"Super fijn paas weekend gehad."vertalen
fam de loos
10,0

23-4-2014 wij gaan hier zeker nog een keer naar terug.
enig puntje zouden graag een voorseizoen boeken maar dit kan niet op een kinderveld dit is jammer.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Niet ideaal in het najaar"vertalen
Joyce
6,0
7,0

3-3-2014 Overdekt strand in oktober helaas erg koud, water is op buiten temperatuur te koud om in te spelen. Veldjes waren modderig en vol plassen, geen privacy. Leuke meertjes voor de warme zomermaanden. Speeltuintjes genoeg voor de kids. Eten in het restaurant was goed. Snackbar niet super en ook ijskoud. Groot assortiment in de supermarkt. Sanitair goed schoon.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Recreatiepark TerSpegelt*...

met jonge kinderen, 2013
"Pubercamping, niet zo voor kleine kinderen!"vertalen
Jong gezin
6,0
7,0

15-9-2013 Met onze dochters van 2 en 5 hier geweest deze zomer. Camping an zich best leuk maar niet voor een gezin met jonge kinderen. Dan kun je echt beter naar de nabijgelegen camping de paal. De camping kende in onze weken heel veel pubers, welke overdag maar een beetje rondhangen in het bubbelbad, en s avonds in de toiletgebouwen alwaar de dames de spiegels en wasbakken besmeuren met nagellak en lippenstift. Ligging is goed en mooi. Voor de 10+ kids veel te doen, voor de jonge kids beperkt. Wel leuke speeltuin en stranden. Vriendelijk personeel. Misschien komen we over 10-12 jaar nog eens terug.

met partner, Aug. 2013
"In een woord geweldig !"vertalen
Penders
10,0

15-9-2013 Schitterende camping voor jong en oud. Fijne winkel , mooi sanitair, lekker zwemmen , genoeg ontspanningsmogelijkheden , fijn restaurant ,mooie ruime staanplaatsen , leuke omgeving kortom perfect !

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Over bijna alles tevreden....behalve het internet"vertalen
jp
9,0

11-8-2013 Leuke camping veel te doen voor de kinderen.
Maar voor een 5sterren camping is het internet echt waardeloos.
Wij hebben zelf een internet abbo via t mobile maar daar heb je geen of nauweljks bereik mee. Hoor ook over andere providers slecht bereik.
Volgens receptie omdat het bij de bossen ligt en vlakbij de grens, maar buiten de camping zelf geen problemen met t-mobile.
Daar een code aanschaffen voor 1 apparaat is voor een week 15 euro en je kan niet switchen naar een andere mobiel of tablet.
Dat vind ik echt veel geld voor wat ze je bieden er zijn camping waarbij wifi gratis is bij je kampeergeld in.
Als 5 sterren camping ligt hier toch zeker een verbeterpunt.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Minder dan voorgaande twee jaar"vertalen
Petra
8,0

24-8-2013 We hebben (weer) een stacaravan van een particulier gehuurd, wat prima bevallen is. Onze zoons (16, 19) hebben het weer reuze naar hun zin gehad, vooral in de Apres Ski en La Cantina. Wat ontzettend jammer dat het animatieprogramma én de openings- en sluitingstijden al minder werden terwijl wij pas in onze vierde zomervakantieweek zaten. De Apres Ski ging rond 23.00h dicht (ipv 1.00h), en dat terwijl onze zoons juist voor gezelligheid met vrienden van voorgaande jaren in de Apres Ski gingen. Gelukkig ging de Apres Ski na protest de daarop volgende dagen weer tot 1.00h open, maar we hebben onder andere de frietkar erg gemist. Verder niets dan lof voor de klantvriendelijkheid van het personeel, weer helemaal top. Jammer dat ze bij de receptie onze internettickets, die we net gekocht hadden, niet mocht printen. Reden was dat Ter Spegelt ook tickets voor hetzelfde park in de verkoop heeft. We hebben het dus nog even benauwd gehad. Verder helemaal top !

"Geweldige camping"vertalen
José
9,0

19-8-2013 Leuke vakantie gehad op Camping Ter Spegelt Er is ontzettend veel te doen w.o. Banraften, Bloppen, Tokkelen, Fatsenspel, Aqua airobics, Klimmen, Solextocht,Speurtocht, Biosc. Fietscrosbaan Survival , Klussen op de werkplaats, disco voetbal, tennis en badmintontoernooi, Fiets um dr in, Knutselzolder, tocht met knapzak, enz enz De animatie is GEWELDIG!!! Een minpuntje vind ik de kliekjes vorming op de camping van vaste gasten. Mooi omgeving en en leuke vakantie gehad

met jonge kinderen, 2013
"Park super, maar dan geen tipi meer voor ons"vertalen
BB
8,0

6-8-2013 In juli een week in de tipitent gekampeerd. Op zich was dit een hele leuke ervaring. Alleen waren de (twee) tipitenten erg ver van het levendige gedeelte van de camping vandaan. We hebben dit opgelost met fietsen, maar om aansluiting te vinden met andere kinderen/mensen écht te ver afgelegen. Maar Sterrenstrand is super en ook de recreatievijver etc. erg leuk. Prima verblijf.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie camping..toch paar minpuntjes"vertalen
patrick j
9,0

16-8-2013 geweest van 2 tot 16 augustus.lounge cabin op veld 5..goede locatie mooie cabin..jammer dat er geen vriezer in zat verwacht je toch wel voor deze huurprijs..camping is leuk..jammer alleen dat het zwembad aan de kleine kant is..sterrenstrand is leuk is wel warm binnen.geen animatie voor de kleintjes ook erg jammer vind ik.internet werkt niet op je telefoon.zeer vreemd want als je buiten de camping bent geen probleem......camping zeer geschikt voor kinderen tussen 6 en 15

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?