Beoordelingen Camping Recreatiepark TerSpegelt*****

315 beoordelingen
Beoordelingen Camping Recreatiepark TerSpegelt*****
Postelseweg 88, 5521 RD, Eersel
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark TerSpegelt***** in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark TerSpegelt***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Recreatiepark TerSpegelt scoort een 8,6 uit 10, op basis van 315 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark TerSpegelt***** in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark TerSpegelt*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Recreatiepark TerSpegelt***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 203 vakantiefoto's van Camping Recreatiepark TerSpegelt***** vinden. Je kunt 4 video's van Camping Recreatiepark TerSpegelt***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Camping Recreatiepark TerSpegelt***** met andere accommodaties in Eersel.
Even geduld a.u.b.

8,2
8,8
8,3
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Mooie Camping"vertalen
Dimitri
9,0

20-08-2014 Mooie Camping, leuk voor de kinderen.

Maar voor internet en telefoongebruikers af te raden.
Bereikbaarheid laat te wensen over. Internetverbinding slecht.

"Twitter beoordelingen"
13-08-2014 @vloet_bennie @bobdetrucker1 nog 4 dgn @TerSpegelt dan nog week thuis en dan........#vakantie #puurgenieten #rust --- Bron: https://twitter.com/vloet_bennie/status/499542052271820800
06-07-2014 @Jiamiyoureperff terug van weekend @TerSpegelt <3 was leuk! Heb ondertussen alweer alles bij gelezen hoor ;) --- Bron: https://twitter.com/Jiamiyoureperff/status/485785265840336896
22-06-2014 @HScheutjens Heerlijke strand-/waterdag gehad @TerSpegelt met vrienden & kids. Life is good! #reünie #vakantie2011 http://t.co/EMZS30cQ9Y --- Bron: https://twitter.com/HScheutjens/status/480791232466399232
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Wat een super park voor jonge en oudere kinderen"vertalen
Martijn
10,0

11-08-2014 Camping ter spegelt is in 1 woord geweldig. Veel te doen voor alle leeftijdscategorieën. Wij zaten in de varanda chalet. Deze is niet groot maar was prima.
En de topper was voor ons het overdekte speelstrand.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Prima plek"vertalen
Leo Hoogeveen

16-08-2014 Prima camping en erg veel plezier gehad op veld 14

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Recreatiepark TerSpegelt*...

met oudere kinderen, Juli 2014
"Top vakantie"vertalen
Arjan
9,0

27-07-2014 zijn net terug van twee heerlijke weken vakantie op terspegelt. de kinderen hebben zich prima vermaakt ze vonden het raften en het tokkelen het leukst en natuurlijk de sprookjestocht wat geweldig was dat (veld 14 bedankt dat jullie onze kinderen hebben vermaakt).

met jonge kinderen, Juli 2014
"Altijd wel iets te doen voor de kinderen"vertalen
heijden_romme
9,0

02-08-2014 2 weken op camping ter spegelt verbleven, alles binnen en buiten wordt zeer netje's bijgehouden. Onze kinderen hebben zich geen moment verveeld. Sanitair wordt netje's bijgehouden, soms echter wat druk. wat meer douches zouden welkom zijn.

Prima stek waar we zeker nog eens naar terug gaan.

met jonge kinderen, 2014
"Prima, maar internet zeer slecht en veel te duur"vertalen
fam.watermann
6,0
9,0

28-06-2014 Mooie camping met alles zoals het hoort. Echter het internet is Zeer slecht

met partner, Juni 2014
"Zijn sterren (bijna) waard"vertalen
sandra en harold
6,0
7,0

23-06-2014 Op het moment dat ik dit schrijf, staan we op deze camping en het is een prachtige camping en bijna alles is in orde. Behalve het internet, dit is schandallig duur en van belabberde kwaliteit. Ik had internet nodig voor oa het uitlezen van mijn mail, maar ontvangen ging zeer beperkt en verzenden ging helemaal niet.
ook spelletjes spelen lukt niet
reclameren hielp niet en kreeg ook mijn geld niet terug..

verder een mooie camping!

met partner, Juni 2014
"Geweldige camping"vertalen
C.A.v.Damme
10,0

30-06-2014 Voor de tweede keer in TerSpegelt en het bevalt super goed.
Het personeel, maak niet uit waar, is allemaal even behulpzaam en vriendelijk.
Zelden zo'n vriendelijkheid meegemaakt,bij de receptie worden de problemen enorm goed opgelost,zover als mogelijk,maar ze doen enorm hun best het goed te doen, SUPER
Schoon is het overal van sanitair ,de velden,de kippetuin,zwembad, waar je komt is het schoon,daar geniet ik net zo goed van en die mensen verdienen ook een dikke vette pluim.
Internet mag inderdaad wat beter, slechte ontvangst en goedkoper, want dit ben ik wel met andere reviews eens.
Wie weet ,misschien een toekomstplan.
We gaan zaterdag weer met een tevreden gevoel naar huis en morgen boeken we gelijk weer voor volgend jaar.
Medewerk(st)ers TerSpegelt ga zo door ,TOPPIE

met oudere kinderen, Mei 2014
"5 sterren waard"vertalen
dtm665
7,0

11-05-2014 fantastische camping in een mooie omgeving.
sanitair is super schoon. voor de kinderen is er voor elke leeftijd wat te doen.

met jonge kinderen, 2014
"Niet voor niets 5 sterren !!!!"vertalen
katrob
8,0

22-04-2014 Echt een fantastisch park, hadden een 4 pers. chalet deze was als nieuw.
Interesse in dit park? Niet twijfelen zou ik zeggen doen!!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?