Camping Recreatiepark TerSpegelt *****

Recreatiepark TerSpegelt
8,9

Zoover award

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Recreatiepark TerSpegelt bij:

890 reviews over Camping Recreatiepark TerSpegelt in het Nederlands

Een lang weekend genoten van een mooie waterlodge

Anoek van velzen, 17-9-2017

Een erg mooi park in een mooie natuur omgeving waar je zeker tot rust komt

erg goed

Erik, 20-9-2017

er was veel te doen voor de kinderen . Een mooie omgeving . het is er netjes . veel zwembaden . aardig personeel .
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Een SUPERpark,schoon,vriendelijk, goede service,

Fam J van Wijk, 17-9-2017

Het is een schoon,vriendelijk,goede service gevend park

In een woord Super.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk genoten

Van Tilburg, 17-9-2017

De kids vermaakte zich prima op het veld, in de zandbak speelgoed van de camping en het zwembad was fijn voor de kinderen en goed te doen door de afgesloten Kindergedeelte. Recreatie was leuk en enthousiast.

Minder vonden wij het kabouterpad bij de natuursleutel en dat vonden we ook de 5euro niet waard.

geweldige vakantie, top camping

fam. Keijzers, 14-9-2017

fantastische camping. Sevice erg goed. We wilden bij de keizer 1 avond eten maar de kids waren onrustig toen besloten en gezegd naar restaurant sterrenstrand gingen, bleek keizer al gebeld te hebben en tafel gereserveerd had voor ons op een super fijne plek bij het speel gedeelte, dat noemen wij echt een top service. Bij aankomst mochten we zelf een plek uit zoeken voor de caravan waar ze nog plek hadden echt super. Hebben geen dingen die we niet goed vonden behalve het weer dat had iets mooier gemogen, maar gelukkig kun je binnen zwemmen en spelen.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Super leuk wederom, fijn schoon netjes park.

Dionjordin, 14-9-2017

Neem je eigen wifi mee, want dat is vrij duur op je eigen plek. Op bepaalde plekken is het wel open/gratis

Zwembad/strand (alles overdekt) is meer dan top en tijdens je verblijf hoef je je geen moment te vervelen zo groot de camping is, ook de animatie voor de kids is echt super goed geregeld.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Bosvilla, heerlijk voor hele familie 96t/m1,5 jr!

Familie Vos, 14-9-2017

Niets was slecht of minder, alles was fijn! Wij kwamen al voor de 4e keer in deze Villa en elk jaar is het weer een feest! Bij leven en welzijn komen we volgend jaar weer!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Zevende keer op rij, volgend jaar opnieuw!

JRJTJM, 13-9-2017

Als grootouders zijn we met onze vier kleinkinderen voor de 7e keer op rij naar camping Ter Spegelt te Eersel getrokken. Eerst 2x met de eigen caravan maar als je twee keer de pech hebt dat je in de regen moet afbreken...het prijsverschil met een huur accommodatie van Ter Spegelt is dan het overwegen zeker waard, check het zelf maar. Vervolgens 2x een stacaravan bij particulieren gehuurd, daarna 2x de tipi en nu voor het eerst de outback lodge. Voordat we naar hier kwamen zijn we eerst 2x naar domein Zilvermeer te Mol getrokken.

In domein Zilvermeer hebben we ook genoten hoewel de kids toen net geen 3, 4, 5 en 6 jaar jong waren maar daar lag je vanaf de camping te ver van het zwemmeer en de speeltuin af. Op Ter Spegelt ligt alles veel beter gesitueerd en is de hele site logischer opgezet. Voor volgend jaar hebben we een comfort outback lodge gereserveerd en gaan we voor de 8e keer naar deze schitterende camping.

Ook makkelijk is dat je linnenpakketten voor een eerlijke prijs kan huren en alles ligt netjes verpakt in je kampeermiddel klaar als je aankomt. Ook prima wifi connectie en een app te downloaden van het animatieprogramma zodat je als ouder met een blik kan zien wanneer er wat te doen is en geloof mij, je zal de lunchtijden strikt moeten plannen!

Voorlopig is 10x naar camping Ter Spegelt ons streefdoel en als we de kids mogen geloven stopt het dan niet. Zij amuseren zich en wij...genieten van een week quality time en wat is er mooier dan met je kleinkinderen samen leuke dingen te doen? Dit zijn de dingen waarvan ze later gaan zeggen...weet je nog toen we met ma'ke en pa'ke naar Ter Spegelt op vakantie gingen?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima accomodatie

C. Galema, 13-9-2017

De wifi voorziening op locatie is erg duur.
Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig relaxed!

Annemiek, 13-9-2017

Stacaravan gehuurd. Het veld heeft binnen in zand met schommels en klimrekjes en dubbele wipkip. Goed zicht op spelende kinderen! Onze dochter had binnen half uur contact met vriendinnetje en dat blijft dan zo voor 2 weken! Kind blij ouders blij. Ze waren zelfstandig en waren weinig 'thuis'. Het strandje was super, het binnenbad is super. De annimatie en alle activiteiten zijn super. De app superhandig! Kort om; Super goed! Gelijk weer vast gelegd voor volgend jaar!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch!

Nuyens, 12-9-2017

Hele leuke, mooie camping! Veel te doen voor onze dochter, leuke animatie, zwembad, speelstrand binnen en mooie meren. Net sanitair.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark TerSpegelt in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark TerSpegelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark TerSpegelt scoort een 8.91 uit 10 op basis van 913 reviews.