8,9

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Recreatiepark TerSpegelt***** bij :

744 reviews over Camping Recreatiepark TerSpegelt in het Nederlands

Komen zeker terug

Margreet, 17-7-2017

We waren met onze eigen caravan. Was niet de bedoeling dat we naar Terspegelt zouden gaan. Maar onze vrienden gingen daar staan. Echt geen spijt van. Wat een prachtige, goed verzorgde camping. Met voor ieder wat wils. Sanitair altijd fris en schoon. Medewerkers of het nu de technische dienst, receptie, restaurant of recreatieteam was. Altijd een groet of gezellig praatje.

Terspegelt ga zo door. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Overdag leuk.....maar s'avonds!!!!!

Irene, 16-7-2017

Overdag is er genoeg te doen voor de kinderen maar na 22.00 is het TE bizar voor woorden!!! Wat een herrie! Glillende en schreeuwende jeugd, tegen 23.00 zijn ze nog op de trampoline aan het springen, bij de vijver is het net een privé feestje van de jeugd! Zijn hier al een keer eerder geweest maar nu noooooooit meer! Sanitair gebouw is ook vies en ruikt naar de plas. In de kinder wc's zit alles onder de toilet papier. Douches gaan na 30 sec ook. We staan hutje mutje op elkaar ( veld 12)

Voor ons niet meer....

topcamping

Michel, 15-7-2017

Vanalles te doen voor kinderen.

"Ik verveel me" bestaat hier niet.

geweldig

jan, 15-7-2017

prachtige omgeving en geweldig animatieteam

super

gerdi zwaan, 15-7-2017

geweldig terrein en veel activiteiten voor mn de 11+ leeftijd. Als je 10 bent zit je een beetje tussen tafellaken en servetleeftijd, maar zwemplezier was er te over. Ook oma heeft zich goed vermaakt.

Super weekje bij Ter Spegelt

David D., 15-7-2017

Zeer vriendelijk personeel. Zeer proper park. Vanalles te doen. Ruime plaatsen. Horeca op het park van goede kwaliteit.
Gereisd anders in juli 2017

TerSpegelt was een nog ongekende Parel voor ons...

opa & oma Westro, 12-7-2017

we kregen van jullie een pràchtige plaats (perk 84 plaats 1) met een adembenemend zicht op het meer. Natúúrlijk genoten we van de familiale drukte nabij het SterrenStrand, en konden we 's avonds toch genieten van de rust aan het meer.

Super

Anne, 11-7-2017

Gastvrije ontvangst, hele mooie accomodatie. Het park is heel netjes en genoeg te doen voor de kinderen. Echt een aanrader!
Gereisd familie in juni 2017

Dit nooit meer

Avdb, 10-7-2017

De naam van de camping is niet ter spegelt maar veranderd in Ter Spe Geld. De mensen die al jaren een voorseizoen boeken mogen niet meer op de zelfde plaats blijven staan volgend jaar. Maar krijgen een veel duurder tarief voorgeschoteld. Verder wordt er heel weinig gedaan voor de kinderen van de voorseizoen gasten.Er wordt stelselmatig te hard gereden op de weg die langs de speeltuin gáát. De kortkampeerders hebben schijnbaar meer rechten, want die mogen wel tot heel laat muziek maken (01.00)uur en in de speeltuin bivakkeren.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Super mooie en gezellige camping

Desiree Fischer, 10-7-2017

Wij hebben een super weekend gehad en het was eigenlijk veel te kort! Er is zoveel te doen dat je hier in 2 weken nog niet verveeld bent! Wij gaan zeker nog een keer terug met onze dochter! Die heett echt de tijd van dr leven gehad hier!
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark TerSpegelt in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark TerSpegelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark TerSpegelt scoort een 8.9 uit 10 op basis van 766 reviews.